Премини към съдържание

Каризма над 2000 оборота прекъсва


radko1340

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, надявам се някой да ми помогне. Карам Каризма 1.8 ГДИ 125 Коня, проблема е че до 2000 оборота върви добре, когато подам повече газ започва да глъхне и да прекъсва, не свети чек. Какъв може да е проблема? Може ли да е от дербитомера или стъпковия мотор, в Германия съм и ако отида на сервиз ще ми отрежат главата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма налягане на горивото.....филтър, помпа в резервоара или помпа за високо налягане.... Без сервиз няма да минеш, ама там май и в сервиз няма да стане работата :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се появи след като на бих няколко пъти спирачките а нямах много бензин, възможно ли от разпускането на бензина да и е станало нещо на помпата в резервоара?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По скоро утайките от резервоара са засмукани от помпата, от там по горивопровода и някаде се е позапушило...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерих я намира се пред шофьора точно под кората, ако поръчам друга има ли нещо специално за да я сменя сам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Но имам и друг въпрос, от къде да съм сигурен че в тази помпа е проблема, вади тази в резервоара, продухах я няма промяна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма кола без горивен филтър..... На старата Каризма е до скоростната кутия, под таблото с предпазителите. На Каризма след 99-та год. е в резервоара....Помпата за високото налягане е на главата, т.е. на разпределителния вал, а не в краката....

До 99-та post-473-093815700 1534278229_thumb.jpg

След 99-та post-473-001297700 1534278258_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених филтъра и пак същото няма промяна. Май ще я продавам така да видим кой ще я вземе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво може да и има на помпата за високо налягане, ако я сваля мога ли да я оправя или трябва друга?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо си смени филтър в резервоара дето помпата,ако е след 99год ако е преди това е описано къде се намира по горе... и мпйта изведнъж умря нобсега си си е всичко наред. И помпата разбрах как се прави,но докато е наред няма да я пипам...и аз мислех че е от нея но се почва от някой неща преди нея!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 98-а вади помпата от резервоара и смених филтъра над скоростната кутия но колят продължава да работи така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимай един мултицет(по 7-8 лв са ако нямаш) набиваш червения полюс(сонда) на мултицета в средния кабел в самата букса на датчика за налягане на помпата за високо налягане,а черната сонда на мултицета примерно я набуваш по минуса на акомулатора за маса просто. Нагласях мултицета да мери ток до 20в все едно ще мериш акомулатор,палиш колата да е загряла вече разбира се...иии гледаш колко волта дава. Ако трябва пиши още по подробно да обясня...измери и кажи колко волта дава,също като даваш газ гледай дали се променя налягането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за грешките но телефона ми има някаква функция да ме поправя и не знам как да я изключва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купих мултицет, за качих го както каза на топъл двигател на нормални обороти показва 0.80 а като подам газ стига до 1.26 - 1.31 а натисна ли повече започва да прекъсва и показателите падат до към 0.90.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Взимай един мултицет(по 7-8 лв са ако нямаш) набиваш червения полюс(сонда) на мултицета в средния кабел в самата букса на датчика за налягане на помпата за високо налягане,а черната сонда на мултицета примерно я набуваш по минуса на акомулатора за маса просто. Нагласях мултицета да мери ток до 20в все едно ще мериш акомулатор,палиш колата да е загряла вече разбира се...иии гледаш колко волта дава. Ако трябва пиши още по подробно да обясня...измери и кажи колко волта дава,също като даваш газ гледай дали се променя налягането.

 

Купих мултицет, за качих го както каза на топъл двигател на нормални обороти показва 0.80 а като подам газ стига до 1.26 - 1.31 а натисна ли повече започва да прекъсва и показателите падат до към 0.90.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...