SPK Публикувано 13 януари 2020 Сподели Публикувано 13 януари 2020 Здравейте, колеги. По темата. Смених си ксенона (4300к), с лед (4300к). Оказва се, че на леда китаеца е направил температурата много по близка до 4300. С лед крушките има и повече лумени определено. На лявата снимка, левия фар е с ксенон, а десния с лед. Колега, възможно ли е да споделиш откъде си взел крушките и какъв е модела или снимка? Щях да поръчам на сляпо едни, но видях тази тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 януари 2020 Сподели Публикувано 13 януари 2020 Аз го имам шуменето от ксенона.Четох някъде, че има специални устройства, на които не им знам името, че анулират този неприятен шум в радиото...но не мога да се сетя....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Ами аз от ксенона нямах смущения честно казано. Сега с леда имам, но на къси и дълги си е едно и също. Поръчах си феритни филтри да пробвам дали ще има ефект с тях. Колега, възможно ли е да споделиш откъде си взел крушките и какъв е модела или снимка? Щях да поръчам на сляпо едни, но видях тази тема. Да. Взех ги от алиекспрес ето и Моите конкретно са H4 4300 келвина. Светлината е просто разкошна! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPK Публикувано 13 януари 2020 Сподели Публикувано 13 януари 2020 Ами аз от ксенона нямах смущения честно казано. Сега с леда имам, но на къси и дълги си е едно и също. Поръчах си феритни филтри да пробвам дали ще има ефект с тях. Да. Взех ги от алиекспрес ето и Моите конкретно са H4 4300 келвина. Светлината е просто разкошна! Благодаря за отговора,поръчвам директно! Ще споделя мнение и снимки като дойдат. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 14 януари 2020 Сподели Публикувано 14 януари 2020 Лед крушките са ефективни само на фар с лупи,иначе заслепяваш насрещните яко-разпръскват светлината,а лупата я "реже" отгоре.На моята сложих такива и като сравня с фабричния ксенон,е ксенона свети по добре.Не можах да монтирам и на дългите лед заради плиткия фар,но сега намерих друг вид крушки ,без вентилатори и мисля,че ще се съберат за да може да затворя капачето-еначе рефлектора се пълни с боклуци и мушички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 14 януари 2020 Сподели Публикувано 14 януари 2020 Ледовете светят добре, аз също споделям мнението, че е хубаво да са в лупа(ако те е грижа и за останалите)Но на в гъста мъгла са си жив ужас, особено ако е през нощта. Но както са казали старите хора "две добри няма" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 14 януари 2020 Сподели Публикувано 14 януари 2020 Така е-при мъгла и мокра настилка ги няма никакви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 януари 2020 Сподели Публикувано 14 януари 2020 Дали са лед или ксенон, ако келвините са над 4000 нормално е да ги няма. Бялата светлина, и най вече студената такава се губи на мокрия асфалт. Затова на халогени 3000к, а на фарове 4300к е възможно най-доброто решение. Аз съм си "забил" малко повече фаровете в земята, и не съм имал оплаквания макар, че съм със стъклени фарове. А мен лично ме заслепяват всякакви фарове биещи на високо, дори и често на скъпи и нови возила. И в интерес на истината, леда е по-добър в това отношение, защото имитира оригиналната халогенова крушка. Докато при ксенона има изместване и регулирането на фаровете е задължително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 14 януари 2020 Сподели Публикувано 14 януари 2020 ЗдравейтеДа споделя и аз мнение.Карам на Каризмата с лед вече повече от 6 месеца.Дълго гледах и проучвах самите крушки.Взех без вентилатор.Всичко влезе на място,капачката на фара се затваря почти нормално с малко понаместване на кабелите.Доволен съм от светлината, забравих какви бяха параметрите.Нямам лупи и не заслепяват.Даже десния фар още не съм го регулирал правилно и свети доста надолу.Въпреки че фаровете ми са нови,не съм доволен от дългите,Osram Cool Blue Intense светят по-добре на дълги...Като купих колата преди повече от 7години беше с ксенон,уж скъп...Е,след доста главоболия изтръгнах всичко и в кофата.Повече ксенон-Не!Нещо важно за лед-а.При подаване на контакт и стартиране е препоръчително фаровете да са изключени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Masterdfx Публикувано 10 Май 2020 Сподели Публикувано 10 Май 2020 ЗдравейтеДа споделя и аз мнение.Карам на Каризмата с лед вече повече от 6 месеца.Дълго гледах и проучвах самите крушки.Взех без вентилатор.Всичко влезе на място,капачката на фара се затваря почти нормално с малко понаместване на кабелите.Доволен съм от светлината, забравих какви бяха параметрите.Нямам лупи и не заслепяват.Даже десния фар още не съм го регулирал правилно и свети доста надолу.Въпреки че фаровете ми са нови,не съм доволен от дългите,Osram Cool Blue Intense светят по-добре на дълги...Като купих колата преди повече от 7години беше с ксенон,уж скъп...Е,след доста главоболия изтръгнах всичко и в кофата.Повече ксенон-Не!Нещо важно за лед-а.При подаване на контакт и стартиране е препоръчително фаровете да са изключени. Колега, можеш ли да пратиш линк, откъдето си взел твоите LED крушки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 11 Май 2020 Сподели Публикувано 11 Май 2020 Не,обявата отдавна съм я изгубил,само кутийката пазя.Снимки на кутията и крушките на Вайбър само ,че тука много трудно май беше Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.