sasho Публикувано 26 юли 2019 Сподели Публикувано 26 юли 2019 Колеги, искам да питам с какъв цолаж джанти трябва да се кара Galant Avance. Моя съм го купил със 17-ки, но честно казано имам чувството, че му идват в повече. Кара ли някой с 15-ки, например оригиналните и ако има снимка може да качи да видя как изглежда визуално колата. Гледам, че и на врата си му пише 15-ки. Поздрави!А. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 27 юли 2019 Сподели Публикувано 27 юли 2019 (редакция) Колеги, искам да питам с какъв цолаж джанти трябва да се кара Galant Avance. Моя съм го купил със 17-ки, но честно казано имам чувството, че му идват в повече. Кара ли някой с 15-ки, например оригиналните и ако има снимка може да качи да видя как изглежда визуално колата. Гледам, че и на врата си му пише 15-ки. Поздрави!А. Ето това са оригиналните 15-ки, с които дойде моята кола. Заповядай Иначе в момента съм с 16-ки и за момента съм доволен от возията, за съжаление нямам снимки. Редактирано 27 юли 2019 от eXistenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 юли 2019 Сподели Публикувано 27 юли 2019 16-та е оптималната джанта. Виж ми гаража в профила, за да добиеш представа как седят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 27 юли 2019 Сподели Публикувано 27 юли 2019 16-та е оптималната джанта. Виж ми гаража в профила, за да добиеш представа как седят. Моите са същите http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 27 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2019 А с 15-ки дали не става много ниска, предишната ми беше с 16, но със спортни пружини и буквално не можех да я кача на бурдюр и зимата опираше в коловозите на малките улички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 27 юли 2019 Сподели Публикувано 27 юли 2019 Проблема ти е бил в спортното окачване, не е в джантите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 27 юли 2019 Сподели Публикувано 27 юли 2019 А с 15-ки дали не става много ниска, предишната ми беше с 16, но със спортни пружини и буквално не можех да я кача на бурдюр и зимата опираше в коловозите на малките улички. Малко по ниска е в сравнение с 16-те, но нищо фрапантно. Имай в предвид обаче, че аз съм със стандартни пружини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 28 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 28 юли 2019 Да, в момента и аз съм със стандартни и като височина със 17-ки ме усторйва напълно пробелма е, че колата ми дърпа надясно въпреки няколкото реглажа които минах и остава да е от гумите. И затова обмислям дали да не мина на по-малък цолаж, че гумите 17" във високия клас са сериозна цифра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 юли 2019 Сподели Публикувано 28 юли 2019 Моята вървеше направо с абсолютно право кормило при 4 разбити накрайника и с доста окапали неща по задницата. След ремонта и последвалия реглаж на стенд, дърпа надясно. За да върви направо воланът трябва де е леко вляво. Гумите 205/50 17" са 2.4 bar предни и 2.2 задни. Разбира се, съобразявам се с естествения наклон на пътя и посоката на вятъра. Ще ида на друг по-добър стенд и вече каквото и да прави, това остава.Принципно имам съмнения в задният мост понеже е от много тънка ламарина. Годинките са доста, корозия, умора на метала, да не забравям и дупките. По някое време няма да може да се вкарат в нормите на стенд с тези "сериозни" мостове. Та аз си мисля че при теб не е от гумите, а или реглажът не е направен добре, или някъде има криво. Гледай градусите на колелата по вертикала и хоризонтала като я качиш на стенд. Най-добрата гума за тази кола според мен (с двигател 2500 сс) е 225/50 16". Може малко да увлича волана в коловози върху асфалта, но дава други предимства в движение. Съответно ЕТ не трябва да е на минимума (ЕТ 35). 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 28 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 28 юли 2019 Нямам идея стенда беше hunter, уж чисто нов - всичко светна в зелено и на нулите, единствено дясното колело имаше лек наклон. Ще търкам с тия докато сложа зимните гуми и ако тогава е така, ще търся други джанти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 юли 2019 Сподели Публикувано 29 юли 2019 Едно колело, дори задно, да ти е извън норми и колата няма да върви идеално направо. Кой ъгъл е извън нормата - отворено в долен край колело или предния/задния му край сочи навън/навътре? Нямам обяснение защо, но при моя галант като слагах по-малки от 17" джанти се изправяше ъгъла - по-точно долния край се прибираше и колелата бяха вертикално прави на око. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 30 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 30 юли 2019 Вертикалният на дясното колело не беше ок, по спомен, но колко точно немям идея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sodaman Публикувано 7 август 2019 Сподели Публикувано 7 август 2019 Една камара приказки и никой нищо не каза за масата на джантите Карал съм десетки пъти по магистралата с оригинални 15-ки и с AEZ 17-ки, огромна разлика във вървенето. Всеки килограм на колелата трови яко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.