love parade Публикувано 28 август 2018 Сподели Публикувано 28 август 2018 (редакция) Здравейте момчета,обмислям да си купя колт 1.3 ръчна кутия не ме радват автомати,също така мисля да и слагам газ, трябва ли да има смазване на клапаните и ако няма ще почине ли двигателя,изобщо тоя двигател носи ли на газ?Другия ми въпрос е, скъпо ли е обслужването на мотора на тея коли,знам,че са с верига кога се сменя или никога като се чуят шумове и т.н, много хора казват след смяна на веригата се влошило и т.н.другия ми въпрос е колите като са с 2 врати зле ли са,крадат ли ги тея коли по принцип колт след 2006 или повече крадат фейс лифта?Другия ми въпрос е от къде може да си поръчвам оригинални части с отстъпка - уточнявам оригинални не афтърмаркети разни...Имали вин декодер където по номер на шаси да видя,с какви екстри е излязла колата от завода примерно имали есп, и тракшън контрол до колкото разбрах не ги слагат на всичките 1.3 модели и круиз контрол имали афтърмаркет някакъв изгоден и т.н. ?Колата вози ли много зле ако се сравни примерно с хонда акорд ?Окачването много ли е калпаво много ли бързо и лесно се троши за бг пътищата и дупките,колата става ли за извън града или харчи много ,извън градско примерно с 140км колко е разхода на 1.3 мотора,мога ли да си сложа нормално 1дин радио на тая кола или не ? Редактирано 28 август 2018 от love parade Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
entwickler Публикувано 28 август 2018 Сподели Публикувано 28 август 2018 10 години карах - веригата не знам да се сменя. Asr уж има, но зимата бая съм боксувал на мокро и хлъзгаво. Esp няма. Не са ми посягали крадци за този период на нищо. Окачването е здраво. Сменял съм само един амортисьор и то още в гаранция ми го смениха при обслужване. Возията на дълъг път е ОК. Но Акорда е два класа нагоре - предполагам вози доста по-добре от Колт. Но за автомобилите в този клас си вози добре. Предимно извън града съм карал. Повече в Северна България - 5.8-6.2.Ако е по Тракия със 140 - 7 и нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
love parade Публикувано 28 август 2018 Автор Сподели Публикувано 28 август 2018 10 години карах - веригата не знам да се сменя. Asr уж има, но зимата бая съм боксувал на мокро и хлъзгаво. Esp няма. Не са ми посягали крадци за този период на нищо. Окачването е здраво. Сменял съм само един амортисьор и то още в гаранция ми го смениха при обслужване. Возията на дълъг път е ОК. Но Акорда е два класа нагоре - предполагам вози доста по-добре от Колт. Но за автомобилите в този клас си вози добре. Предимно извън града съм карал. Повече в Северна България - 5.8-6.2.Ако е по Тракия със 140 - 7 и нещо.аз колта мисля,да го взема карам 2ра рака на поне 200,000км така,че сравнението му с нов,ще е далечно,яко амортизиран )) есп имат някой модели дори и старт и стоп система имат, аз мисля да взема такъв модел,допълнително се поръчва към някой нива оборудване понеже рядко се среща и аз така си мисля и се надявам да не посягат крадци и недай си боже да те блъсне някой или нещо, Разхода е супер а коя година беше твоя колт ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
entwickler Публикувано 29 август 2018 Сподели Публикувано 29 август 2018 2005-та. Тогава беше с най-високото ниво, но явно не са се предлагали някои опции. Нашия го продадохме на 120к. Автомат - сменихме съединител, а новите собственици актуатор и май след това 2 години само каране. Амортизацията беше по-скоро в козметични неща като уплътнения на прозорци поддаващи от тук от там. Като купуваш я покарай повечко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
love parade Публикувано 30 август 2018 Автор Сподели Публикувано 30 август 2018 Веригата обикновенно започва да се обажда след 120 000км и е добре да се смени около този пробег. Двигателя е капризен към газ, със смазване или без на клапаните, при всички положения се стига до правене на клапаните (те и на бензин си го имат този проблем).Няма вариант да сравняваш Колт с Хонда Акорд, Мицубиши Галант и т.н, просто автомобилите са в различен клас и с различна идея проектирани, Колт си е градски автомобил. Окачването е сравнително здраво и лесно за ремонт, като цяло автомобила не създава някакви специфични проблеми, като изключим автомобилите с автоматична кутия (роботизирана), където по-голяма част от проблемите са свързани с роботизираната скоростна кутия. Колко струва да се прави окачването и веригата да се смени долу горе,също така и ремонта на клапаните...а добре ако се монтира газово което пръска и бензин примерно 15% бензин както я имат тая опция брс мисля ?аз карам само ръчна кутия автомати не ми допадат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Янко Костов Публикувано 12 март 2019 Сподели Публикувано 12 март 2019 Здравейте! Имам нужда от помощ! От известно време колата ми прави проблем. Colt 2007. От няколко дни насам през ден прави следното: като запали, след секунда две гасне. При последващо палене започва да тресе, няма мощност и свети check engine. След 3-4 палене-гасене се оправя, но лампичката свети още известно време след това. И това до следващия път. Тази сутрин направих кратко видео https://youtu.be/hsMQk9KQAyo При натискане на газта, оборотите не превишават 1500. След 3-4 палене-гасене се оправя и си има ряз и уж е добре. Но от какво се получава този проблем? Говорих с един майстор, вика трябва да го направи проблема когато е при мен колата. То да не е по желание?!? Или пък ми я остави вика, да я паля сутринта аз. Но то не го прави по едно и също време. Прави впечатление, че на първото палене е добре. Като загася за малко и пак като запаля, става това, но не всеки път! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 12 март 2019 Сподели Публикувано 12 март 2019 Най-вероятно имаш мръсно тротъл боди, трябва да се почисти и има един сензор до него също трябва да се почисти, колата губи мощност защото влиза в сервизен режим. Грешките са записани в компютъра, така че не е нужно пак да ти направи номер. Една диагностика ще покаже каква е точно причината и дали съм познал, от там трябва да започнеш. Не е нищо страшно, Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 март 2019 Сподели Публикувано 12 март 2019 С гадаене не става. Колега отиди на диагностика да видят каква е грешката която е записана в еку-то. Може и да е някой от датчиците. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Янко Костов Публикувано 12 март 2019 Сподели Публикувано 12 март 2019 Благодаря ви, ще пиша какво е станало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.