Georgi Yordanov Публикувано 23 юли 2018 Сподели Публикувано 23 юли 2018 (редакция) Здравейте, колеги!Изчетох подобните теми във форума, но не намирам решение за моят проблем и затова отварям нова тема. Ситуацията е следната. Колата е Lancer 1.5 2008 година с електрическа рейка. От както времето се затопли започна да се появява следния проблем. Сутрин като ходя към работа, колата работи без никакъв проблем. След обед като са се вдигнали температурите над 27-28 градуса започват проблемите. Колата стой на паркинг и и след обяд изцяло я пече. Като запаля и тръгна да се движа, първоначално няма проблеми, но след около 20-30 км. волана постепенно започва да се вдървява все повече и повече, като става много неприятно да се управлява (говорим при скорости от 50 до 110км). Усещането е като чели електромотора на хидравликата работи в режим на спирачка и малките корекции по магистралата са изключително трудни. При изгасване и запалване на колата проблема не се решава. На таблото не се появяват никакви сигнали и грешки. След като вляза в града при ниска скорост, хидравликата като чели работи, но с много по-малка мощност. Ако температурите са под 25 градуса нямам абсолютно никакви проблеми. Единственото което съм сменял е тампон и лагер на макферсона, но мисля, че проблема се появи преди това. Разглобих жабката за да имам достъп до модула който управлява хидравликата, но в проблемния режим модулът остава хладен (леко топъл, но в никакъв случай прегрял) Ще съм ви благодарен ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели опит. Също така ако ме насочите към сервиз в София, може и не официален където биха ми обърнали внимание и работили над проблема. Благодаря предварително. Редактирано 23 юли 2018 от Georgi Yordanov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 23 юли 2018 Сподели Публикувано 23 юли 2018 Не съм имал подобен проблем! Пфф дано и да нямам!На колко изминати хиляди километра е колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Yordanov Публикувано 23 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2018 Не съм имал подобен проблем! Пфф дано и да нямам!На колко изминати хиляди километра е колата? 225 000 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 23 юли 2018 Сподели Публикувано 23 юли 2018 Хидравличната течност сменял ли си я някога? Ако си последно кога? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Yordanov Публикувано 23 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2018 Хидравличната течност сменял ли си я някога? Ако си последно кога?Няма хидравлична течност. рейката е чисто електрическа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 23 юли 2018 Сподели Публикувано 23 юли 2018 LiX то когато серво подпомагането е с електромотор има ли хидравлина течност? Не съм много наясно с устройството, ама си мисляче ел. двигателя е закачен към кормилната рейка и по този начин директно подпомага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 23 юли 2018 Сподели Публикувано 23 юли 2018 Колегата ме е изпреварил и коментара ми е излишен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 23 юли 2018 Сподели Публикувано 23 юли 2018 При 1.8/2.0/2.4 двигателите рейката е хидравлична. При малкия 1.5 двигател сигурни ли сте че е електрическа?? Дълбоко се съмнявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Yordanov Публикувано 23 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2018 При 1.8/2.0/2.4 двигателите рейката е хидравлична. При малкия 1.5 двигател сигурни ли сте че е електрическа?? Дълбоко се съмнявам.На 100% съм сигурен. Чисто електрическа. Ел. мотора е закачен директно към рейката без хидравлична течност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 юли 2018 Сподели Публикувано 23 юли 2018 При 1.8/2.0/2.4 двигателите рейката е хидравлична. При малкия 1.5 двигател сигурни ли сте че е електрическа?? Дълбоко се съмнявам......при 1.5 са чисто електрически ,като на Колт..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 юли 2018 Сподели Публикувано 23 юли 2018 Здравейте, колеги!Изчетох подобните теми във форума, но не намирам решение за моят проблем и затова отварям нова тема. Ситуацията е следната. Колата е Lancer 1.5 2008 година с електрическа рейка. От както времето се затопли започна да се появява следния проблем. Сутрин като ходя към работа, колата работи без никакъв проблем. След обед като са се вдигнали температурите над 27-28 градуса започват проблемите. Колата стой на паркинг и и след обяд изцяло я пече. Като запаля и тръгна да се движа, първоначално няма проблеми, но след около 20-30 км. волана постепенно започва да се вдървява все повече и повече, като става много неприятно да се управлява (говорим при скорости от 50 до 110км). Усещането е като чели електромотора на хидравликата работи в режим на спирачка и малките корекции по магистралата са изключително трудни. При изгасване и запалване на колата проблема не се решава. На таблото не се появяват никакви сигнали и грешки. След като вляза в града при ниска скорост, хидравликата като чели работи, но с много по-малка мощност. Ако температурите са под 25 градуса нямам абсолютно никакви проблеми. Единственото което съм сменял е тампон и лагер на макферсона, но мисля, че проблема се появи преди това. Разглобих жабката за да имам достъп до модула който управлява хидравликата, но в проблемния режим модулът остава хладен (леко топъл, но в никакъв случай прегрял) Ще съм ви благодарен ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели опит. Също така ако ме насочите към сервиз в София, може и не официален където биха ми обърнали внимание и работили над проблема. Благодаря предварително......проблема ви е в електромотора долу при рейката....когато това се случи, пипнете ел. мотора и ще се изгорите.....проблемите може да са два:1 е че четките на четкодържателя не контактуват със необходимата сила към колектора,и тогава се загрява още повече мотора, при което в един момент прегрява когато темп. на околната среда е по висока....2 е пак като първиия ,но причината е чисто механична и се състои от това, че при загряване на ел. мотора, притискателя на ел. мотора към рейката е уж тефлонов или полиамид ,но при по високи темп. той запича като се разширява и затяга ел. мотора....Бушоните за ел. рейката НЕ изгарят ,защото той все пак се върти и тока ,който минава през него е почти на пиковата граница до изгарянето му......те се намират поне на Колта ,на самата плюсова клема на акумулатора.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 юли 2018 Сподели Публикувано 23 юли 2018 .....като допълнение към горното, сетих се че съм имал и друг проблем, в самата рейка имаше разбит водач на гребена и той се закачаше от зъбите му при по високи температури, защото нямаше грес там вече ,и гребена работеше на сухо, когато е по ниска темп. тогава явно от влагата или конденза се мажеше и всичко беше ок....това е все едно ефекта при разбит шарнир, когато е горещо и сухо, той скърца , когато е мокро или влажно , той не скърца, въпреки че е разбит...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 23 юли 2018 Сподели Публикувано 23 юли 2018 .....при 1.5 са чисто електрически ,като на Колт..... е след 10 г. научих нещо ново за тая кола.. мерси http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.