Премини към съдържание

Pajero 3 3.2did Проблем с парното


Препоръчано мнение

Здравеите колеги

 

Имам подобен проблем като този на колегата

Колата е Паджеро 3 3,2дид дълга база 2001г.

Парното ми е СЛАБО

От няколко дни се опитвам да отстране проблема , но резултата е минимален

 

Отначало едва се усещаше - когато го наглася на 29градуса - духа направо хладно , когато го намаля на 27-28 и да духа само централно - духа сравнително топло само от двете леви духалки ( от десните хладно ) , в краката от ляво - не духа , от дяно - духа , но хладно / на прозореца духа , но хладно

Установих , че когато карам колата с повече газ - парното духа по-топло ( когато съм спрял на място - духа топло ) когато дигна оборотите 2500-3000 в движение или на място - разликата е осезаема - духа много добре

 

Смених термостата два пъти , но нямаще видим ефект.

Проверих маркучите към парното - и двата са топли

Горния маркуч към предния радиатор е топъл

Долния маркуч между радиатора и термостата е савсем леко топъл

Стрелката на температурата НЕ сочи 90градуса , по соко сочи около 80 ( дори и след смяната на термостатите ) Но съм я виждал да мърда нагоре - на магистрала по баир , дигна няколко пъти НАД 90 градуса ( около 100 ) и след баира си падна пак на около 80

Сменил съм филтъра на купето

Погледнах тази клапа която е над филтъра - видимо отваря и затваря

Промих радиатора на парното както е описано в доста теми ( от маркучите зад двигателя ) излезе доста ръжда , но след тази операция , можеби имапе най-голям ефект ( парното започна да духа топло и от духалките в дясно , но най-лявата намаля , на стухлото и в краката - положението е същото като преди. Положението с оборотите е същото , Когато е на ниски обороти - парното едва се усеща , но когато я карам с повече газ е идеално )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това да не е от водната помпа нещо да не върти като хората?

При мен след като позагрее колата и на 27С не се търпи поне отпред при водача-въздухът ми "гори" ръцете. Задните духалки и те отопляват прилично. Това за стрелката на температурата според мен е относително, защото съм карал с километри на "максимални" градуси.

Поздрави!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Запушен ти е радиатота за парното. Мой познат с П3 имаше твоите проблеми. Лятото източиха антифриза о сложиха вода и някакъв дескалер (може и оцет). Покара я няколко дена и после източиха и наляха антифриз. Голям батак е излязал от системата.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ники, колегата е написал, че е промил радиатора, но все пак ти си по-навътре с техниката.

Редактирано от chasovnik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Промивки правих със специален препарат ДИРЕКТНО на радиатора за парно, после яко промиване с маркуча. Ефекта беше поразителен! Трая 3 дена и спря да топли. Смених радиаторчето и приключих с филма топло!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От каде взе нов радиатор ? Аз доста търся , но под 500-600лв не намирам , а съм чел из форумите , че се намира за 150-250лв

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На галанта сменяхме, сложихме оригинален втора ръка от приятел, иначе с нов такъв излезе голяма драма, няма читави заместители. Та така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...