Премини към съдържание

Проблем с бензинова помпа на Outlander 1


Препоръчано мнение

Здравейте! Преди две седмици смених бензиновата помпа за втори път.Първия път беше края на октомври.Заменихме оригиналната помпа с една за Опел(доколкото разбрах английска за около 180лв)тъй като моята не даваше достатъчно налягане:при първо палене колата притрисаше и при подаване на газ глъхнеше.С новата помпа нещата се оправиха и вече си палеше нормално,но април месец взе да шуми малко повечко.Питах майстора и той каза че нищо и няма.Както и няма нищо така ме остави на пътя.Този път сложихме BOSCH,пак опелова(все пак оригиналната е около 1200лв)и проблема с първото палене се появи отново а майстора каза че налягането е нормално.В крайна сметка аз обаче реших и настоях в събота да си вземат обратно BOSCH-а и да ми сложат отново като предната.Ще съм благодарен ако някой ми каже дали има логика да го правя.Нали уж BOSCH били добри?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Опела може да е трицилиндрова Корса от 60коня, твоя е сигурно 150коня. А и проблема май въобще не е в помпата.Колко е налягането на помпата или никой не го измери. И как те остави на пътя, помпата изгоря или какво. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Опела може да е трицилиндрова Корса от 60коня, твоя е сигурно 150коня. А и проблема май въобще не е в помпата.

Колко е налягането на помпата или никой не го измери.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

3.5-3.7! Да.Изгоря.Новата е дадена съобразно мощността на колата,защото си върви нормално.Първото палене е проблем а със старата го нямаше.

Редактирано от the.bear
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е от помпата. Я пробвай така:

Даваш на контакт и слушаш много внимателно. Помпата трябва да тръгне и след известно време да спре. Като спре, изключваш от контакт и след това пробвай да запалиш по нормалния начин.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е от помпата. Я пробвай така:

Даваш на контакт и слушаш много внимателно. Помпата трябва да тръгне и след известно време да спре. Като спре, изключваш от контакт и след това пробвай да запалиш по нормалния начин.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Точно там е проблема!Майстора ми каза че тази помпа се пълнела не като дадеш на контакт а при самото въртене да палиш,което за мен е абсолютна тъпотия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам. Много неизвестни има, сега пишеш че колата има гас пък те уставила на пътя. Предполагам само я пали на бензин и после си джъткаш на гас.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първото палене е проблем а със старата го нямаше.

Просто е съвпаднало. Проблема ти е в позапушени инжектори от карането на газ. Нищо ново под слънцето, не обръщай внимание и си карай така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам. Много неизвестни има, сега пишеш че колата има гас пък те уставила на пътя. Предполагам само я пали на бензин и после си джъткаш на гас.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Да.Така е.Лошото е че не може да се пали принудително на газ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както колегите споменаха проблема с първото палене вероятно е от позапушени инжектори. Сипи по-хубав бензин и пробвай да покараш малко повечко на бензин.

Относно помпата да попитам каква е тази опелова помпа? Може и да става,нямам си представа, ама оригиналната помпа си има номер 1760a029 и по него се търси аналог. Явно трудно се намира, но все пак има. Отделно, че тая цена която са ти казали от 1200 лв за оригинална трябва да е за цялата кошница. Звънни в Ратола и питай за цена само на помпата, не вярвам да е повече от 350 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто е съвпаднало. Проблема ти е в позапушени инжектори от карането на газ. Нищо ново под слънцето, не обръщай внимание и си карай така.

Значи...Да поясня.Паля си нормално колата със старата помпа и тръгвам...помпата изгаря в движение докато карам на газ...Пристигам за където съм тръгнал и след два часа когато вече трябваше да се прибирам няма палене.След 2-3 дни вече с новата помпа - дърво! И освен това дюзите са минавали ултразвук преди 8-9 месеца.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както колегите споменаха проблема с първото палене вероятно е от позапушени инжектори. Сипи по-хубав бензин и пробвай да покараш малко повечко на бензин.

Относно помпата да попитам каква е тази опелова помпа? Може и да става,нямам си представа, ама оригиналната помпа си има номер 1760a029 и по него се търси аналог. Явно трудно се намира, но все пак има. Отделно, че тая цена която са ти казали от 1200 лв за оригинална трябва да е за цялата кошница. Звънни в Ратола и питай за цена само на помпата, не вярвам да е повече от 350 лв.

Тоест да разбирам че в интервалът от изгарянето на старата помпа и поставянето на новата(2-3 дни) без да е ползвана колата са се позапушили инжекторите.Така ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е от помпата. Я пробвай така:

Даваш на контакт и слушаш много внимателно. Помпата трябва да тръгне и след известно време да спре. Като спре, изключваш от контакт и след това пробвай да запалиш по нормалния начин.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

....цт, не е така, на контакт не работи бенз. помпата, само на стартер заработва и ако запали мотора, ЕКУ-то има задържаща верига и релето стои включено ,съответно и помпата върти, ако не запали, тогава ЕКУ-то задържа релето 4-5 сек. и го гаси, при повторно завъртане на стартер, тогава ще запали ако първия път не е запалил мотора поради липса на бензин в инжекторната рейка или съответното налягане.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоест да разбирам че в интервалът от изгарянето на старата помпа и поставянето на новата(2-3 дни) без да е ползвана колата са се позапушили инжекторите.Така ли?

 

Намери си помпа за твоята кола. Мисля, че е 3 bar. Защо от опел помпа? Провери цената на оригиналната.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....цт, не е така, на контакт не работи бенз. помпата, само на стартер заработва и ако запали мотора, ЕКУ-то има задържаща верига и релето стои включено ,съответно и помпата върти, ако не запали, тогава ЕКУ-то задържа релето 4-5 сек. и го гаси, при повторно завъртане на стартер, тогава ще запали ако първия път не е запалил мотора поради липса на бензин в инжекторната рейка или съответното налягане.....

Ахаа, имах навремето Опел дето давам на контакт и помпата тръгва та за това така подведох колегата.

Да си призная с японските дето са ми минали през ръцете помпа не съм чувал. Мислех си, че са много безшумно. Витарката дето я търкаля и тя от време на време не пали от първия път.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....цт, не е така, на контакт не работи бенз. помпата, само на стартер заработва и ако запали мотора, ЕКУ-то има задържаща верига и релето стои включено ,съответно и помпата върти, ако не запали, тогава ЕКУ-то задържа релето 4-5 сек. и го гаси, при повторно завъртане на стартер, тогава ще запали ако първия път не е запалил мотора поради липса на бензин в инжекторната рейка или съответното налягане.....

Точно така! Но със предната,подчертавам... неоригинална помпа си палеше нормално!Пали от втория път нормално,но това не ме устройва!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така! Но със предната,подчертавам... неоригинална помпа си палеше нормално!Пали от втория път нормално,но това не ме устройва!

.....не разбрах какъв е проблема ви, доколкото разбирам , сменили сте горивна помпа, след което мотора продължава да пали от втория път.....така ли?

Помпа оригинална на :mitsu-smiley: е този номер 1760A029 за вашата кола е 780 лв. и доставка около 30-40 лв.....но има и добри заместители ,които са доста по евтини....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....не разбрах какъв е проблема ви, доколкото разбирам , сменили сте горивна помпа, след което мотора продължава да пали от втория път.....така ли?

Помпа оригинална на :mitsu-smiley: е този номер 1760A029 за вашата кола е 780 лв. и доставка около 30-40 лв.....но има и добри заместители ,които са доста по евтини....

Не!След слагането на тази започна да пали от втория път!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не!След слагането на тази започна да пали от втория път!

.....значи не сте я сложили както трябва и изпуска налягането на горивото в горивопровода и/или горивната рейка....но тъй като не сте пипали горивната рейка, а само отзад в резервоара, според мен проблема е в сглобката на помпата към горивния филтър,тъй като той се намира около помпата в резервоара...там има гумени О пръстени,които са за това ,да уплътняват горивото.....при това положение,при първо палене, помпата почва да качва гориво и да го нагнетява в рейката, но тъй като помпата се задейства не при подаден контакт, а чак при завъртане на стартер,това води до непалене през първите 2-3-4 сек. и вие подсъзнателно връщате ключа на контакт.....през това време обаче ЕКУ-то продължава да върти помпата, и при повторно палене, мотора пали......когато изгасите мотора, помпата спира и трябва да задържи налягането на горивото в горивопровода почти постоянно, около 3 атм. налягане , ако имате теч( който вероятно е в резервоара) ,то това налягане пада и при палене повторно , мотора няма да запали от първия път.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....значи не сте я сложили както трябва и изпуска налягането на горивото в горивопровода и/или горивната рейка....но тъй като не сте пипали горивната рейка, а само отзад в резервоара, според мен проблема е в сглобката на помпата към горивния филтър,тъй като той се намира около помпата в резервоара...там има гумени О пръстени,които са за това ,да уплътняват горивото.....при това положение,при първо палене, помпата почва да качва гориво и да го нагнетява в рейката, но тъй като помпата се задейства не при подаден контакт, а чак при завъртане на стартер,това води до непалене през първите 2-3-4 сек. и вие подсъзнателно връщате ключа на контакт.....през това време обаче ЕКУ-то продължава да върти помпата, и при повторно палене, мотора пали......когато изгасите мотора, помпата спира и трябва да задържи налягането на горивото в горивопровода почти постоянно, около 3 атм. налягане , ако имате теч( който вероятно е в резервоара) ,то това налягане пада и при палене повторно , мотора няма да запали от първия път.....

А вариант да е нещо по запалителната система? Кабели... свещи... Четири дни подред си палеше нормално сутрин и днес пак запали с притрисане.Или може би стъпков мотор?

Редактирано от the.bear
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А вариант да е нещо по запалителната система? Кабели... свещи... Четири дни подред си палеше нормално сутрин и днес пак запали с притрисане.Или може би недостатъчно силен стартов ток от аумулатора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...