Премини към съдържание

Смяна масло диференциал Аутлендър 1


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!

Ще съм благодарен ако ми дадете инфо за точното масло за преден диференциал и заден за Аутлендър 1 2.4 Mivec automat.

Смених маслото на автомата.Сложих оригинално от Мицубиши закупено от Ратола с любезното съдйствие на колегата Мирослав.

За мое спокойствие искам да сменя и на дифовете,тоест доколкото разбирам имам заден диференциал и отпред раздатката?

Ако греша моля да ме поправите и посъветвате.

Благодаря!!!

Весели празници на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Ще съм благодарен ако ми дадете инфо за точното масло за преден диференциал и заден за Аутлендър 1 2.4 Mivec automat.

Смених маслото на автомата.Сложих оригинално от Мицубиши закупено от Ратола с любезното съдйствие на колегата Мирослав.

За мое спокойствие искам да сменя и на дифовете,тоест доколкото разбирам имам заден диференциал и отпред раздатката?

Ако греша моля да ме поправите и посъветвате.

Благодаря!!!

Весели празници на всички!

 

 

Защо не се обърнеш пак към Миро?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Ще съм благодарен ако ми дадете инфо за точното масло за преден диференциал и заден за Аутлендър 1 2.4 Mivec automat.

Смених маслото на автомата.Сложих оригинално от Мицубиши закупено от Ратола с любезното съдйствие на колегата Мирослав.

За мое спокойствие искам да сменя и на дифовете,тоест доколкото разбирам имам заден диференциал и отпред раздатката?

Ако греша моля да ме поправите и посъветвате.

Благодаря!!!

Весели празници на всички!

 

Здравей колега, аз мога да ти бъда полезен със стандартите на които трябва да отговарят течностите. Увери се по номер на рама задният диференциал с блокаж или без е, дал съм и 2-та варианта:

 

Mitsubishi, Outlander (Sport) / Airtrek CU0W, Outlander (Sport) / Airtrek 2.4 16V, 2003-2009

Manufacturer: Mitsubishi Heavy Industries Ltd., Tokyo, Japan

Drive type: a.w.d.

Cylinder capacity: 2378 cc

Power output: 160 HP / 118 kW at 6000 RPM

 

Engine 4G69

Petrol, 4-stroke, 4 cilinder, Line, 4 valves/cyl, liquid cooled

Cylinder capacity: 2378 cc

Power output: 160 HP/118 kW at 6000 RPM

 

Transaxle, automatic

Automatic

Capacity 8,1 liter

Gears forward: 4

Gears reverse: 1

 

Use: Normal

Check 15000 km/12 months

Change 90000 km/72 months

 

Use: Severe

Check 15000 km/12 months

Change 45000 km/36 months

 

OEM recommendation

year-round ATF, SP-III

-----------------

 

Transferbox

Capacity 0,55 liter

Use: Normal

Check 15000 km/12 months

Change 45000 km/12 months

 

OEM recommendation

Above 10 API: GL-5 SAE 90

Below 10 API: GL-5 SAE 80W

-----------------

 

Differential, rear

Capacity 0,55 liter

 

Use: Normal

Check 15000 km/12 months

Change 90000 km/12 months

 

OEM recommendation

Above 10 API: GL-5 SAE 90

Below 10 API: GL-5 SAE 80W

-----------------

 

Differential, rear, limited slip

Capacity 0,55 liter

 

Use: Normal

Check 15000 km/12 months

Change 45000 km/12 months

 

OEM recommendation

year-round API: GL-5 LS SAE 90

year-round API: GL-5 LS SAE 80W-90

 

Кратката версия е, че с едно масло могат да се обхванат 2-та възела (като заден диф + раздатка), стига то да отговаря на GL-5 LS SAE 80W-90. Нямам възел преден диф.

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега за изчерпателния отговор.

Как мога да разбера дали имам блокаж задния диференциал.Според мен няма,но все пак да попитам.

Не искам да слагам еднакво масло,нямам намерение да спестявам пари от това.

А би ли препоръчал марка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега за изчерпателния отговор.

Как мога да разбера дали имам блокаж задния диференциал.Според мен няма,но все пак да попитам.

Не искам да слагам еднакво масло,нямам намерение да спестявам пари от това.

А би ли препоръчал марка?

 

Излишно е набутвацията, за раздатката да взимаш едно масло и за задния диф друго. Като и 2-те могат да карат с едно и също стига да има нужните стандарти. Иначе ще дадеш пари за 1л отделно и 1л за друго масло. Излишно е. За съжаление марка не препоръчвам, защото съм фирмено обвързан с такава.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Ще съм благодарен ако ми дадете инфо за точното масло за преден диференциал и заден за Аутлендър 1 2.4 Mivec automat.

Смених маслото на автомата.Сложих оригинално от Мицубиши закупено от Ратола с любезното съдйствие на колегата Мирослав.

За мое спокойствие искам да сменя и на дифовете,тоест доколкото разбирам имам заден диференциал и отпред раздатката?

Ако греша моля да ме поправите и посъветвате.

Благодаря!!!

Весели празници на всички!

 

 

DiaQueen LSD Gear oil SAE90

от Ратола ...

 

имам спомени за 4л. метална кутия

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...