radko1340 Публикувано 13 август 2018 Сподели Публикувано 13 август 2018 Здравейте колеги, надявам се някой да ми помогне. Карам Каризма 1.8 ГДИ 125 Коня, проблема е че до 2000 оборота върви добре, когато подам повече газ започва да глъхне и да прекъсва, не свети чек. Какъв може да е проблема? Може ли да е от дербитомера или стъпковия мотор, в Германия съм и ако отида на сервиз ще ми отрежат главата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 13 август 2018 Автор Сподели Публикувано 13 август 2018 Пробвах да откача дербитомера но няма разлика Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 август 2018 Сподели Публикувано 13 август 2018 Няма налягане на горивото.....филтър, помпа в резервоара или помпа за високо налягане.... Без сервиз няма да минеш, ама там май и в сервиз няма да стане работата :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 13 август 2018 Автор Сподели Публикувано 13 август 2018 Проблема се появи след като на бих няколко пъти спирачките а нямах много бензин, възможно ли от разпускането на бензина да и е станало нещо на помпата в резервоара? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 13 август 2018 Сподели Публикувано 13 август 2018 По скоро утайките от резервоара са засмукани от помпата, от там по горивопровода и някаде се е позапушило... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 14 август 2018 Автор Сподели Публикувано 14 август 2018 Къде се намира тази другата помпа за високо налягане? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 14 август 2018 Автор Сподели Публикувано 14 август 2018 Намерих я намира се пред шофьора точно под кората, ако поръчам друга има ли нещо специално за да я сменя сам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 14 август 2018 Автор Сподели Публикувано 14 август 2018 Но имам и друг въпрос, от къде да съм сигурен че в тази помпа е проблема, вади тази в резервоара, продухах я няма промяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 август 2018 Сподели Публикувано 14 август 2018 Филтъра смени ли го? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 14 август 2018 Автор Сподели Публикувано 14 август 2018 Моята кола няма горивен филтър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 август 2018 Сподели Публикувано 14 август 2018 Няма кола без горивен филтър..... На старата Каризма е до скоростната кутия, под таблото с предпазителите. На Каризма след 99-та год. е в резервоара....Помпата за високото налягане е на главата, т.е. на разпределителния вал, а не в краката....До 99-та След 99-та Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 15 август 2018 Автор Сподели Публикувано 15 август 2018 Благодаря ти Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 15 август 2018 Сподели Публикувано 15 август 2018 Не благодари а го питай кога ще идва към Варна ;) Че май само той може да ти помогне... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 15 август 2018 Автор Сподели Публикувано 15 август 2018 Може ли номер на филтъра за 98г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 15 август 2018 Автор Сподели Публикувано 15 август 2018 Аз не съм във Варна а в Германия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 август 2018 Сподели Публикувано 15 август 2018 Може ли номер на филтъра за 98г. MR355667 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 16 август 2018 Автор Сподели Публикувано 16 август 2018 Смених филтъра и пак същото няма промяна. Май ще я продавам така да видим кой ще я вземе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 16 август 2018 Автор Сподели Публикувано 16 август 2018 Какво може да и има на помпата за високо налягане, ако я сваля мога ли да я оправя или трябва друга? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 август 2018 Сподели Публикувано 16 август 2018 Тези автомобили не са ли в Германия по 2 за левче? Помпата може само да я развалиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 18 август 2018 Сподели Публикувано 18 август 2018 Първо си смени филтър в резервоара дето помпата,ако е след 99год ако е преди това е описано къде се намира по горе... и мпйта изведнъж умря нобсега си си е всичко наред. И помпата разбрах как се прави,но докато е наред няма да я пипам...и аз мислех че е от нея но се почва от някой неща преди нея!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 19 август 2018 Автор Сподели Публикувано 19 август 2018 Колата е 98-а вади помпата от резервоара и смених филтъра над скоростната кутия но колят продължава да работи така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 19 август 2018 Сподели Публикувано 19 август 2018 Взимай един мултицет(по 7-8 лв са ако нямаш) набиваш червения полюс(сонда) на мултицета в средния кабел в самата букса на датчика за налягане на помпата за високо налягане,а черната сонда на мултицета примерно я набуваш по минуса на акомулатора за маса просто. Нагласях мултицета да мери ток до 20в все едно ще мериш акомулатор,палиш колата да е загряла вече разбира се...иии гледаш колко волта дава. Ако трябва пиши още по подробно да обясня...измери и кажи колко волта дава,също като даваш газ гледай дали се променя налягането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 19 август 2018 Автор Сподели Публикувано 19 август 2018 Извинявам се за грешките но телефона ми има някаква функция да ме поправя и не знам как да я изключва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 22 август 2018 Автор Сподели Публикувано 22 август 2018 Купих мултицет, за качих го както каза на топъл двигател на нормални обороти показва 0.80 а като подам газ стига до 1.26 - 1.31 а натисна ли повече започва да прекъсва и показателите падат до към 0.90. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radko1340 Публикувано 26 август 2018 Автор Сподели Публикувано 26 август 2018 Взимай един мултицет(по 7-8 лв са ако нямаш) набиваш червения полюс(сонда) на мултицета в средния кабел в самата букса на датчика за налягане на помпата за високо налягане,а черната сонда на мултицета примерно я набуваш по минуса на акомулатора за маса просто. Нагласях мултицета да мери ток до 20в все едно ще мериш акомулатор,палиш колата да е загряла вече разбира се...иии гледаш колко волта дава. Ако трябва пиши още по подробно да обясня...измери и кажи колко волта дава,също като даваш газ гледай дали се променя налягането. Купих мултицет, за качих го както каза на топъл двигател на нормални обороти показва 0.80 а като подам газ стига до 1.26 - 1.31 а натисна ли повече започва да прекъсва и показателите падат до към 0.90. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.