the.bear Публикувано 19 юли 2018 Сподели Публикувано 19 юли 2018 Здравейте! Преди две седмици смених бензиновата помпа за втори път.Първия път беше края на октомври.Заменихме оригиналната помпа с една за Опел(доколкото разбрах английска за около 180лв)тъй като моята не даваше достатъчно налягане:при първо палене колата притрисаше и при подаване на газ глъхнеше.С новата помпа нещата се оправиха и вече си палеше нормално,но април месец взе да шуми малко повечко.Питах майстора и той каза че нищо и няма.Както и няма нищо така ме остави на пътя.Този път сложихме BOSCH,пак опелова(все пак оригиналната е около 1200лв)и проблема с първото палене се появи отново а майстора каза че налягането е нормално.В крайна сметка аз обаче реших и настоях в събота да си вземат обратно BOSCH-а и да ми сложат отново като предната.Ще съм благодарен ако някой ми каже дали има логика да го правя.Нали уж BOSCH били добри? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 19 юли 2018 Сподели Публикувано 19 юли 2018 (редакция) Колега, Опела може да е трицилиндрова Корса от 60коня, твоя е сигурно 150коня. А и проблема май въобще не е в помпата.Колко е налягането на помпата или никой не го измери. И как те остави на пътя, помпата изгоря или какво. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Редактирано 19 юли 2018 от niki nikolov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the.bear Публикувано 19 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2018 (редакция) Колега, Опела може да е трицилиндрова Корса от 60коня, твоя е сигурно 150коня. А и проблема май въобще не е в помпата.Колко е налягането на помпата или никой не го измери. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk3.5-3.7! Да.Изгоря.Новата е дадена съобразно мощността на колата,защото си върви нормално.Първото палене е проблем а със старата го нямаше. Редактирано 19 юли 2018 от the.bear Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the.bear Публикувано 19 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2018 (редакция) :mad: Редактирано 19 юли 2018 от the.bear Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 19 юли 2018 Сподели Публикувано 19 юли 2018 Газ има ли колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 19 юли 2018 Сподели Публикувано 19 юли 2018 Няма да е от помпата. Я пробвай така:Даваш на контакт и слушаш много внимателно. Помпата трябва да тръгне и след известно време да спре. Като спре, изключваш от контакт и след това пробвай да запалиш по нормалния начин. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the.bear Публикувано 20 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2018 Газ има ли колата?Да Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the.bear Публикувано 20 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2018 Няма да е от помпата. Я пробвай така:Даваш на контакт и слушаш много внимателно. Помпата трябва да тръгне и след известно време да спре. Като спре, изключваш от контакт и след това пробвай да запалиш по нормалния начин. Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkТочно там е проблема!Майстора ми каза че тази помпа се пълнела не като дадеш на контакт а при самото въртене да палиш,което за мен е абсолютна тъпотия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 20 юли 2018 Сподели Публикувано 20 юли 2018 Колега, не знам. Много неизвестни има, сега пишеш че колата има гас пък те уставила на пътя. Предполагам само я пали на бензин и после си джъткаш на гас. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 20 юли 2018 Сподели Публикувано 20 юли 2018 Първото палене е проблем а със старата го нямаше.Просто е съвпаднало. Проблема ти е в позапушени инжектори от карането на газ. Нищо ново под слънцето, не обръщай внимание и си карай така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the.bear Публикувано 20 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2018 Колега, не знам. Много неизвестни има, сега пишеш че колата има гас пък те уставила на пътя. Предполагам само я пали на бензин и после си джъткаш на гас. Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkДа.Така е.Лошото е че не може да се пали принудително на газ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cayenne Публикувано 20 юли 2018 Сподели Публикувано 20 юли 2018 Както колегите споменаха проблема с първото палене вероятно е от позапушени инжектори. Сипи по-хубав бензин и пробвай да покараш малко повечко на бензин. Относно помпата да попитам каква е тази опелова помпа? Може и да става,нямам си представа, ама оригиналната помпа си има номер 1760a029 и по него се търси аналог. Явно трудно се намира, но все пак има. Отделно, че тая цена която са ти казали от 1200 лв за оригинална трябва да е за цялата кошница. Звънни в Ратола и питай за цена само на помпата, не вярвам да е повече от 350 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the.bear Публикувано 20 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2018 Просто е съвпаднало. Проблема ти е в позапушени инжектори от карането на газ. Нищо ново под слънцето, не обръщай внимание и си карай така.Значи...Да поясня.Паля си нормално колата със старата помпа и тръгвам...помпата изгаря в движение докато карам на газ...Пристигам за където съм тръгнал и след два часа когато вече трябваше да се прибирам няма палене.След 2-3 дни вече с новата помпа - дърво! И освен това дюзите са минавали ултразвук преди 8-9 месеца. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the.bear Публикувано 20 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2018 Както колегите споменаха проблема с първото палене вероятно е от позапушени инжектори. Сипи по-хубав бензин и пробвай да покараш малко повечко на бензин. Относно помпата да попитам каква е тази опелова помпа? Може и да става,нямам си представа, ама оригиналната помпа си има номер 1760a029 и по него се търси аналог. Явно трудно се намира, но все пак има. Отделно, че тая цена която са ти казали от 1200 лв за оригинална трябва да е за цялата кошница. Звънни в Ратола и питай за цена само на помпата, не вярвам да е повече от 350 лв.Тоест да разбирам че в интервалът от изгарянето на старата помпа и поставянето на новата(2-3 дни) без да е ползвана колата са се позапушили инжекторите.Така ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 юли 2018 Сподели Публикувано 20 юли 2018 Няма да е от помпата. Я пробвай така:Даваш на контакт и слушаш много внимателно. Помпата трябва да тръгне и след известно време да спре. Като спре, изключваш от контакт и след това пробвай да запалиш по нормалния начин. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk....цт, не е така, на контакт не работи бенз. помпата, само на стартер заработва и ако запали мотора, ЕКУ-то има задържаща верига и релето стои включено ,съответно и помпата върти, ако не запали, тогава ЕКУ-то задържа релето 4-5 сек. и го гаси, при повторно завъртане на стартер, тогава ще запали ако първия път не е запалил мотора поради липса на бензин в инжекторната рейка или съответното налягане..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cayenne Публикувано 20 юли 2018 Сподели Публикувано 20 юли 2018 Тоест да разбирам че в интервалът от изгарянето на старата помпа и поставянето на новата(2-3 дни) без да е ползвана колата са се позапушили инжекторите.Така ли? Намери си помпа за твоята кола. Мисля, че е 3 bar. Защо от опел помпа? Провери цената на оригиналната. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 20 юли 2018 Сподели Публикувано 20 юли 2018 ....цт, не е така, на контакт не работи бенз. помпата, само на стартер заработва и ако запали мотора, ЕКУ-то има задържаща верига и релето стои включено ,съответно и помпата върти, ако не запали, тогава ЕКУ-то задържа релето 4-5 сек. и го гаси, при повторно завъртане на стартер, тогава ще запали ако първия път не е запалил мотора поради липса на бензин в инжекторната рейка или съответното налягане.....Ахаа, имах навремето Опел дето давам на контакт и помпата тръгва та за това така подведох колегата. Да си призная с японските дето са ми минали през ръцете помпа не съм чувал. Мислех си, че са много безшумно. Витарката дето я търкаля и тя от време на време не пали от първия път. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the.bear Публикувано 22 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2018 ....цт, не е така, на контакт не работи бенз. помпата, само на стартер заработва и ако запали мотора, ЕКУ-то има задържаща верига и релето стои включено ,съответно и помпата върти, ако не запали, тогава ЕКУ-то задържа релето 4-5 сек. и го гаси, при повторно завъртане на стартер, тогава ще запали ако първия път не е запалил мотора поради липса на бензин в инжекторната рейка или съответното налягане.....Точно така! Но със предната,подчертавам... неоригинална помпа си палеше нормално!Пали от втория път нормално,но това не ме устройва! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the.bear Публикувано 22 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2018 Намери си помпа за твоята кола. Мисля, че е 3 bar. Защо от опел помпа? Провери цената на оригиналната.1200лв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 юли 2018 Сподели Публикувано 22 юли 2018 Точно така! Но със предната,подчертавам... неоригинална помпа си палеше нормално!Пали от втория път нормално,но това не ме устройва!.....не разбрах какъв е проблема ви, доколкото разбирам , сменили сте горивна помпа, след което мотора продължава да пали от втория път.....така ли?Помпа оригинална на :mitsu-smiley: е този номер 1760A029 за вашата кола е 780 лв. и доставка около 30-40 лв.....но има и добри заместители ,които са доста по евтини.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the.bear Публикувано 24 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2018 .....не разбрах какъв е проблема ви, доколкото разбирам , сменили сте горивна помпа, след което мотора продължава да пали от втория път.....така ли?Помпа оригинална на :mitsu-smiley: е този номер 1760A029 за вашата кола е 780 лв. и доставка около 30-40 лв.....но има и добри заместители ,които са доста по евтини....Не!След слагането на тази започна да пали от втория път! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 юли 2018 Сподели Публикувано 24 юли 2018 Не!След слагането на тази започна да пали от втория път!.....значи не сте я сложили както трябва и изпуска налягането на горивото в горивопровода и/или горивната рейка....но тъй като не сте пипали горивната рейка, а само отзад в резервоара, според мен проблема е в сглобката на помпата към горивния филтър,тъй като той се намира около помпата в резервоара...там има гумени О пръстени,които са за това ,да уплътняват горивото.....при това положение,при първо палене, помпата почва да качва гориво и да го нагнетява в рейката, но тъй като помпата се задейства не при подаден контакт, а чак при завъртане на стартер,това води до непалене през първите 2-3-4 сек. и вие подсъзнателно връщате ключа на контакт.....през това време обаче ЕКУ-то продължава да върти помпата, и при повторно палене, мотора пали......когато изгасите мотора, помпата спира и трябва да задържи налягането на горивото в горивопровода почти постоянно, около 3 атм. налягане , ако имате теч( който вероятно е в резервоара) ,то това налягане пада и при палене повторно , мотора няма да запали от първия път..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the.bear Публикувано 29 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2018 (редакция) .....значи не сте я сложили както трябва и изпуска налягането на горивото в горивопровода и/или горивната рейка....но тъй като не сте пипали горивната рейка, а само отзад в резервоара, според мен проблема е в сглобката на помпата към горивния филтър,тъй като той се намира около помпата в резервоара...там има гумени О пръстени,които са за това ,да уплътняват горивото.....при това положение,при първо палене, помпата почва да качва гориво и да го нагнетява в рейката, но тъй като помпата се задейства не при подаден контакт, а чак при завъртане на стартер,това води до непалене през първите 2-3-4 сек. и вие подсъзнателно връщате ключа на контакт.....през това време обаче ЕКУ-то продължава да върти помпата, и при повторно палене, мотора пали......когато изгасите мотора, помпата спира и трябва да задържи налягането на горивото в горивопровода почти постоянно, около 3 атм. налягане , ако имате теч( който вероятно е в резервоара) ,то това налягане пада и при палене повторно , мотора няма да запали от първия път.....А вариант да е нещо по запалителната система? Кабели... свещи... Четири дни подред си палеше нормално сутрин и днес пак запали с притрисане.Или може би стъпков мотор? Редактирано 29 юли 2018 от the.bear Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the.bear Публикувано 29 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2018 А вариант да е нещо по запалителната система? Кабели... свещи... Четири дни подред си палеше нормално сутрин и днес пак запали с притрисане.Или може би недостатъчно силен стартов ток от аумулатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.