Гайдаров Публикувано 15 април 2019 Сподели Публикувано 15 април 2019 (редакция) Колеги, имам проблем с падане на акумулатора.Разбрах, че има утечка, защото, ако го откача за през нощта, заряда не пада.Акум. е нов.Жичкажията, който гледа колата, намери две релета, които не се изключват при загасен контакт, а трябвало.Каза, че са за управлението на мотора.Компа не ги изключва, но майстора не знае защо.Както и да е, трябва ми да ме насочите към човек или сервиз в Пловдив, който да се опита да ми реши проблема(най мразя тоците)... Проблема не е от самите релета, защото ако ги махнем , на загасен двигател, компа записва грешка, а не трябва... Редактирано 15 април 2019 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 15 април 2019 Автор Сподели Публикувано 15 април 2019 (редакция) Консумацията е над 1 ампер(мисля че толкова ,каза), а трябвало да е около 100 до 70 милиампера.Като извадиш релетата, амперите падат в норма. Редактирано 15 април 2019 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 15 април 2019 Сподели Публикувано 15 април 2019 При Пежо е така-заключваш колата и изчакваш да "заспи"компа поне след цигара време и тогава мериш за утечка,въпреки че моят майстор ми каза ,че при японските няма БСИ и няма кого да чакаш да заспи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 април 2019 Сподели Публикувано 15 април 2019 ....не бързай с заключенията,защото на едно Инфинити преди 2-3 седмици имаше "проблем" ......консумацията е както следва :Заклзчвам колата с дистанционното - 7-8А ток, веднага след това пада на 1,8А ток.....след 30-40 секунди пада на 500-700 мА ток, след това на 170 мА ток и така седи .....45-50 мин. докато падне на 10мА ток......По подобен начин е и Мазда 6 2012 год..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 15 април 2019 Автор Сподели Публикувано 15 април 2019 Чакахме я два дни, дано заспи... Не става. Тези релета трябва да цъкнат и изключат малко след гасене на двигателя. Те са дори топли от постоянна работа. Утре ще ги снимам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 15 април 2019 Сподели Публикувано 15 април 2019 Чакахме я два дни, дано заспи... Не става. Тези релета трябва да цъкнат и изключат малко след гасене на двигателя. Те са дори топли от постоянна работа. Утре ще ги снимамЗа какво са тези релета? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 16 април 2019 Автор Сподели Публикувано 16 април 2019 (редакция) http://media.snimka.bg/s1/6362/038967198-special.jpg?r=0Това са релетата.Голямото горе вдясно било главното реле за двигателя(каквото и да значи), а малкото е за някакъв механизъм, като го махна , нещо почва за издава звук откъм мотора, за известно време. Редактирано 16 април 2019 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 16 април 2019 Сподели Публикувано 16 април 2019 А дали проблема не е в релетата или едното?Пробвай с други.Моята като я изгася и се чува при мотора някакъв клапан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 16 април 2019 Автор Сподели Публикувано 16 април 2019 Проблема не е в релетата, защото когато ги извадя, на изгасен двигател, компа записва грешка.Тоест, според компа (ако приемем , че той ги управлява, )те трябва да бъдат включени, което е неправилно при неработещ двигател и изгасен контакт.Освен това , когато извадя релето, се чува цъкане от него, а при поставяне обратно -отново цъка.Значи работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 16 април 2019 Сподели Публикувано 16 април 2019 Записва грешка-светва чека,така ли?А четохте ли я?Според мен пробвай най напред с други релета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 17 април 2019 Автор Сподели Публикувано 17 април 2019 (редакция) Нищо не пречи да опитам с други релета.Предполагам, че трябва да ги търся в Ратола?В обикновен магазин дали ще имат представа от тези релета?Всъщност, като гледам по надписите, съседното реле е същото, мога да пробвам да ги разменя... Редактирано 17 април 2019 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 22 април 2019 Автор Сподели Публикувано 22 април 2019 Проблема с утечката е решен.След смяна на софтуера на компютъра(който беше променян , когато изолирахме ЕГР-а)с по-нова версия, нещата се оправиха.Имало е някакъв бъг в предишния софтуер, заради който компа е държал релетата включени постоянно.Сега си изключват след гасене на колата,както трябва да бъде, и консумацията е вече в допустими граници.Аз съм си виновен, че когато изолирах ЕГР, не отидох при човека, който навремето ми оправи ЕГР и ФАП-а на ситроена, и за когото съм сигурен , че знае какво прави, а рискувах да отида при друг, уж специалист...Ще ми е за урок :icon_n_bash: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 22 април 2019 Сподели Публикувано 22 април 2019 Браво за решения проблем!То вече всеки втори започна да бърника по комповете,което не го прави автоматично майстор.Поне вече ще знаеш при кого да ходиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 22 април 2019 Автор Сподели Публикувано 22 април 2019 Абсолютно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.