Tray Публикувано 8 юли 2019 Сподели Публикувано 8 юли 2019 Здравейте колеги, В момента в който дойдоха жегите се появи проблем с топката на скоростния лост.Превърта и застава накриво, добавил съм примерна снимка. Скоростния лост и топката са същите, просто не е моята кола.Колата е Galant 2002 2.5. Интересува ме дали има някакви трикове.С колата дойде aftermarket топка за скоростния лост, но оригиналния ми допада повече. Благодаря предварително,Поздрави, Тео. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 юли 2019 Сподели Публикувано 8 юли 2019 Капни малко осигурител за резби, навий я до правилна позиция и я остави за 10 мин. И течен тефлон за водопроводни елементи да ползваш пак ще свърши работа ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 8 юли 2019 Сподели Публикувано 8 юли 2019 Има една гайка отдолу, с която се регулира височината. Ако се замени със стопираща гайка, би следвало да регулира и докъде да се навива топката.И съответно с няколко проби ще нагласите позицията на топката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 8 юли 2019 Сподели Публикувано 8 юли 2019 Почвай да подпъхваш шайбички, докато не застане както трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tray Публикувано 9 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2019 Колеги, благодаря за всичките съвети Ще ми трябва малко време да ги пробвам. 1. относно "осигурител за резби и течен тефлон за водопроводни елементи" - изброените няма ли да залепят лоста?2. относно "Има една гайка отдолу, с която се регулира височината. Ако се замени със стопираща гайка, би следвало да регулира и докъде да се навива топката." - не видях гайка отдолу. Топката само се завива, а на лост е само уплътнението което не може да регулира стягането на топката. 3. относно "шайбички" - тази идея ми харесва, тъй като е обратима (ако го разбирам правилно). Отново, благодаря за съветите. Според дадената информация, ми дойде следната идея - да пъхна нещо много малко (примерно малко винтче или подобно), което да обира.Ако разбирам правилно "Реконструктор" предлага точно това, но не разбирам какви шайбички да подпъхна - не съм виждал толкова малки. Поздрави, Тео. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 юли 2019 Сподели Публикувано 9 юли 2019 (редакция) Има различни осигурители! Високо-якостни...средно-якостни... Този който съм ползвал аз, син - на бизон /не веднъж/ - позволява развинтване. Разбира се никога не съм се оливал. Слагам по една капка, завивам до желаното положение (понякога на ръка дори) и след 10 мин. е готово ЕДИТ: Същото важи и за течните тефлони които съм ползвал. Те са все анаеробни, и втвърдяват там където останат без въздух. Редактирано 9 юли 2019 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 10 юли 2019 Сподели Публикувано 10 юли 2019 Ако разбирам правилно "Реконструктор" предлага точно това, но не разбирам какви шайбички да подпъхна - не съм виждал толкова малки. Напротив, отиваш в първия практикер/бриколаж, квото има, отиваш на щанда с крепежите и си подбираш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 юли 2019 Сподели Публикувано 11 юли 2019 2. относно "Има една гайка отдолу, с която се регулира височината. Ако се замени със стопираща гайка, би следвало да регулира и докъде да се навива топката." - не видях гайка отдолу. Топката само се завива, а на лост е само уплътнението което не може да регулира стягането на топката. Това, че не си видял гайка означава, че някой я е махнал преди теб за да му изглежда лоста по къс .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif Даже и федер-шайба трябва да има над гайката по принцип и точно с тях се регулира позицията на топката . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tray Публикувано 17 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2019 Благодаря за всички съвети, ще ги опитам като има време Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.