desokt Публикувано 1 август 2018 Сподели Публикувано 1 август 2018 Здравейте, необходима ми е информация дали може да се газифицира първата версия на PHEV? Какъв тип е инжекциона? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 1 август 2018 Сподели Публикувано 1 август 2018 Off - на това му казвам въпрос от Габрово :icon_thumbup: Освен да питаш за в Перник, там газифицират Тесла :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 август 2018 Сподели Публикувано 2 август 2018 Здравейте, необходима ми е информация дали може да се газифицира първата версия на PHEV? Какъв тип е инжекциона?....смях в залата.... :D ...ако искаш да ти е еФтино,то просто не си за такава кола....по добре си вземи с обикновения мотор 2.0 или 2.4литровия,но по стария О2 и си я газифицирай на воля.....Проблемите на хибрида при евентуално газифициране са много и от най различно естество.....иначе ако толкова ви интересува, мотора е MPI ,т .е. многоточков инжекцион...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desokt Публикувано 2 август 2018 Автор Сподели Публикувано 2 август 2018 Благодаря, за отговорите, нали това е целта на хибрида, икономия и екология.Тук мотора задвижва генератор за зареждане на батериите.А ако двигателя не е с директно впръскване не би трябвало да има трудности с газов инжекцион, или греша? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
haripetrov Публикувано 20 март 2019 Сподели Публикувано 20 март 2019 Благодаря, за отговорите, нали това е целта на хибрида, икономия и екология.Тук мотора задвижва генератор за зареждане на батериите.А ако двигателя не е с директно впръскване не би трябвало да има трудности с газов инжекцион, или греша? В ръководството на PHEV-то изрично пише да не се монтира газова уредба.Във форумите в чужбина хора пишат че са си монтирали газови уредби и нямат проблем при изминати 60000/100000 км. Проблемите могат да дойдат от автоматичната система за пускане/спиране на двигателя, което при един незагрял двигател да предизвика преждевременно износване и оттам проблеми.Има модул, който се продава за около 400 лв. с поръчка от Полша, който ти позволява в ECO Mode да включиш режим Pure Electric (само на ток) и на практика след като се изхаби батерията да се включи бензиновия двигател. Със сигурност няма да има проблеми с газовата уредба ако се кара на дълги разстояния (особено над 120 км/ч), защото тогава двигателят ще е загрял и ще работи постоянно.Иначе след изхабяване на батерията средния разход при 130 км. (по GPS) е 9 литра/100 км. бензин, което никак не е зле за джип, който тежи 1885 кг. без товар. При нормални условия без включване на климатик с едно зареждане кола 2013 г. изминава 30 км. само на батерия, което не е малко спрямо теглото и удобството, което ти предоставя. Общ разход за ток в лева при дневна тарифа: 1,4 лв. на зареждане.Ако използваш и безплатни зареждачки (каквито например има на Кауфланд, Бриколаж и др.) може да ти излезне още по-евтино. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 31 март 2019 Сподели Публикувано 31 март 2019 (редакция) Ако човек има 100к пари да я купи тая кола, точно поставяне на газова ще му е мисълта. И аз като колегите горе те съветвам да се откажеш от тази идея, двигателя е достатъчно икономичен. А ако тази кола ще се кара предимно на дълги разстояния, то тогава просто не ти е нужен такъв тип хибрид а примерно изцяло електрическа кола с голям пробег като тесла. Но и там, стартовата цена си е бая .. Леле .. сега видях в мобиле-то че има една която я предлагат за 36,500 лв .. толкова ли си губят от стойноста тия коли за 5 години? Или просто тая има сериозен проблем като напълно умрели батерии най-вероятно .. Редактирано 31 март 2019 от silveria Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 март 2019 Сподели Публикувано 31 март 2019 Колко да карат батериите на колата? След 5 години е тоталка сигурно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 31 март 2019 Сподели Публикувано 31 март 2019 PHEV може да се закупи нов от дилър в Германия за около 30к евро с ДДС. След 5 години ми се вижда нормално да е загубил около 50% от себестойността си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.