niki nikolov Публикувано 10 юли 2018 Сподели Публикувано 10 юли 2018 Кат чета тук там излиза, че MUT III е диагностика само за Митсубиши. В алиекспрес гледам цени от по 600 долара и на горе. Това чудо всичко ли чете през ОБД2 или му трябват различни кабели за отделните блокове? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 юли 2018 Сподели Публикувано 10 юли 2018 Кат чета тук там излиза, че MUT III е диагностика само за Митсубиши. В алиекспрес гледам цени от по 600 долара и на горе. Това чудо всичко ли чете през ОБД2 или му трябват различни кабели за отделните блокове? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk...MUT III е само за диагностика на Мицубиши, аз когато бях на същата дилема, си взех по универсална диагностика, която да може и други коли и марки да прави....МУТ 3 обаче има много повече възможности специално за :mitsu-smiley: от другия тестер ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 10 юли 2018 Сподели Публикувано 10 юли 2018 Благодаря ви за информацията.DJ, кажи моля те ти каква диагностика ползваш?Аз с помощта на torque Pro успях да изкарам доста параметри на двигателя и няколко параметри на автомата. Руснаците със същото приложение четат над 70 параметъра, включително такива от раздатката, климатика и SRSa. Предполагам моя obd2 блутут адаптер е някакъв ЕЛМ клонинг и не поддържа всички протоколи. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 11 юли 2018 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2018 Няма какво да добавя. Само това,че кабелите са три, но не знам още за какво са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 12 юли 2018 Сподели Публикувано 12 юли 2018 Благодаря ви за информацията.DJ, кажи моля те ти каква диагностика ползваш?Аз с помощта на torque Pro успях да изкарам доста параметри на двигателя и няколко параметри на автомата. Руснаците със същото приложение четат над 70 параметъра, включително такива от раздатката, климатика и SRSa. Предполагам моя obd2 блутут адаптер е някакъв ЕЛМ клонинг и не поддържа всички протоколи. Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkНеговата чете най-различни показания, не знам дали за бъзика, но ми каза, че таблото било с няколко градуса над нормалното, а съм лед-лампички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.