pilota_koko Публикувано 14 декември 2017 Сподели Публикувано 14 декември 2017 Здравейте, от доста време не съм писал.Жена ми кара Колта от половин година безгрижно, но от днес не е така.Сяда в колата минава 3 ки. без проблем спира и изгасява двигателя.Свършва си работа и тръгвайки на обратно пали двигателя, работи няколко секунди и изгасва.След това няма палене, стартера върти двигате. Акомулатора е нов, да подчертая.Зарязала колата естествено, все пак има и друга работа вместо да се занимава с нея Отивам аз да видя какво става и колата запали от раз.Работи 30 секунди и угасна.Запалих я втори път и тръгнах.Минах 500 метра и пак угасна.Сега пак не пали.На къде да се насоча?Мотора е 1.6 - 103к.с. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 декември 2017 Сподели Публикувано 15 декември 2017 Датчик разпределителен вал.... Когато колата угасне и не иска да запали повече, чека би трябвало да светва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 16 декември 2017 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2017 Датчик разпределителен вал.... Когато колата угасне и не иска да запали повече, чека би трябвало да светва. Чека не ми индикира нищо.Странното е че вчера запали а днес пак не иска.Свалих датчика и при откачени кабели пак не ми индикира чека. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 декември 2017 Сподели Публикувано 16 декември 2017 И аз си мисля че няма да светне чека от повреден датчик на разпределителния вал. ЕКУ-то просто чака импулс който не идва. Въпросите са - има ли искра или не? Датчика може да се тества и на място без да се сваля. Аз залагам освен него и на бобина/комутатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 16 декември 2017 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2017 Датчика на разпределителния вал е здрав, защото го размених с този на Лансъра понеже са еднакви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 17 декември 2017 Сподели Публикувано 17 декември 2017 Ами тогава моето предложение за бобина или комутатор? Как са при теб? Когато не пали има ли искра? Ако няма идват ли импулси към дистрибутора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 декември 2017 Сподели Публикувано 17 декември 2017 Този двигател е с две бобини (бобина-лула и кабел), които получават импулси директно от ЕКУ-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 17 декември 2017 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2017 Този двигател е с две бобини (бобина-лула и кабел), които получават импулси директно от ЕКУ-то.Точно така.Ще пробвам в понеделник -вторник с датчика на коляновия вал.Поръчал съм и диагностика, но се съмнявам че ще покаже проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 17 декември 2017 Сподели Публикувано 17 декември 2017 (редакция) Значи отпада бобина или комутатор. Имобилайзер има ли?Все пак провери дали има искра на свещите. При моя майстор за втори път му се случва следния филм оставят му кола за смяна на гарнитура на главата. Сменя я и след това не пали. Или някой път пали някой не. И в двата случая се оказа бензинова помпа. Да не би при теб да прави тя номер, ако е поизносен колектора и четките не опират вече добре понякога да остава на участък където не опират и да не може да завърти? Редактирано 17 декември 2017 от milenjs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 17 декември 2017 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2017 Значи отпада бобина или комутатор. Имобилайзер има ли?Все пак провери дали има искра на свещите. При моя майстор за втори път му се случва следния филм оставят му кола за смяна на гарнитура на главата. Сменя я и след това не пали. Или някой път пали някой не. И в двата случая се оказа бензинова помпа. Да не би при теб да прави тя номер, ако е поизносен колектора и четките не опират вече добре понякога да остава на участък където не опират и да не може да завърти? Има имобилаизер, Фабричния.Когато не пали стартера върти двгателя.Има газов инжекцион висок клас и няма разлика в работата на бензин и газ.Когато запали работи безупречно, така че не са бубините. Днес запали отново Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aatanasov1 Публикувано 18 декември 2017 Сподели Публикувано 18 декември 2017 Здравей колега, Ето още едно предположение: Провери дали масата прави добър контакт с купето! На 10 см от минус клемата е захванато с един болт. Провери дали не се е разхлабил или ръждясал. Ако е нужно зачисти и затегни. А ако имаш мултицед можеш и да замериш. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 20 декември 2017 Автор Сподели Публикувано 20 декември 2017 Смених датчика на коляновия вал. За сега пали от всеки път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.