Ouzo Публикувано 29 август 2007 Сподели Публикувано 29 август 2007 Здравейте колеги, искам да ви помоля за съвет преди да си купя lancer-чето, което съм си харесал, тъй като има някои кусури, и не съм сигурен доколко са дребни. Живея извън България и тук няма с кого да се посъветвам, та вие сте ми надеждата :rolleyes: Значи, това което знам за колата до тук е: Mitsubishi Lancer GLX, 11.1997, 1.3 л., 55 к.в., около 175 000 км., няма АБС, няма климатик, АГУ - някаква холандска; Проблеми, за които знам:- Компютърът за газта е разкачен, понеже трябва да се препрограмира;- Покривът, предната броня и лявата предна врата са надраскани, покривът и вратата имат малко ръжда;- Двигателят е леко ръждясал, вероятно колата е стояла на влага дълго време?- При влажно време (дъжд) колата пали трудно (може би нещо по кабелите?)- Предната ламбда не е оригинална;- Задната е разкачена изцяло;- Картерът е сменен преди половин година; Та ако можете да ми кажете кое от тези проблемчета ще ми бръкне най-дълбоко в джоба и колко отстъпка от цената да искам, страшно ще съм ви благодарен :icon_blush: П.С. Ако някой има подобен Лансър с 1.3 двигател моля споделете как се държи извън града? Не е ли слаб този двигател? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 29 август 2007 Сподели Публикувано 29 август 2007 За какви пари го вземаш и в България ли смяташ да го оправяш? Защо му е разкачен компютъра и въобще работи ли? Удрян ли е, че се е налагала смяна на картер? Аз съм с лансер 2,0 Дизел и е със същите киловати. Млко слабичък ми се вижда, но все пак е чист дизел. На мен за боядисване ми искат по 100 лв. на детайл, така че си направи сметката какво имаш да боядисваш и колко ще ти струва. За ламбда сондите и за проблема с паленето е добре да се изкажат по-компетентните. В този форум има много такива колеги. Успех с избора на кола и чакаме да се похвалиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ouzo Публикувано 30 август 2007 Автор Сподели Публикувано 30 август 2007 За какви пари го вземаш и в България ли смяташ да го оправяш? Защо му е разкачен компютъра и въобще работи ли? Удрян ли е, че се е налагала смяна на картер? Аз съм с лансер 2,0 Дизел и е със същите киловати. Млко слабичък ми се вижда, но все пак е чист дизел. На мен за боядисване ми искат по 100 лв. на детайл, така че си направи сметката какво имаш да боядисваш и колко ще ти струва. За ламбда сондите и за проблема с паленето е добре да се изкажат по-компетентните. В този форум има много такива колеги. Успех с избора на кола и чакаме да се похвалиш.Мерси за отговора! Предлагат ми го за около 3000 лв. - евтинко :icon_thumbup: Ама това може да означава че е блъскана и закърпена кофти :icon_hmm: Картерът са го закачили на някакво колче, затова са го сменяли; А иначе, мислех си да си оправя нещата в БГ, след около месец ще имам път натам Компютъра работи, но трябва да се препрограмира - тук няма специалисти, които могат да го направят, но се надявам следващият път като си мина през БГ да намеря някой, който да го направи; В момента газта се регулира механично; Ако знаете майстор в софия който да помогне, моля споделете B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 август 2007 Сподели Публикувано 30 август 2007 Какъв е компютъра /предполагам че става въпрос за ламбда конрол модул/? Ако е така - виж какво пише на него /марка и модел/ за да може да те насочим към човек който работи с такива! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 26 септември 2007 Сподели Публикувано 26 септември 2007 Аз карам колт с такъв двигател.адски е корав.За съжаление наистина е малко слабичък но все пак няма да се ходи на състезание.Все пак е пъргав.за трудното палене може да са много лоши неща, а може и да се укаже нещо съвсем елементарно, като дистрибуторна капачка или кабели.разбирам това че картера е закъчен на колче.Самия тои може би е най-ниската част на колата.За компютъра за газта ми се струва доста странно, както и за втората ландасонда.Така като гледам какви неща си написал си вадя извода че колата е карана от човек които не се е занимавал много много с потдръжката на колата, или я е карал на некомпетентни маистори.Цената наистина не е наи лоша.Мераците се гасят с пари ако не с много пари :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ka4ev1 Публикувано 2 декември 2007 Сподели Публикувано 2 декември 2007 Аз карам колт с такъв двигател.адски е корав.За съжаление наистина е малко слабичък но все пак няма да се ходи на състезание.Все пак е пъргав.за трудното палене може да са много лоши неща, а може и да се укаже нещо съвсем елементарно, като дистрибуторна капачка или кабели.разбирам това че картера е закъчен на колче.Самия тои може би е най-ниската част на колата.За компютъра за газта ми се струва доста странно, както и за втората ландасонда.Така като гледам какви неща си написал си вадя извода че колата е карана от човек които не се е занимавал много много с потдръжката на колата, или я е карал на некомпетентни маистори.Цената наистина не е наи лоша.Мераците се гасят с пари ако не с много пари :icon_blush: Здравейте колеги! Аз съм карал такъв Лансер и съм доволен! Сега съм на дизел - желязна машина! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.