Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

reroy

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

reroy's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. reroy

    CVT загрява

    Благодаря! Иначе ако някой продава цяла CVT кутия от 2008/9 бензин 2.0, може да ми пише с оферта. Мисля, че вървят около 1000-1500лв, поне тези с който съм говорил до сега. Вие как мислите?
  2. reroy

    CVT загрява

    Здравейте, Ами да, така се оказва, някои нямат охладител. Бях чел някъде, че това са първите модели, после са започнали да слагат на всички. Моята е US/ES trim и да към 7л течност сменихме и 2та филтъра. Сложихме и охладител, но проблема си стой. Според вас тези CVT кутии за US / EU / JP дали са различни или всички са еднакви и могат да ползват части една за друга? Или дали мога да сложа кутия от EU модел на моята US?
  3. reroy

    CVT загрява

    Да съгласен съм, но не съм сигурен в кой сервиз да отида. Знам че подобни ремонти не са ефтини, а по чуждите форуми казват, че тези кутии не се поправят, а се заменят с нови. Препоръчайте ми сервиз за CVТ-та, където могат да ми дадат някаква гаранция. Благодарско!
  4. reroy

    CVT загрява

    Здравейте, Ъпдейт по темата: 1) смених маслото на скоростите с оригинално купено от балкан стар - Genuine Mitsubishi J4 (J1) CVT Transmission Fluid MZ320185. Определено се почувства разлика в движението/ускорението на колата. 2) добавих радиатор за охлаждане на маслото в скоростите, понеже моя модел нямаше заводски (повечето имат). Температурата на маслото на скоростите варира м/д 92-95 градуса измерено с Elm 327 Obd2 и TorquePro. Проблема обаче все още е налице, при продължително каранe агресивно или не (140-160-180км/ч) - първо се появява "рев" whining, колата почва да губи мощност и ускорение след 2500 оборота и след известно време влиза в safety mode. Оприличавам шума като буксуване на ремъка в скоростите, за това не вярвам да е датчик, предполагам че трябва да се примиря със счупените скорости. Въпроса ми е дали да ги поправям и ако да при кого да отида/ кой поправя CVT с гаранция? Или да купя скорости от друг Лансер и да ги сменя, знаете ли дали всички CVT-та в лансерите са еднакви и от какви други коли/модели мога да намеря такива: 2700А041, Jatco JF011E. ПС: пишете ако имате скорости и цена, приемам предложения
  5. Здравейте, Благодаря за отговорите, тъй като не съм първи собственик на колата, мога ли да се възползвам от такива recalls поправки/смени. Не трябва ли да се представят някакви документи за покупка на автомобила от оторизиран представител? Или щом има не извършен recall за този автомобил, Балканстар са задължени да го направят/оправят?! Благодаря предварително!
  6. Здравейте, Мисля че този проблем се прояви при мен. Светва и гасне червена лампа с надпис "Airbag System Service Required." Все още не съм проверил проблема подробно, но ако може да ми дадете някакви насоки или някой ако се е сблъсквал с проблема да каже. Колата е щатска lancer 2008 и катерих опесъчените планински пътища така че най вероятно е това. Сензора не подлежи ли на почистване? Нов ли трябва. Поздрави.
  7. reroy

    CVT загрява

    Благодарско за отговора, да кажем, че ще мога да измеря темп. и маслото и филтъра бяха сменени в доверен сервиз. Възможно ли е боксуването да бъде от некачествено/неоригинално маслото и има ли начин да бъде диагностицирано без разглабяне?
  8. reroy

    CVT загрява

    Здравейте колеги, Първо, Весела коледа! И сега на проблема.. колата е Лансер Х 2.0 бензин, CVT автоматик със сменено масло на скоростите преди около 1к км. Карайки над 4к оборота светва червена лампа SLOW DOWN ЦЪК, която до колко прочетох и намерих инфо е сигнал за прегряване на маслото в скоростната кутия. Колата влиза в safety mode, започва да работи много по различно и след като изстине (гасене/палене), се връща към нормалния си работен режим. Видях, че във форума вече е регистриран подобен проблем, но няма развръзка. Най-логичния отговор на проблема, който намерих е, че маслото в кутията не е оригинално, което не било добре за кутията и автомобила и нарушавало работния процес. На този етап, всякакво инфо/мнение/препоръки ще бъде от полза, благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...