Премини към съдържание

Не пали, или ако запали угасва след малко


pilota_koko

Препоръчано мнение

Здравейте, от доста време не съм писал.

Жена ми кара Колта от половин година безгрижно, но от днес не е така.

Сяда в колата минава 3 ки. без проблем спира и изгасява двигателя.

Свършва си работа и тръгвайки на обратно пали двигателя, работи няколко секунди и изгасва.

След това няма палене, стартера върти двигате. Акомулатора е нов, да подчертая.

Зарязала колата естествено, все пак има и друга работа вместо да се занимава с нея :)

Отивам аз да видя какво става и колата запали от раз.

Работи 30 секунди и угасна.

Запалих я втори път и тръгнах.

Минах 500 метра и пак угасна.

Сега пак не пали.

На къде да се насоча?

Мотора е 1.6 - 103к.с.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Датчик разпределителен вал.... Когато колата угасне и не иска да запали повече, чека би трябвало да светва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Датчик разпределителен вал.... Когато колата угасне и не иска да запали повече, чека би трябвало да светва.

 

Чека не ми индикира нищо.

Странното е че вчера запали а днес пак не иска.

Свалих датчика и при откачени кабели пак не ми индикира чека.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мисля че няма да светне чека от повреден датчик на разпределителния вал. ЕКУ-то просто чака импулс който не идва. Въпросите са - има ли искра или не? Датчика може да се тества и на място без да се сваля. Аз залагам освен него и на бобина/комутатор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на разпределителния вал е здрав, защото го размених с този на Лансъра понеже са еднакви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами тогава моето предложение за бобина или комутатор? Как са при теб? Когато не пали има ли искра? Ако няма идват ли импулси към дистрибутора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател е с две бобини (бобина-лула и кабел), които получават импулси директно от ЕКУ-то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател е с две бобини (бобина-лула и кабел), които получават импулси директно от ЕКУ-то.

Точно така.

Ще пробвам в понеделник -вторник с датчика на коляновия вал.

Поръчал съм и диагностика, но се съмнявам че ще покаже проблема.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи отпада бобина или комутатор. Имобилайзер има ли?

Все пак провери дали има искра на свещите. При моя майстор за втори път му се случва следния филм оставят му кола за смяна на гарнитура на главата. Сменя я и след това не пали. Или някой път пали някой не. И в двата случая се оказа бензинова помпа. Да не би при теб да прави тя номер, ако е поизносен колектора и четките не опират вече добре понякога да остава на участък където не опират и да не може да завърти?

Редактирано от milenjs
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи отпада бобина или комутатор. Имобилайзер има ли?

Все пак провери дали има искра на свещите. При моя майстор за втори път му се случва следния филм оставят му кола за смяна на гарнитура на главата. Сменя я и след това не пали. Или някой път пали някой не. И в двата случая се оказа бензинова помпа. Да не би при теб да прави тя номер, ако е поизносен колектора и четките не опират вече добре понякога да остава на участък където не опират и да не може да завърти?

 

Има имобилаизер, Фабричния.

Когато не пали стартера върти двгателя.

Има газов инжекцион висок клас и няма разлика в работата на бензин и газ.

Когато запали работи безупречно, така че не са бубините.

 

 

Днес запали отново

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Ето още едно предположение:

 

Провери дали масата прави добър контакт с купето! На 10 см от минус клемата е захванато с един болт. Провери дали не се е разхлабил или ръждясал. Ако е нужно зачисти и затегни. А ако имаш мултицед можеш и да замериш.

 

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...