Премини към съдържание

Проблем с хидравликата пти температури над 27-28 градуса.


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!

Изчетох подобните теми във форума, но не намирам решение за моят проблем и затова отварям нова тема.

 

Ситуацията е следната. Колата е Lancer 1.5 2008 година с електрическа рейка. От както времето се затопли започна да се появява следния проблем. Сутрин като ходя към работа, колата работи без никакъв проблем. След обед като са се вдигнали температурите над 27-28 градуса започват проблемите. Колата стой на паркинг и и след обяд изцяло я пече. Като запаля и тръгна да се движа, първоначално няма проблеми, но след около 20-30 км. волана постепенно започва да се вдървява все повече и повече, като става много неприятно да се управлява (говорим при скорости от 50 до 110км). Усещането е като чели електромотора на хидравликата работи в режим на спирачка и малките корекции по магистралата са изключително трудни.

 

При изгасване и запалване на колата проблема не се решава. На таблото не се появяват никакви сигнали и грешки. След като вляза в града при ниска скорост, хидравликата като чели работи, но с много по-малка мощност. Ако температурите са под 25 градуса нямам абсолютно никакви проблеми. Единственото което съм сменял е тампон и лагер на макферсона, но мисля, че проблема се появи преди това.

 

Разглобих жабката за да имам достъп до модула който управлява хидравликата, но в проблемния режим модулът остава хладен (леко топъл, но в никакъв случай прегрял)

 

Ще съм ви благодарен ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели опит. Също така ако ме насочите към сервиз в София, може и не официален където биха ми обърнали внимание и работили над проблема.

 

Благодаря предварително.

Редактирано от Georgi Yordanov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хидравличната течност сменял ли си я някога? Ако си последно кога?

Няма хидравлична течност. рейката е чисто електрическа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

LiX то когато серво подпомагането е с електромотор има ли хидравлина течност? Не съм много наясно с устройството, ама си мисляче ел. двигателя е закачен към кормилната рейка и по този начин директно подпомага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При 1.8/2.0/2.4 двигателите рейката е хидравлична. При малкия 1.5 двигател сигурни ли сте че е електрическа?? Дълбоко се съмнявам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При 1.8/2.0/2.4 двигателите рейката е хидравлична. При малкия 1.5 двигател сигурни ли сте че е електрическа?? Дълбоко се съмнявам.

На 100% съм сигурен. Чисто електрическа. Ел. мотора е закачен директно към рейката без хидравлична течност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При 1.8/2.0/2.4 двигателите рейката е хидравлична. При малкия 1.5 двигател сигурни ли сте че е електрическа?? Дълбоко се съмнявам.

.....при 1.5 са чисто електрически ,като на Колт.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Изчетох подобните теми във форума, но не намирам решение за моят проблем и затова отварям нова тема.

 

Ситуацията е следната. Колата е Lancer 1.5 2008 година с електрическа рейка. От както времето се затопли започна да се появява следния проблем. Сутрин като ходя към работа, колата работи без никакъв проблем. След обед като са се вдигнали температурите над 27-28 градуса започват проблемите. Колата стой на паркинг и и след обяд изцяло я пече. Като запаля и тръгна да се движа, първоначално няма проблеми, но след около 20-30 км. волана постепенно започва да се вдървява все повече и повече, като става много неприятно да се управлява (говорим при скорости от 50 до 110км). Усещането е като чели електромотора на хидравликата работи в режим на спирачка и малките корекции по магистралата са изключително трудни.

 

При изгасване и запалване на колата проблема не се решава. На таблото не се появяват никакви сигнали и грешки. След като вляза в града при ниска скорост, хидравликата като чели работи, но с много по-малка мощност. Ако температурите са под 25 градуса нямам абсолютно никакви проблеми. Единственото което съм сменял е тампон и лагер на макферсона, но мисля, че проблема се появи преди това.

 

Разглобих жабката за да имам достъп до модула който управлява хидравликата, но в проблемния режим модулът остава хладен (леко топъл, но в никакъв случай прегрял)

 

Ще съм ви благодарен ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели опит. Също така ако ме насочите към сервиз в София, може и не официален където биха ми обърнали внимание и работили над проблема.

 

Благодаря предварително.

.....проблема ви е в електромотора долу при рейката....когато това се случи, пипнете ел. мотора и ще се изгорите.....проблемите може да са два:

1 е че четките на четкодържателя не контактуват със необходимата сила към колектора,и тогава се загрява още повече мотора, при което в един момент прегрява когато темп. на околната среда е по висока....

2 е пак като първиия ,но причината е чисто механична и се състои от това, че при загряване на ел. мотора, притискателя на ел. мотора към рейката е уж тефлонов или полиамид ,но при по високи темп. той запича като се разширява и затяга ел. мотора....

Бушоните за ел. рейката НЕ изгарят ,защото той все пак се върти и тока ,който минава през него е почти на пиковата граница до изгарянето му......те се намират поне на Колта ,на самата плюсова клема на акумулатора....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....като допълнение към горното, сетих се че съм имал и друг проблем, в самата рейка имаше разбит водач на гребена и той се закачаше от зъбите му при по високи температури, защото нямаше грес там вече ,и гребена работеше на сухо, когато е по ниска темп. тогава явно от влагата или конденза се мажеше и всичко беше ок....това е все едно ефекта при разбит шарнир, когато е горещо и сухо, той скърца , когато е мокро или влажно , той не скърца, въпреки че е разбит......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....при 1.5 са чисто електрически ,като на Колт.....

е след 10 г. научих нещо ново за тая кола.. мерси http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...