N. Ivanov Публикувано 17 януари 2018 Сподели Публикувано 17 януари 2018 Здравейте колеги.Имам нужда от компетентно мнение за разрешаването на проблема ми, а той е следния:След основен ремонт на автомобила ми свети чека и колата няма мощност, вдига максимум 2500 оборота и това е. Няколко пъти изгасва в движение, след което пали веднага и продължава.Закачих я да и видим грешките: 31 CAN COMM. 52 VGT CONT.PRS. 51 EGR POS.SNSR Имам съмнение, че когато са сглобявали нещо не е направено както трябва, защото проблемът се появи веднга след запалването.Сервизите в Шумен не се заемат да ми помогнат защото не са компетентни.Моля споделете опит ! Благодаря предварително ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 януари 2018 Сподели Публикувано 18 януари 2018 Здравейте колеги.Имам нужда от компетентно мнение за разрешаването на проблема ми, а той е следния:След основен ремонт на автомобила ми свети чека и колата няма мощност, вдига максимум 2500 оборота и това е. Няколко пъти изгасва в движение, след което пали веднага и продължава.Закачих я да и видим грешките: 31 CAN COMM. 52 VGT CONT.PRS. 51 EGR POS.SNSR Имам съмнение, че когато са сглобявали нещо не е направено както трябва, защото проблемът се появи веднга след запалването.Сервизите в Шумен не се заемат да ми помогнат защото не са компетентни.Моля споделете опит ! Благодаря предварително !.....Вероятно имаш проблем с ЕГР-а, но той при вас е механичен ,защото е 2001 год. колата ви.....огледайте него,може да изпуска, и турбината да не надува както трябва ,защото част от турбонадува отива през ЕГР-а обратно в изпускателните колектори ,а не в мотора ......Второто нещо е да видите дали вакуума за управление на турбината е там и дали е правилно сложен, тъй като той се управлява от ел. кклапан, който понякога създава проблеми, той седи отпред на мотора горе високо, на нивото на капака на клапаните и взима вакуум от вакуум помпата чрез тънка тръбичка, която минава пак през чената част на капака на клапаните.....Освен това , вижте като давате газ на пр. ход, въдуховодите от интеркулера към мотора дали се надуват .....ако цне се надуват или по малко се надуват, това значи че имате проблем с турбината или нейното управление.....Третата грешка по принцип не трябва да е има ( грешка 31 ) но често се случва на тези коли да е има, това значи че има проблем с КАН комуникацията ,но всъщност този автомобил не е по КАН , а по на :mitsu-smiley: стандарта си ,тъй като е 2001 год......е самата грешка значи , че има проблем в инсталацията, на тези коли често се "разплита" изолацията на кабелите и понякога това те вкарва в филм на ужасите..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N. Ivanov Публикувано 18 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2018 .....Вероятно имаш проблем с ЕГР-а, но той при вас е механичен ,защото е 2001 год. колата ви.....огледайте него,може да изпуска, и турбината да не надува както трябва ,защото част от турбонадува отива през ЕГР-а обратно в изпускателните колектори ,а не в мотора ......Второто нещо е да видите дали вакуума за управление на турбината е там и дали е правилно сложен, тъй като той се управлява от ел. кклапан, който понякога създава проблеми, той седи отпред на мотора горе високо, на нивото на капака на клапаните и взима вакуум от вакуум помпата чрез тънка тръбичка, която минава пак през чената част на капака на клапаните.....Освен това , вижте като давате газ на пр. ход, въдуховодите от интеркулера към мотора дали се надуват .....ако цне се надуват или по малко се надуват, това значи че имате проблем с турбината или нейното управление.....Третата грешка по принцип не трябва да е има ( грешка 31 ) но често се случва на тези коли да е има, това значи че има проблем с КАН комуникацията ,но всъщност този автомобил не е по КАН , а по на :mitsu-smiley: стандарта си ,тъй като е 2001 год......е самата грешка значи , че има проблем в инсталацията, на тези коли често се "разплита" изолацията на кабелите и понякога това те вкарва в филм на ужасите..... Благодаря за мнението! Ще проверя всичко което ми казахте и ще пиша за резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N. Ivanov Публикувано 19 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2018 (редакция) След като разкачих вакума от ЕГР-а установих че няма вакум на мъркучето. Въздуховодите от кулера при газ на празен ход не се надуваха! Тръгнах по маркучето да видя дали не е спукано-не беше. Свалих ел. клапанче огледах го изглеждаше на ред. Сложих всичко обратно, запалих и на мъркучето се появи вакум ! Въздуховодите от кулера започнаха да се надуват при газ на празен ход. Качих се да я карам и имаше мощност ! Проблемът май ще се окаже този ел. клапан . Какво мислите ? Това изяснява до някаква степен загубата на мощност, но изгасването в движение пак ли е от това ??? Видях че има още такива ел. клапанчета може ли да е от тях ? Редактирано 19 януари 2018 от N. Ivanov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 януари 2018 Сподели Публикувано 19 януари 2018 (редакция) След като разкачих вакума от ЕГР-а установих че няма вакум на мъркучето. Въздуховодите от кулера при газ на празен ход не се надуваха! Тръгнах по маркучето да видя дали не е спукано-не беше. Свалих ел. клапанче огледах го изглеждаше на ред. Сложих всичко обратно, запалих и на мъркучето се появи вакум ! Въздуховодите от кулера започнаха да се надуват при газ на празен ход. Качих се да я карам и имаше мощност ! Проблемът май ще се окаже този ел. клапан . Какво мислите ? Това изяснява до някаква степен загубата на мощност, но изгасването в движение пак ли е от това ??? Видях че има още такива ел. клапанчета може ли да е от тях ?......няма какво да мисля, почти бях убеден че е това, проблема е нагорели контакти на релето и това е причината когато сте го свалили и закачили отново към куплунга му, вече да работи клапана ,а от там и вакуума.....сега почистете куплунга както на клапана , така и на ел. инсталацията куплунга и сте в джаза.....Не, не може от липсата на вакуум в управленската верига на ЕГР да гасне мотора,може да го затормози ,но не и да гасне... имате и друг проблем...... Редактирано 19 януари 2018 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N. Ivanov Публикувано 19 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2018 Ясно Искренни благодарности Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 януари 2018 Сподели Публикувано 19 януари 2018 Ясно Искренни благодарности ...сега прочетох че съм объркал, не релето ,а клапана.....там в тази верига няма реле, клапана се управлява по маса от ЕКУ-то ,и се захранва от контактен ключ, обща клема В5.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N. Ivanov Публикувано 20 януари 2018 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2018 Да разбирам,че проблема е в буксата на клапана или някъде по самите кабели и клеми, така ли ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 24 януари 2018 Сподели Публикувано 24 януари 2018 Според мен има объркани вакууми. Често ги слагат кой до кадето стигне и се бъркат егр и дросел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 24 януари 2018 Сподели Публикувано 24 януари 2018 Да разбирам,че проблема е в буксата на клапана или някъде по самите кабели и клеми, така ли ? Ако не можеш да я оправиш или имаш нужда от помощ, ми пиши да ти кажа при кого да отидеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 24 януари 2018 Сподели Публикувано 24 януари 2018 Според мен има объркани вакууми. Често ги слагат кой до кадето стигне и се бъркат егр и дросел.Вакуумите имат цветни ивици и понеже днес сменях маркуч за обратното гориво на помпата ги записах кой каде отива.Синя ивица - егрЖълта - горен дроселЧервена - отдолуУспех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlexBe Публикувано 18 януари 2023 Сподели Публикувано 18 януари 2023 Здравейте. Аз имам сходен проблем с паджеро 3 3.2 DiD - 165 k.c колата когато е студена пали нормално ( не знам точно как палят тези коли) върти 2-3 сек. И пали, но когато загрее пали малко по трудно. Някои има ли идея къде да търся проблема. същите грешки и при мене ги изкарва, но нямам проблем с вървежа. Джипа си ускорява добре, не пуши. има мощност Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.