Federal Публикувано 16 януари 2019 Сподели Публикувано 16 януари 2019 Клапаните, може ли да се регулират на "топло" на този двигател? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marian_georgiev Публикувано 16 януари 2019 Сподели Публикувано 16 януари 2019 (редакция) Информацията, която масово съм срещал по тази тема в заводската документация е, че клапаните на този мотор се регулират при температура на мотора от 80 до 95'С както следва:- смукателни: 0,2mm;- изпускателни: 0,3mm.Но според мен е малко неудобно и трябва да се действа доста бързо. В друга документация пак за същия мотор се казва, че клапаните се регулират на студен мотор, както следва:- смукателни: 0,11mm;- изпускателни: 0,2mm.Но колко студен, ... не се споменава. Та и аз незнам къде е истината в крайна сметка??В едно клипче един руснак регулира клапаните на такъв мотор в студено състояние на 02/0,3. В една от темите DJ Tumbi бе споменал, че ако колата е с ГИ тогава стойностите на хлабините се завишават с 0,05mm., но не споменава при каква температура се прави настройката. Така, че и на мен ще ми е интересно колегите, които са се занимавали с тази процедура да споделят опит. Редактирано 16 януари 2019 от marian_georgiev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 17 януари 2019 Сподели Публикувано 17 януари 2019 Аз на стария Лансър с мотор 4G15 клапаните ги регулирах на топъл мотор. И моторът си мъркаше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marian_georgiev Публикувано 19 януари 2019 Сподели Публикувано 19 януари 2019 До колкото знам нормите за регулиране на клапаните при този мотор на студено са за първоначална настройка в случай, че главата е била разглобявана. След това се прави донастройка на топъл мотор, и то на 4 такта, а не по начина който е описан в мануала. Тук е обяснено подробно:https://out-club.ru/board/showthread.php?t=40264 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marian_georgiev Публикувано 2 февруари 2019 Сподели Публикувано 2 февруари 2019 Вчера ми направиха тази процедура в сервиза на Пламен. Регулажа бе направен на 4 такта при топъл мотор, както е правилно. Хлабините:0,25/0,35. Много съм доволен от работата на момчетата, най-важното е, че работят с материали и идеи на клента В резултат- работата на двигателя се подобри коренно на ПХ, мотора се успокои и утихна значително, и чукането на студен мотор силно намаля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Federal Публикувано 5 февруари 2019 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2019 Грандиса на газ ли с тази центровка? Мисля,че по каталог беше 0.20-0.30 на топъл мотор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marian_georgiev Публикувано 6 февруари 2019 Сподели Публикувано 6 февруари 2019 5 стотни се настройват в повече заради газта. При мен всички бяха около 0.15 ... 0.2. На втори цилиндър почти нямаха хлабина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.