Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с Паджеро 3.2 DID 2001 g.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги.Имам нужда от компетентно мнение за разрешаването на проблема ми, а той е следния:

След основен ремонт на автомобила ми свети чека и колата няма мощност, вдига максимум 2500 оборота и това е. Няколко пъти изгасва в движение, след което пали веднага и продължава.Закачих я да и видим грешките:

31 CAN COMM.

52 VGT CONT.PRS.

51 EGR POS.SNSR

 

Имам съмнение, че когато са сглобявали нещо не е направено както трябва, защото проблемът се появи веднга след запалването.Сервизите в Шумен не се заемат да ми помогнат защото не са компетентни.Моля споделете опит !

Благодаря предварително !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Имам нужда от компетентно мнение за разрешаването на проблема ми, а той е следния:

След основен ремонт на автомобила ми свети чека и колата няма мощност, вдига максимум 2500 оборота и това е. Няколко пъти изгасва в движение, след което пали веднага и продължава.Закачих я да и видим грешките:

31 CAN COMM.

52 VGT CONT.PRS.

51 EGR POS.SNSR

 

Имам съмнение, че когато са сглобявали нещо не е направено както трябва, защото проблемът се появи веднга след запалването.Сервизите в Шумен не се заемат да ми помогнат защото не са компетентни.Моля споделете опит !

Благодаря предварително !

.....Вероятно имаш проблем с ЕГР-а, но той при вас е механичен ,защото е 2001 год. колата ви.....огледайте него,може да изпуска, и турбината да не надува както трябва ,защото част от турбонадува отива през ЕГР-а обратно в изпускателните колектори ,а не в мотора ......

Второто нещо е да видите дали вакуума за управление на турбината е там и дали е правилно сложен, тъй като той се управлява от ел. кклапан, който понякога създава проблеми, той седи отпред на мотора горе високо, на нивото на капака на клапаните и взима вакуум от вакуум помпата чрез тънка тръбичка, която минава пак през чената част на капака на клапаните.....

Освен това , вижте като давате газ на пр. ход, въдуховодите от интеркулера към мотора дали се надуват .....ако цне се надуват или по малко се надуват, това значи че имате проблем с турбината или нейното управление.....

Третата грешка по принцип не трябва да е има ( грешка 31 ) но често се случва на тези коли да е има, това значи че има проблем с КАН комуникацията ,но всъщност този автомобил не е по КАН , а по на :mitsu-smiley: стандарта си ,тъй като е 2001 год......е самата грешка значи , че има проблем в инсталацията, на тези коли често се "разплита" изолацията на кабелите и понякога това те вкарва в филм на ужасите.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....Вероятно имаш проблем с ЕГР-а, но той при вас е механичен ,защото е 2001 год. колата ви.....огледайте него,може да изпуска, и турбината да не надува както трябва ,защото част от турбонадува отива през ЕГР-а обратно в изпускателните колектори ,а не в мотора ......

Второто нещо е да видите дали вакуума за управление на турбината е там и дали е правилно сложен, тъй като той се управлява от ел. кклапан, който понякога създава проблеми, той седи отпред на мотора горе високо, на нивото на капака на клапаните и взима вакуум от вакуум помпата чрез тънка тръбичка, която минава пак през чената част на капака на клапаните.....

Освен това , вижте като давате газ на пр. ход, въдуховодите от интеркулера към мотора дали се надуват .....ако цне се надуват или по малко се надуват, това значи че имате проблем с турбината или нейното управление.....

Третата грешка по принцип не трябва да е има ( грешка 31 ) но често се случва на тези коли да е има, това значи че има проблем с КАН комуникацията ,но всъщност този автомобил не е по КАН , а по на :mitsu-smiley: стандарта си ,тъй като е 2001 год......е самата грешка значи , че има проблем в инсталацията, на тези коли често се "разплита" изолацията на кабелите и понякога това те вкарва в филм на ужасите.....

 

Благодаря за мнението! Ще проверя всичко което ми казахте и ще пиша за резултата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като разкачих вакума от ЕГР-а установих че няма вакум на мъркучето. Въздуховодите от кулера при газ на празен ход не се надуваха! Тръгнах по маркучето да видя дали не е спукано-не беше. Свалих ел. клапанче огледах го изглеждаше на ред. Сложих всичко обратно, запалих и на мъркучето се появи вакум ! Въздуховодите от кулера започнаха да се надуват при газ на празен ход. Качих се да я карам и имаше мощност ! Проблемът май ще се окаже този ел. клапан . Какво мислите ?

Това изяснява до някаква степен загубата на мощност, но изгасването в движение пак ли е от това ??? Видях че има още такива ел. клапанчета може ли да е от тях ?

Редактирано от N. Ivanov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като разкачих вакума от ЕГР-а установих че няма вакум на мъркучето. Въздуховодите от кулера при газ на празен ход не се надуваха! Тръгнах по маркучето да видя дали не е спукано-не беше. Свалих ел. клапанче огледах го изглеждаше на ред. Сложих всичко обратно, запалих и на мъркучето се появи вакум ! Въздуховодите от кулера започнаха да се надуват при газ на празен ход. Качих се да я карам и имаше мощност ! Проблемът май ще се окаже този ел. клапан . Какво мислите ?

Това изяснява до някаква степен загубата на мощност, но изгасването в движение пак ли е от това ??? Видях че има още такива ел. клапанчета може ли да е от тях ?

......няма какво да мисля, почти бях убеден че е това, проблема е нагорели контакти на релето и това е причината когато сте го свалили и закачили отново към куплунга му, вече да работи клапана ,а от там и вакуума.....сега почистете куплунга както на клапана , така и на ел. инсталацията куплунга и сте в джаза.....

Не, не може от липсата на вакуум в управленската верига на ЕГР да гасне мотора,може да го затормози ,но не и да гасне... имате и друг проблем......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно :) Искренни благодарности :)

...сега прочетох че съм объркал, не релето ,а клапана.....там в тази верига няма реле, клапана се управлява по маса от ЕКУ-то ,и се захранва от контактен ключ, обща клема В5....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има объркани вакууми. Често ги слагат кой до кадето стигне и се бъркат егр и дросел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам,че проблема е в буксата на клапана или някъде по самите кабели и клеми, така ли ?

 

Ако не можеш да я оправиш или имаш нужда от помощ, ми пиши да ти кажа при кого да отидеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има объркани вакууми. Често ги слагат кой до кадето стигне и се бъркат егр и дросел.

Вакуумите имат цветни ивици и понеже днес сменях маркуч за о

братното гориво на помпата ги записах кой каде отива.

Синя ивица - егр

Жълта - горен дросел

Червена - отдолу

Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Здравейте. Аз имам сходен проблем с паджеро 3 3.2 DiD - 165 k.c 

колата когато е студена пали нормално ( не знам точно как палят тези коли) върти 2-3 сек. И пали, но когато загрее пали малко по трудно. Някои има ли идея къде да търся проблема. 
същите грешки и при мене ги изкарва, но нямам проблем с вървежа. Джипа си ускорява добре, не пуши. 
има мощност

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...