Премини към съдържание

Покупка на Lancer


Ouzo

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

искам да ви помоля за съвет преди да си купя lancer-чето, което съм си харесал, тъй като има някои кусури, и не съм сигурен доколко са дребни. Живея извън България и тук няма с кого да се посъветвам, та вие сте ми надеждата :rolleyes:

 

Значи, това което знам за колата до тук е:

 

Mitsubishi Lancer GLX, 11.1997, 1.3 л., 55 к.в., около 175 000 км., няма АБС, няма климатик, АГУ - някаква холандска;

 

Проблеми, за които знам:

- Компютърът за газта е разкачен, понеже трябва да се препрограмира;

- Покривът, предната броня и лявата предна врата са надраскани, покривът и вратата имат малко ръжда;

- Двигателят е леко ръждясал, вероятно колата е стояла на влага дълго време?

- При влажно време (дъжд) колата пали трудно (може би нещо по кабелите?)

- Предната ламбда не е оригинална;

- Задната е разкачена изцяло;

- Картерът е сменен преди половин година;

 

Та ако можете да ми кажете кое от тези проблемчета ще ми бръкне най-дълбоко в джоба и колко отстъпка от цената да искам, страшно ще съм ви благодарен :icon_blush:

 

П.С. Ако някой има подобен Лансър с 1.3 двигател моля споделете как се държи извън града? Не е ли слаб този двигател?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За какви пари го вземаш и в България ли смяташ да го оправяш? Защо му е разкачен компютъра и въобще работи ли? Удрян ли е, че се е налагала смяна на картер? Аз съм с лансер 2,0 Дизел и е със същите киловати. Млко слабичък ми се вижда, но все пак е чист дизел. На мен за боядисване ми искат по 100 лв. на детайл, така че си направи сметката какво имаш да боядисваш и колко ще ти струва.

За ламбда сондите и за проблема с паленето е добре да се изкажат по-компетентните. В този форум има много такива колеги.

Успех с избора на кола и чакаме да се похвалиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За какви пари го вземаш и в България ли смяташ да го оправяш? Защо му е разкачен компютъра и въобще работи ли? Удрян ли е, че се е налагала смяна на картер? Аз съм с лансер 2,0 Дизел и е със същите киловати. Млко слабичък ми се вижда, но все пак е чист дизел. На мен за боядисване ми искат по 100 лв. на детайл, така че си направи сметката какво имаш да боядисваш и колко ще ти струва.

За ламбда сондите и за проблема с паленето е добре да се изкажат по-компетентните. В този форум има много такива колеги.

Успех с избора на кола и чакаме да се похвалиш.

Мерси за отговора! Предлагат ми го за около 3000 лв. - евтинко :icon_thumbup: Ама това може да означава че е блъскана и закърпена кофти :icon_hmm: Картерът са го закачили на някакво колче, затова са го сменяли;

А иначе, мислех си да си оправя нещата в БГ, след около месец ще имам път натам :) Компютъра работи, но трябва да се препрограмира - тук няма специалисти, които могат да го направят, но се надявам следващият път като си мина през БГ да намеря някой, който да го направи; В момента газта се регулира механично; Ако знаете майстор в софия който да помогне, моля споделете B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е компютъра /предполагам че става въпрос за ламбда конрол модул/? Ако е така - виж какво пише на него /марка и модел/ за да може да те насочим към човек който работи с такива!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Аз карам колт с такъв двигател.

адски е корав.

За съжаление наистина е малко слабичък но все пак няма да се ходи на състезание.

Все пак е пъргав.

за трудното палене може да са много лоши неща, а може и да се укаже нещо съвсем елементарно, като дистрибуторна капачка или кабели.

разбирам това че картера е закъчен на колче.

Самия тои може би е най-ниската част на колата.

За компютъра за газта ми се струва доста странно, както и за втората ландасонда.

Така като гледам какви неща си написал си вадя извода че колата е карана от човек които не се е занимавал много много с потдръжката на колата, или я е карал на некомпетентни маистори.

Цената наистина не е наи лоша.

Мераците се гасят с пари ако не с много пари :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
Аз карам колт с такъв двигател.

адски е корав.

За съжаление наистина е малко слабичък но все пак няма да се ходи на състезание.

Все пак е пъргав.

за трудното палене може да са много лоши неща, а може и да се укаже нещо съвсем елементарно, като дистрибуторна капачка или кабели.

разбирам това че картера е закъчен на колче.

Самия тои може би е най-ниската част на колата.

За компютъра за газта ми се струва доста странно, както и за втората ландасонда.

Така като гледам какви неща си написал си вадя извода че колата е карана от човек които не се е занимавал много много с потдръжката на колата, или я е карал на некомпетентни маистори.

Цената наистина не е наи лоша.

Мераците се гасят с пари ако не с много пари :icon_blush:

 

Здравейте колеги! Аз съм карал такъв Лансер и съм доволен! Сега съм на дизел - желязна машина!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...