Премини към съдържание

Странен проблем с утечка


Препоръчано мнение

Колеги, имам проблем с падане на акумулатора.Разбрах, че има утечка, защото, ако го откача за през нощта, заряда не пада.Акум. е нов.Жичкажията, който гледа колата, намери две релета, които не се изключват при загасен контакт, а трябвало.Каза, че са за управлението на мотора.Компа не ги изключва, но майстора не знае защо.Както и да е, трябва ми да ме насочите към човек или сервиз в Пловдив, който да се опита да ми реши проблема(най мразя тоците)...

Проблема не е от самите релета, защото ако ги махнем , на загасен двигател, компа записва грешка, а не трябва...

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Консумацията е над 1 ампер(мисля че толкова ,каза), а трябвало да е около 100 до 70 милиампера.Като извадиш релетата, амперите падат в норма.

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При Пежо е така-заключваш колата и изчакваш да "заспи"компа поне след цигара време и тогава мериш за утечка,въпреки че моят майстор ми каза ,че при японските няма БСИ и няма кого да чакаш да заспи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....не бързай с заключенията,защото на едно Инфинити преди 2-3 седмици имаше "проблем" ......консумацията е както следва :

Заклзчвам колата с дистанционното - 7-8А ток, веднага след това пада на 1,8А ток.....след 30-40 секунди пада на 500-700 мА ток, след това на 170 мА ток и така седи .....45-50 мин. докато падне на 10мА ток......По подобен начин е и Мазда 6 2012 год.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакахме я два дни, дано заспи... Не става. Тези релета трябва да цъкнат и изключат малко след гасене на двигателя. Те са дори топли от постоянна работа. Утре ще ги снимам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакахме я два дни, дано заспи... Не става. Тези релета трябва да цъкнат и изключат малко след гасене на двигателя. Те са дори топли от постоянна работа. Утре ще ги снимам
За какво са тези релета?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://media.snimka.bg/s1/6362/038967198-special.jpg?r=0Това са релетата.Голямото горе вдясно било главното реле за двигателя(каквото и да значи), а малкото е за някакъв механизъм, като го махна , нещо почва за издава звук откъм мотора, за известно време. Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали проблема не е в релетата или едното?

Пробвай с други.

Моята като я изгася и се чува при мотора някакъв клапан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в релетата, защото когато ги извадя, на изгасен двигател, компа записва грешка.Тоест, според компа (ако приемем , че той ги управлява, )те трябва да бъдат включени, което е неправилно при неработещ двигател и изгасен контакт.Освен това , когато извадя релето, се чува цъкане от него, а при поставяне обратно -отново цъка.Значи работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не пречи да опитам с други релета.Предполагам, че трябва да ги търся в Ратола?В обикновен магазин дали ще имат представа от тези релета?Всъщност, като гледам по надписите, съседното реле е същото, мога да пробвам да ги разменя...

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с утечката е решен.След смяна на софтуера на компютъра(който беше променян , когато изолирахме ЕГР-а)с по-нова версия, нещата се оправиха.Имало е някакъв бъг в предишния софтуер, заради който компа е държал релетата включени постоянно.Сега си изключват след гасене на колата,както трябва да бъде, и консумацията е вече в допустими граници.Аз съм си виновен, че когато изолирах ЕГР, не отидох при човека, който навремето ми оправи ЕГР и ФАП-а на ситроена, и за когото съм сигурен , че знае какво прави, а рискувах да отида при друг, уж специалист...Ще ми е за урок :icon_n_bash:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво за решения проблем!

То вече всеки втори започна да бърника по комповете,което не го прави автоматично майстор.

Поне вече ще знаеш при кого да ходиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...