Премини към съдържание

Топка скоростен лост


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

В момента в който дойдоха жегите се появи проблем с топката на скоростния лост.

Превърта и застава накриво, добавил съм примерна снимка. Скоростния лост и топката са същите, просто не е моята кола.

Annotation-2019-07-08-160522.jpg

Колата е Galant 2002 2.5. Интересува ме дали има някакви трикове.

С колата дойде aftermarket топка за скоростния лост, но оригиналния ми допада повече.

 

Благодаря предварително,

Поздрави, Тео.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Капни малко осигурител за резби, навий я до правилна позиция и я остави за 10 мин. И течен тефлон за водопроводни елементи да ползваш пак ще свърши работа ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има една гайка отдолу, с която се регулира височината. Ако се замени със стопираща гайка, би следвало да регулира и докъде да се навива топката.

И съответно с няколко проби ще нагласите позицията на топката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за всичките съвети :)

Ще ми трябва малко време да ги пробвам.

1. относно "осигурител за резби и течен тефлон за водопроводни елементи" - изброените няма ли да залепят лоста?

2. относно "Има една гайка отдолу, с която се регулира височината. Ако се замени със стопираща гайка, би следвало да регулира и докъде да се навива топката." - не видях гайка отдолу. Топката само се завива, а на лост е само уплътнението което не може да регулира стягането на топката.

3. относно "шайбички" - тази идея ми харесва, тъй като е обратима (ако го разбирам правилно).

 

Отново, благодаря за съветите. Според дадената информация, ми дойде следната идея - да пъхна нещо много малко (примерно малко винтче или подобно), което да обира.

Ако разбирам правилно "Реконструктор" предлага точно това, но не разбирам какви шайбички да подпъхна - не съм виждал толкова малки.

 

Поздрави, Тео.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има различни осигурители! Високо-якостни...средно-якостни... Този който съм ползвал аз, син - на бизон /не веднъж/ - позволява развинтване. Разбира се никога не съм се оливал. Слагам по една капка, завивам до желаното положение (понякога на ръка дори) и след 10 мин. е готово :)

 

ЕДИТ: Същото важи и за течните тефлони които съм ползвал. Те са все анаеробни, и втвърдяват там където останат без въздух.

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако разбирам правилно "Реконструктор" предлага точно това, но не разбирам какви шайбички да подпъхна - не съм виждал толкова малки.

 

Напротив, отиваш в първия практикер/бриколаж, квото има, отиваш на щанда с крепежите и си подбираш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

2. относно "Има една гайка отдолу, с която се регулира височината. Ако се замени със стопираща гайка, би следвало да регулира и докъде да се навива топката." - не видях гайка отдолу. Топката само се завива, а на лост е само уплътнението което не може да регулира стягането на топката.

 

Това, че не си видял гайка означава, че някой я е махнал преди теб за да му изглежда лоста по къс .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/yes3.gif Даже и федер-шайба трябва да има над гайката по принцип и точно с тях се регулира позицията на топката .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...