Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

N. Ivanov

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Shumen

N. Ivanov's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Да разбирам,че проблема е в буксата на клапана или някъде по самите кабели и клеми, така ли ?
  2. След като разкачих вакума от ЕГР-а установих че няма вакум на мъркучето. Въздуховодите от кулера при газ на празен ход не се надуваха! Тръгнах по маркучето да видя дали не е спукано-не беше. Свалих ел. клапанче огледах го изглеждаше на ред. Сложих всичко обратно, запалих и на мъркучето се появи вакум ! Въздуховодите от кулера започнаха да се надуват при газ на празен ход. Качих се да я карам и имаше мощност ! Проблемът май ще се окаже този ел. клапан . Какво мислите ? Това изяснява до някаква степен загубата на мощност, но изгасването в движение пак ли е от това ??? Видях че има още такива ел. клапанчета може ли да е от тях ?
  3. Благодаря за мнението! Ще проверя всичко което ми казахте и ще пиша за резултата.
  4. Здравейте колеги.Имам нужда от компетентно мнение за разрешаването на проблема ми, а той е следния: След основен ремонт на автомобила ми свети чека и колата няма мощност, вдига максимум 2500 оборота и това е. Няколко пъти изгасва в движение, след което пали веднага и продължава.Закачих я да и видим грешките: 31 CAN COMM. 52 VGT CONT.PRS. 51 EGR POS.SNSR Имам съмнение, че когато са сглобявали нещо не е направено както трябва, защото проблемът се появи веднга след запалването.Сервизите в Шумен не се заемат да ми помогнат защото не са компетентни.Моля споделете опит ! Благодаря предварително !
×
×
  • Създаване...