Премини към съдържание

the.bear

Потребител
  • От него общо

    31
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Varna

the.bear's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Смених изпарителя защото се оказа че изпуска газ! Надявам се поне проблема с придърпването и Р0301 да е решен,защото претрисането на празен ход си седи.Дори на бензин е малко повече отколкото на газ.
  2. А акумулатора участва ли в цялата картинка? Когато я закачиха на диагностика компа показа 11.8 волта и чак след 5мин вдигна на 14.4
  3. Забравих да спомена че когато двигателя е студен има леко тракане на клапан което със загряването изчезва!
  4. Свещите,бобините и кабелите са нови!Грешките бяха изчистени!Тази сутрин на -3 запали от четвърт.Минах 2-3км докато прехвърли на газ.За това разстояние има две изкачвания и на бензин нямаше проблем!Когато обаче прехвърли на газ на първия баир започна да придърпва и лампата светна! Може ли да е газовата дюза на първи цилиндър?
  5. Р0420 я има отдавна.Новата е Р0301.Изчистихме ги и тази сутрин на -3 веднага щом започна да придърпва CHECK-а светна отново!
  6. Не в газта е проблема иначе щеше да придърпва и в топло време! Изпратено от моят SLA-L22 с помощта на Tapatalk
  7. Здравейте! Става въпрос за Аутлендър 1,2.0,4х4,газ-бензин.Проблемите започнаха още миналата зима,но нямаше студове за да са по-осезателно,тъй че минавам на тази година! При температура около и под нулата и при каране на директна да речем с 60-70 по наклон и опит за ускорение колата започва да придърпва.Следващия опит беше 1-2 по-късно когато свалих на 4-та,но придърпа и там.Върха беше когато след няколко дни го направи на съвсем лек наклон и на 5-та и на 4-та.Просто си губеше мощност.Подчертавам че това се случва само при ниски температури дори(но не винаги) и при загрял двигател! Появиха се и други,които обаче са дори и в топло време!Преди колата палеше от четвърт,особено в студове а сега има моменти когато не пали от първото въртене.Усеща се и леко претрисане на празен ход което е и на двете горива,но пък оборотите са стабилни!Дори след смяна на свещи,кабели,бобини и въздушен филтър магариите продължават!
  8. Здравейте!Преди около месец за първи път забелязах този странен шум.Нещо като стъргане на гумена част в метал или пластмаса в метал.Получи се при паркиране на заден ход с навит ляв волан.След това две седмици нищо и после пак пристърга при паркиране. Реших че може да са спирачките отзад защото от там го долавях.Закарах я в сервиз но всичко беше наред със спирачките.Взех колата и си тръгнах,но след 50 метра се наложи да спра.Угасих двигателя и при слизането ми колата съвсем леко се лашна назад и скръцна.Седнах на седалката,натиснах съединителя с десния крак а с левия я бутнах назад.Стърга през цялото време на движението.Извиках майстора и при угасен двигател и освободена от скорост продължи да стърже.Каза че го чувал отпред посредата.Разбрахме се да му докарам колата на по следващия ден.На другия ден бях на работа и на прибиране при всеки ляв малко по остър завой и плавно натискане на спирачките се чуваше стържене според мен вдясно.Закарах колата както се бяхме уговорили но уви...Вдигал я на подемника,карал я,чул шума,но не могъл да установи от къде е.Диагнозата беше: "Май диференциала нещо...Карай така докато се усили шумът!"
  9. А вариант да е нещо по запалителната система? Кабели... свещи... Четири дни подред си палеше нормално сутрин и днес пак запали с притрисане.Или може би стъпков мотор?
  10. Не!След слагането на тази започна да пали от втория път!
  11. Точно така! Но със предната,подчертавам... неоригинална помпа си палеше нормално!Пали от втория път нормално,но това не ме устройва!
×
×
  • Създаване...