Премини към съдържание

Проблем с окачване Outlander I


Препоръчано мнение

Здравейте,

Колеги!

Преди 4 месеца смених тампоните на макферсона, понеже имаше хлопане в предницата.

Забелязох след смяната, че започна да се чува едно пукане , тоест не знам как да го опиша но си е звук от освобождаване на напрежение на пружина,и понякога силно пукане.

Проявява се, когато си реши,тоест ако колата пропада в неравнст, и сутрин ако съм спрял на неравно място и завъртя волана.Нещо като стържене но не металически звук. Смених майстора, и при сваляне на макферсона се олаза,че единия е повреден- скъсан е. Смених отново тампона , но майстора забеляза , че пружината е опирала в едната част на тампона.Той има 3 болта за захващане, и тя е опирала в едната глава на единия болт. Поогледа го и го сложи както си беше. За съжале ие, отново пука, и от двете сърани( ляво,дясно).

Казах му , и каза,че отново ще разглабя да търси причин.

Бихге ли ме посъветвали от какво може да е.

Има ли какво може да обърка предния майсгор, понеже след монтажа от негова страна се появи това.

А и за 4 месеца да замине нов тампон Каяба...

Може и десния да е заминал, но ще проверим като свалим сега и двата отново.

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Няма ли никой с някакъв съвет колеги?

Мисля си дали няма значение лягането на пружината в горната чашка на амортисьора,защото там е опирала пружината с тампона на амортисьора, и евентуално от това да се чува стържене и изпукване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi&grp_id=33&area=M60&cat=B606R507A&mdl=CU2W&clf=XNMMZL6&cfg_id=1&blk_id=110

погледни това по-горе и кажи лагера 40002 някой погледна ли го?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то в комплекта си имаше лагер.Сложих на Каяба тампон с лагер на цена 95лв бройката.Даже днес се чудя дали да не поръчам и амортисьори понеже така и така отново ще я разглабяме да ги сменя,понеже са оригиналните а колата все пак е на 14г и майстора каза,че се движат само в едната посока- при натискане надолу не се връщат обратно.

Дали има значение как се поставя чашката на , която ляга пружината?

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

пружината ляга в 40162 на точно определена позиция. За да е опирала в болта на 40025 то тя трябва да е изплюла от 40162.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета колега.

Утре влиза в бокса и ще дам твоя съвет на майстора.

Ще пиша , ако се оправи проблема.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема решен!

Смених амортисьорите , но се оказаха здрави старите.

Проблема е бил в грешно монтирани пружини, тоест погрешно поставени в чашката.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как ще объркаш мястото на пружината идея си нямам. Поздрави.!

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как ще объркаш мястото на пружината идея си нямам. Поздрави.!

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

....има "майстори " секви........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как ще объркаш мястото на пружината идея си нямам. Поздрави.!

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Няма как! Тя си има улей, в който ляга и специално място за края й, знаеш... Кой знае какво са направили :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...