Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Off - на това му казвам въпрос от Габрово :icon_thumbup:

Освен да питаш за в Перник, там газифицират Тесла :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, необходима ми е информация дали може да се газифицира първата версия на PHEV? Какъв тип е инжекциона?

....смях в залата.... :D

...ако искаш да ти е еФтино,то просто не си за такава кола....по добре си вземи с обикновения мотор 2.0 или 2.4литровия,но по стария О2 и си я газифицирай на воля.....

Проблемите на хибрида при евентуално газифициране са много и от най различно естество.....иначе ако толкова ви интересува, мотора е MPI ,т .е. многоточков инжекцион......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, за отговорите, нали това е целта на хибрида, икономия и екология.

Тук мотора задвижва генератор за зареждане на батериите.

А ако двигателя не е с директно впръскване не би трябвало да има трудности с газов инжекцион, или греша?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Благодаря, за отговорите, нали това е целта на хибрида, икономия и екология.

Тук мотора задвижва генератор за зареждане на батериите.

А ако двигателя не е с директно впръскване не би трябвало да има трудности с газов инжекцион, или греша?

 

В ръководството на PHEV-то изрично пише да не се монтира газова уредба.

Във форумите в чужбина хора пишат че са си монтирали газови уредби и нямат проблем при изминати 60000/100000 км. Проблемите могат да дойдат от автоматичната система за пускане/спиране на двигателя, което при един незагрял двигател да предизвика преждевременно износване и оттам проблеми.

Има модул, който се продава за около 400 лв. с поръчка от Полша, който ти позволява в ECO Mode да включиш режим Pure Electric (само на ток) и на практика след като се изхаби батерията да се включи бензиновия двигател. Със сигурност няма да има проблеми с газовата уредба ако се кара на дълги разстояния (особено над 120 км/ч), защото тогава двигателят ще е загрял и ще работи постоянно.

Иначе след изхабяване на батерията средния разход при 130 км. (по GPS) е 9 литра/100 км. бензин, което никак не е зле за джип, който тежи 1885 кг. без товар. :)

При нормални условия без включване на климатик с едно зареждане кола 2013 г. изминава 30 км. само на батерия, което не е малко спрямо теглото и удобството, което ти предоставя. Общ разход за ток в лева при дневна тарифа: 1,4 лв. на зареждане.

Ако използваш и безплатни зареждачки (каквито например има на Кауфланд, Бриколаж и др.) може да ти излезне още по-евтино. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ако човек има 100к пари да я купи тая кола, точно поставяне на газова ще му е мисълта. И аз като колегите горе те съветвам да се откажеш от тази идея, двигателя е достатъчно икономичен. А ако тази кола ще се кара предимно на дълги разстояния, то тогава просто не ти е нужен такъв тип хибрид а примерно изцяло електрическа кола с голям пробег като тесла. Но и там, стартовата цена си е бая ..

 

Леле .. сега видях в мобиле-то че има една която я предлагат за 36,500 лв .. толкова ли си губят от стойноста тия коли за 5 години? Или просто тая има сериозен проблем като напълно умрели батерии най-вероятно ..

 

Редактирано от silveria
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

PHEV може да се закупи нов от дилър в Германия за около 30к евро с ДДС. След 5 години ми се вижда нормално да е загубил около 50% от себестойността си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...