Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

CVT загрява


reroy

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Първо, Весела коледа!

 

И сега на проблема.. колата е Лансер Х 2.0 бензин, CVT автоматик със сменено масло на скоростите преди около 1к км. Карайки над 4к оборота светва червена лампа SLOW DOWN ЦЪК, която до колко прочетох и намерих инфо е сигнал за прегряване на маслото в скоростната кутия. Колата влиза в safety mode, започва да работи много по различно и след като изстине (гасене/палене), се връща към нормалния си работен режим.

Видях, че във форума вече е регистриран подобен проблем, но няма развръзка. Най-логичния отговор на проблема, който намерих е, че маслото в кутията не е оригинално, което не било добре за кутията и автомобила и нарушавало работния процес.

 

На този етап, всякакво инфо/мнение/препоръки ще бъде от полза, благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Първо, Весела коледа!

 

И сега на проблема.. колата е Лансер Х 2.0 бензин, CVT автоматик със сменено масло на скоростите преди около 1к км. Карайки над 4к оборота светва червена лампа SLOW DOWN ЦЪК, която до колко прочетох и намерих инфо е сигнал за прегряване на маслото в скоростната кутия. Колата влиза в safety mode, започва да работи много по различно и след като изстине (гасене/палене), се връща към нормалния си работен режим.

Видях, че във форума вече е регистриран подобен проблем, но няма развръзка. Най-логичния отговор на проблема, който намерих е, че маслото в кутията не е оригинално, което не било добре за кутията и автомобила и нарушавало работния процес.

 

На този етап, всякакво инфо/мнение/препоръки ще бъде от полза, благодаря предварително!

.....първо трябва да се установи каква е температурата на маслото в дадения момент.....може да е нормална ( примерно до 150 градуса ) но да дава слоу даун....тогава е датчика за темп. на маслото..... ако не е това ,значи че веригата боксува поради някакъв проблем.....т.е. трябва ви читава диагностика...

Второ, как сменихте маслото,? филтъра сменихте ли го?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....първо трябва да се установи каква е температурата на маслото в дадения момент.....може да е нормална ( примерно до 150 градуса ) но да дава слоу даун....тогава е датчика за темп. на маслото..... ако не е това ,значи че веригата боксува поради някакъв проблем.....т.е. трябва ви читава диагностика...

Второ, как сменихте маслото,? филтъра сменихте ли го?

 

Благодарско за отговора,

 

да кажем, че ще мога да измеря темп. и маслото и филтъра бяха сменени в доверен сервиз. Възможно ли е боксуването да бъде от некачествено/неоригинално маслото и има ли начин да бъде диагностицирано без разглабяне?

Редактирано от reroy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте,

 

Ъпдейт по темата:

 

1) смених маслото на скоростите с оригинално купено от балкан стар - Genuine Mitsubishi J4 (J1) CVT Transmission Fluid MZ320185. Определено се почувства разлика в движението/ускорението на колата.

 

2) добавих радиатор за охлаждане на маслото в скоростите, понеже моя модел нямаше заводски (повечето имат). Температурата на маслото на скоростите варира м/д 92-95 градуса измерено с Elm 327 Obd2 и TorquePro.

 

Проблема обаче все още е налице, при продължително каранe агресивно или не (140-160-180км/ч) - първо се появява "рев" whining, колата почва да губи мощност и ускорение след 2500 оборота и след известно време влиза в safety mode. Оприличавам шума като буксуване на ремъка в скоростите, за това не вярвам да е датчик, предполагам че трябва да се примиря със счупените скорости.

 

Въпроса ми е дали да ги поправям и ако да при кого да отида/ кой поправя CVT с гаранция? Или да купя скорости от друг Лансер и да ги сменя, знаете ли дали всички CVT-та в лансерите са еднакви и от какви други коли/модели мога да намеря такива: 2700А041, Jatco JF011E.

 

ПС: пишете ако имате скорости и цена, приемам предложения

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да купиш друга скоростна кутия няма да знаеш дали няма да е по-зле... Трябва търсиш някаква на малко километри и след това пак пълно обслужване. Ако я ремонтираш поне ще знаеш, че е оправена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да купиш друга скоростна кутия няма да знаеш дали няма да е по-зле... Трябва търсиш някаква на малко километри и след това пак пълно обслужване. Ако я ремонтираш поне ще знаеш, че е оправена.

 

Да съгласен съм, но не съм сигурен в кой сервиз да отида. Знам че подобни ремонти не са ефтини, а по чуждите форуми казват, че тези кутии не се поправят, а се заменят с нови.

 

Препоръчайте ми сервиз за CVТ-та, където могат да ми дадат някаква гаранция. Благодарско!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Да съгласен съм, но не съм сигурен в кой сервиз да отида. Знам че подобни ремонти не са ефтини, а по чуждите форуми казват, че тези кутии не се поправят, а се заменят с нови.

 

Препоръчайте ми сервиз за CVТ-та, където могат да ми дадат някаква гаранция. Благодарско!

RATOLA Пловдив.

 

Като сменяш филтъра, защо само единия сменяш?????

Те филтрите на CVT са 2!!!

 

Колко литра масло ти сменят?

Защото всичкото масло в системата е близо 7л!!!

Хубаво е да се сменя на мах 75-80 000км!!!

 

Как така нямаш радиатор за охлаждане на маслото от CVT???

За първи път чувам да няма?!?!?!

Каква е тази модификация?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Василе, на някой от модификациите няма охладител на CVT-то. Те и затова се предават по-бързо.

Това вече е гадно. Ама кои нямат?????????? От какво зависи да имат или да нямат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това вече е гадно. Ама кои нямат?????????? От какво зависи да имат или да нямат?

 

От нивото на оборудване и пазара (US/EU/JP).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте,

 

Ами да, така се оказва, някои нямат охладител. Бях чел някъде, че това са първите модели, после са започнали да слагат на всички.

 

Моята е US/ES trim и да към 7л течност сменихме и 2та филтъра. Сложихме и охладител, но проблема си стой.

 

Според вас тези CVT кутии за US / EU / JP дали са различни или всички са еднакви и могат да ползват части една за друга? Или дали мога да сложа кутия от EU модел на моята US?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, може да ползваш части от различните пазари. Дали са еднакви едва ли, с годините най-вероятно има дребни ревизии, затова ако търсиш гледай да са сходни години.

Редактирано от LiX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, може да ползваш части от различните пазари. Дали са еднакви едва ли, с годините най-вероятно има дребни ревизии, затова ако търсиш гледай да са сходни години.

 

Благодаря!

 

Иначе ако някой продава цяла CVT кутия от 2008/9 бензин 2.0, може да ми пише с оферта. Мисля, че вървят около 1000-1500лв, поне тези с който съм говорил до сега.

 

Вие как мислите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

 

Иначе ако някой продава цяла CVT кутия от 2008/9 бензин 2.0, може да ми пише с оферта. Мисля, че вървят около 1000-1500лв, поне тези с който съм говорил до сега.

 

Вие как мислите?

Ако ти трябва нещо по колата, пиши за да ти дам телефон на новия собственик, на бившият ми Lancer, че са го направили ТОТАЛ щета и ще го продават на части. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

И аз срещнах проблема и се разрових из форумите. Намерих бюлетин от Мицубиши северна Америка, че на моделите 2008-2009, щеката за проверка на маслото трябва да се смени и да се понижи количеството масло в скоростите с 700мл. Някой има ли някаква информация. Моята щека е от тези които казват че трябва да се сменят.

Ето линк към бюлетина: https://mitsubishitechinfo.com/data/TECH_DOCS/2010/52005696/HTML/520056966.htm

Редактирано от Sharkyу
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз срещнах проблема и се разрових из форумите. Намерих бюлетин от Мицубиши северна Америка, че на моделите 2008-2009, щеката за проверка на маслото трябва да се смени и да се понижи количеството масло в скоростите с 700мл. Някой има ли някаква информация. Моята щека е от тези които казват че трябва да се сменят.

Ето линк към бюлетина: https://mitsubishitechinfo.com/data/TECH_DOCS/2010/52005696/HTML/520056966.htm

....и така не става....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

....и така не става....

 

Колеги.. някакво развитие по темата?

Аз имам същия проблем и в Ратола София не могат да решат проблема.

Моля, ако някой е срещал проблема да препоръча сервиз!

 

Благодарско!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги.. някакво развитие по темата?

Аз имам същия проблем и в Ратола София не могат да решат проблема.

Моля, ако някой е срещал проблема да препоръча сервиз!

 

Благодарско!

....а какво прави кутията ви?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...