reroy Публикувано 26 декември 2017 Сподели Публикувано 26 декември 2017 Здравейте колеги, Първо, Весела коледа! И сега на проблема.. колата е Лансер Х 2.0 бензин, CVT автоматик със сменено масло на скоростите преди около 1к км. Карайки над 4к оборота светва червена лампа SLOW DOWN ЦЪК, която до колко прочетох и намерих инфо е сигнал за прегряване на маслото в скоростната кутия. Колата влиза в safety mode, започва да работи много по различно и след като изстине (гасене/палене), се връща към нормалния си работен режим.Видях, че във форума вече е регистриран подобен проблем, но няма развръзка. Най-логичния отговор на проблема, който намерих е, че маслото в кутията не е оригинално, което не било добре за кутията и автомобила и нарушавало работния процес. На този етап, всякакво инфо/мнение/препоръки ще бъде от полза, благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 декември 2017 Сподели Публикувано 26 декември 2017 Здравейте колеги, Първо, Весела коледа! И сега на проблема.. колата е Лансер Х 2.0 бензин, CVT автоматик със сменено масло на скоростите преди около 1к км. Карайки над 4к оборота светва червена лампа SLOW DOWN ЦЪК, която до колко прочетох и намерих инфо е сигнал за прегряване на маслото в скоростната кутия. Колата влиза в safety mode, започва да работи много по различно и след като изстине (гасене/палене), се връща към нормалния си работен режим.Видях, че във форума вече е регистриран подобен проблем, но няма развръзка. Най-логичния отговор на проблема, който намерих е, че маслото в кутията не е оригинално, което не било добре за кутията и автомобила и нарушавало работния процес. На този етап, всякакво инфо/мнение/препоръки ще бъде от полза, благодаря предварително!.....първо трябва да се установи каква е температурата на маслото в дадения момент.....може да е нормална ( примерно до 150 градуса ) но да дава слоу даун....тогава е датчика за темп. на маслото..... ако не е това ,значи че веригата боксува поради някакъв проблем.....т.е. трябва ви читава диагностика...Второ, как сменихте маслото,? филтъра сменихте ли го? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reroy Публикувано 27 декември 2017 Автор Сподели Публикувано 27 декември 2017 (редакция) .....първо трябва да се установи каква е температурата на маслото в дадения момент.....може да е нормална ( примерно до 150 градуса ) но да дава слоу даун....тогава е датчика за темп. на маслото..... ако не е това ,значи че веригата боксува поради някакъв проблем.....т.е. трябва ви читава диагностика...Второ, как сменихте маслото,? филтъра сменихте ли го? Благодарско за отговора, да кажем, че ще мога да измеря темп. и маслото и филтъра бяха сменени в доверен сервиз. Възможно ли е боксуването да бъде от некачествено/неоригинално маслото и има ли начин да бъде диагностицирано без разглабяне? Редактирано 27 декември 2017 от reroy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reroy Публикувано 9 април 2018 Автор Сподели Публикувано 9 април 2018 Здравейте, Ъпдейт по темата: 1) смених маслото на скоростите с оригинално купено от балкан стар - Genuine Mitsubishi J4 (J1) CVT Transmission Fluid MZ320185. Определено се почувства разлика в движението/ускорението на колата. 2) добавих радиатор за охлаждане на маслото в скоростите, понеже моя модел нямаше заводски (повечето имат). Температурата на маслото на скоростите варира м/д 92-95 градуса измерено с Elm 327 Obd2 и TorquePro. Проблема обаче все още е налице, при продължително каранe агресивно или не (140-160-180км/ч) - първо се появява "рев" whining, колата почва да губи мощност и ускорение след 2500 оборота и след известно време влиза в safety mode. Оприличавам шума като буксуване на ремъка в скоростите, за това не вярвам да е датчик, предполагам че трябва да се примиря със счупените скорости. Въпроса ми е дали да ги поправям и ако да при кого да отида/ кой поправя CVT с гаранция? Или да купя скорости от друг Лансер и да ги сменя, знаете ли дали всички CVT-та в лансерите са еднакви и от какви други коли/модели мога да намеря такива: 2700А041, Jatco JF011E. ПС: пишете ако имате скорости и цена, приемам предложения Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 9 април 2018 Сподели Публикувано 9 април 2018 И да купиш друга скоростна кутия няма да знаеш дали няма да е по-зле... Трябва търсиш някаква на малко километри и след това пак пълно обслужване. Ако я ремонтираш поне ще знаеш, че е оправена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reroy Публикувано 10 април 2018 Автор Сподели Публикувано 10 април 2018 И да купиш друга скоростна кутия няма да знаеш дали няма да е по-зле... Трябва търсиш някаква на малко километри и след това пак пълно обслужване. Ако я ремонтираш поне ще знаеш, че е оправена. Да съгласен съм, но не съм сигурен в кой сервиз да отида. Знам че подобни ремонти не са ефтини, а по чуждите форуми казват, че тези кутии не се поправят, а се заменят с нови. Препоръчайте ми сервиз за CVТ-та, където могат да ми дадат някаква гаранция. Благодарско! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 7 Май 2018 Сподели Публикувано 7 Май 2018 Да съгласен съм, но не съм сигурен в кой сервиз да отида. Знам че подобни ремонти не са ефтини, а по чуждите форуми казват, че тези кутии не се поправят, а се заменят с нови. Препоръчайте ми сервиз за CVТ-та, където могат да ми дадат някаква гаранция. Благодарско!RATOLA Пловдив. Като сменяш филтъра, защо само единия сменяш?????Те филтрите на CVT са 2!!! Колко литра масло ти сменят?Защото всичкото масло в системата е близо 7л!!!Хубаво е да се сменя на мах 75-80 000км!!! Как така нямаш радиатор за охлаждане на маслото от CVT???За първи път чувам да няма?!?!?!Каква е тази модификация? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 7 Май 2018 Сподели Публикувано 7 Май 2018 Василе, на някой от модификациите няма охладител на CVT-то. Те и затова се предават по-бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 10 Май 2018 Сподели Публикувано 10 Май 2018 Василе, на някой от модификациите няма охладител на CVT-то. Те и затова се предават по-бързо.Това вече е гадно. Ама кои нямат?????????? От какво зависи да имат или да нямат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 10 Май 2018 Сподели Публикувано 10 Май 2018 Това вече е гадно. Ама кои нямат?????????? От какво зависи да имат или да нямат? От нивото на оборудване и пазара (US/EU/JP). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reroy Публикувано 21 Май 2018 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2018 Здравейте, Ами да, така се оказва, някои нямат охладител. Бях чел някъде, че това са първите модели, после са започнали да слагат на всички. Моята е US/ES trim и да към 7л течност сменихме и 2та филтъра. Сложихме и охладител, но проблема си стой. Според вас тези CVT кутии за US / EU / JP дали са различни или всички са еднакви и могат да ползват части една за друга? Или дали мога да сложа кутия от EU модел на моята US? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 21 Май 2018 Сподели Публикувано 21 Май 2018 (редакция) Да, може да ползваш части от различните пазари. Дали са еднакви едва ли, с годините най-вероятно има дребни ревизии, затова ако търсиш гледай да са сходни години. Редактирано 21 Май 2018 от LiX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reroy Публикувано 21 Май 2018 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2018 Да, може да ползваш части от различните пазари. Дали са еднакви едва ли, с годините най-вероятно има дребни ревизии, затова ако търсиш гледай да са сходни години. Благодаря! Иначе ако някой продава цяла CVT кутия от 2008/9 бензин 2.0, може да ми пише с оферта. Мисля, че вървят около 1000-1500лв, поне тези с който съм говорил до сега. Вие как мислите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 22 Май 2018 Сподели Публикувано 22 Май 2018 Благодаря! Иначе ако някой продава цяла CVT кутия от 2008/9 бензин 2.0, може да ми пише с оферта. Мисля, че вървят около 1000-1500лв, поне тези с който съм говорил до сега. Вие как мислите?Ако ти трябва нещо по колата, пиши за да ти дам телефон на новия собственик, на бившият ми Lancer, че са го направили ТОТАЛ щета и ще го продават на части. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sharkyу Публикувано 4 юни 2018 Сподели Публикувано 4 юни 2018 (редакция) И аз срещнах проблема и се разрових из форумите. Намерих бюлетин от Мицубиши северна Америка, че на моделите 2008-2009, щеката за проверка на маслото трябва да се смени и да се понижи количеството масло в скоростите с 700мл. Някой има ли някаква информация. Моята щека е от тези които казват че трябва да се сменят.Ето линк към бюлетина: https://mitsubishitechinfo.com/data/TECH_DOCS/2010/52005696/HTML/520056966.htm Редактирано 4 юни 2018 от Sharkyу Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 юни 2018 Сподели Публикувано 4 юни 2018 И аз срещнах проблема и се разрових из форумите. Намерих бюлетин от Мицубиши северна Америка, че на моделите 2008-2009, щеката за проверка на маслото трябва да се смени и да се понижи количеството масло в скоростите с 700мл. Някой има ли някаква информация. Моята щека е от тези които казват че трябва да се сменят.Ето линк към бюлетина: https://mitsubishitechinfo.com/data/TECH_DOCS/2010/52005696/HTML/520056966.htm....и така не става.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Dimitrov Публикувано 7 август 2018 Сподели Публикувано 7 август 2018 ....и така не става.... Колеги.. някакво развитие по темата?Аз имам същия проблем и в Ратола София не могат да решат проблема.Моля, ако някой е срещал проблема да препоръча сервиз! Благодарско! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 август 2018 Сподели Публикувано 16 август 2018 Колеги.. някакво развитие по темата?Аз имам същия проблем и в Ратола София не могат да решат проблема.Моля, ако някой е срещал проблема да препоръча сервиз! Благодарско!....а какво прави кутията ви? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gdurev Публикувано 23 август 2018 Сподели Публикувано 23 август 2018 И аз да се наредя на опашката с "slow down" лентата )) нещо ново ? някой? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gdurev Публикувано 23 август 2018 Сподели Публикувано 23 август 2018 И аз да се наредя на опашката с "slow down" лентата )) нещо ново ? някой? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.