Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Четене на Lancer 1992


Препоръчано мнение

Интересно ми е колеги, знаете ли някой, който ще прочете за грешки машинката ми (1992/Lancer/1.5/12V) - в София.

 

Знам, че прочитането е с диодна лампа или мултицет и се следят кодовете, имам ги разпечатани и описани, но съм МНОГО ВЪРЗАН В РЪЦЕТЕ и бих предпочел някой да ми помогне.

 

 

Не искам да занимавам колегата Пламен, защото има ужасно много работа (веднъж го посетих и реших да не я правя колата за момента, а и той беше затрупан от коли:)

 

 

... но поне да си изплюе всички грешки да видим какво има за "оправяне" дъртата леля, дето я карам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е колеги, знаете ли някой, който ще прочете за грешки машинката ми (1992/Lancer/1.5/12V) - в София.

 

Знам, че прочитането е с диодна лампа или мултицет и се следят кодовете, имам ги разпечатани и описани, но съм МНОГО ВЪРЗАН В РЪЦЕТЕ и бих предпочел някой да ми помогне.

 

 

Не искам да занимавам колегата Пламен, защото има ужасно много работа (веднъж го посетих и реших да не я правя колата за момента, а и той беше затрупан от коли:)

 

 

... но поне да си изплюе всички грешки да видим какво има за "оправяне" дъртата леля, дето я карам :)

....Е, ако се запишеш .ще дойде и твоя ред, въпреки че времето ,в което една кола се прави е много разтегливо( казвам едно на пръв поглед, като тръгнем да я работиме, се оказва съвсем друго- говорим за клеасали болтове, рязане с флекс, работа с оксижен и т.н....м/у другото на Мицубиши качеството на материала им много падна,не знам защо...едно Паджеро от 2010 година се наложи жестоко да го нарежем, защото всичките му реглажни болтова - отпред и отзад бяха като заварени за носачите....става дума за 7 годишна кола, в същото време на другия подемник се прави ТЛК 200 със почти същите неща и там нямаше никакви проблеми..... ) и изисква леко "плаващо" време, но това не е болка,свикнали сме....не знам за коя кола става думаа, но ако е само за една диагностика, може да се обадите .....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идвах с един бял лансер, който се давеше на бензин докато е студен. Казахте ми че е за чистене на дюзи, но се отказах докато събера излишни средства.

 

Мога да се обадя тия дни, не знам дали в събота работите? Само за четене р и евентуално за съвет за цялостен ремонт, че яко гори масло:)

 

 

 

(едит: има нещо в тоя таралясник, което ме привлича и не искам да го махам.. няма клима и ел стъкла, но чарът му е ненадминат... луда работа)

Редактирано от uglyfatandalive
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да му четеш на този лансер, то има 5 чарка на кръст по двигателя. Свети ли ти чека? Сменяй сегменти и гумички, почисти инжекторите, евентуално сложи газово, тогава отпада чистенето на инжекторите :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да му четеш на този лансер, то има 5 чарка на кръст по двигателя. Свети ли ти чека? Сменяй сегменти и гумички, почисти инжекторите, евентуално сложи газово, тогава отпада чистенето на инжекторите :)

 

Дъртото има газова от 2 години, сложена в сервиз, препоръчан от ВАС и съм страшно доволен. Сега просто гори/изхвърля масло от гарнитурите и ще я правя в понеделник.

Започна да придобива вид на ретро кола, все по малко останаха такива по обявите, особено като търся някой чарколяк по екстериор/интериор.

 

Ще се опитам да си я разчета с една жица и да преписвам кодовете - ей така от любопитство :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е не каза поне свети ли чека?

 

Неее нищо не свети, колата си е пушка, само се дави на бензин като е студена и играят оборотите. Като загрее работи, като от завода. Пламен ми каза, че трябва да почистим дюзите, ама си викам да не трябва и някой температурен датчик да сменим. Казах - любопитство :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неее нищо не свети, колата си е пушка, само се дави на бензин като е студена и играят оборотите. Като загрее работи, като от завода. Пламен ми каза, че трябва да почистим дюзите, ама си викам да не трябва и някой температурен датчик да сменим. Казах - любопитство :)

...не се дави ,а глъхне.....това са две различни неща...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

<br />...не се дави ,а глъхне.....това са две различни неща...<br />
<br /><br /><br />

 

Вие разбирате много повеече от мен. На мен ми дай да правя плакати и сайтове, другото ми е тъмна индия.

Както и да е - в понеделник ще погледнем теча на масло и компресията и ако има още живот и надежда в тази кола след време ще се уговорим за час да я погледнете и посъживите. Да живее ретрото!:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми като не свети чека значи няма грешки които да прочетеш. Пък за проблема - позапушени са ти бензиновите инжектори. Карай си на газ и да не ти пука, оправи си само теча на масло от гарнитурата само, това можеш и сам, пробвай със силикон за гарнитури, ама хубав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено първо това ще направя защото по намирисва дори пуши леко отпред, защото всичко е в масло :) После другите неща

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми като не свети чека значи няма грешки които да прочетеш. Пък за проблема - позапушени са ти бензиновите инжектори. Карай си на газ и да не ти пука, оправи си само теча на масло от гарнитурата само, това можеш и сам, пробвай със силикон за гарнитури, ама хубав.

 

Днес ми премери компресията майстора и каза, че на 3 цилиндъра е равна - 7,5, а на третия 7,3 или 7,7 ще ви излъжа. По заводско я давали 9,2 - каза, че ще живее още Мицко. Сменил ми е гарнитурата на клапаните и не течало вече, но ме предупреди че може и да гори масло - което ми е ясно.

 

Предполагам за дърто желязо като това, 7,5 е ок? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грешна му е информацията на твоя майстор...

е хубаво много ми разбира на мен главата, казвам каквото той каза :)

Не знам дали 7 и малко е ок, за да знам дали да си я поправям и карам още. Имам планове и отвън да я стегна :)

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колегата е пуснал таблица и за твоя двигател пише минимално 9.6. Ти казваш около 7. Ами не е много ОК ама как и с какво са ти я мерили компресията си е отделен въпрос. Ако върви добре си е ОК, не търси под вола теле. Тъкмо са се поохлабили сегмените и се е поосвободил двигателя и върви на макс. Преди умиране де ;),

Иначе е много готин този Лансер, струва се да си го стегнеш и караш...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колегата е пуснал таблица и за твоя двигател пише минимално 9.6. Ти казваш около 7. Ами не е много ОК ама как и с какво са ти я мерили компресията си е отделен въпрос. Ако върви добре си е ОК, не търси под вола теле. Тъкмо са се поохлабили сегмените и се е поосвободил двигателя и върви на макс. Преди умиране де ;),

Иначе е много готин този Лансер, струва се да си го стегнеш и караш...

 

Оф, сега видях, че в таблица пише "Minimal" - нищо, здраве да е. Ще си я карам така, пък на пролет ще го мисля. Засега не ме е предала и работи чудесно. Щом искам да стегна кола без ел пакет и климатик, значи и аз мисля,че си струва :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте отново! Този път пиша с истински проблем и моля за професионален съвет.

Първо, съжалявам че вдигам темата отново, но майсторът ми остана без идея. Аз по-малко:)

 

Смених на Лансера въздушния филтър, защото старият беше буквално черен и кален и не приличаше на нищо. Измихме двигателя и сменихме гарнитурата на клапаните (тая най-отгоре, ако така се казва) за да спрем част от теча на масло.

 

Като запалихме колата и я покарах - това вече го има цели 3 седмици - при подаване на повечко газ тя се дави и придърпва. Прави го и на газ и на бензин.

 

Какво направих:

 

1. Изчистихме изцяло дросела

2. Смених дистрибуторна капачка и палец

3. Прочетох компютъра за грешки (с ЛЕД лампа, както е по упътване) -

 

Имаше две грешки: Проблем с въздушен датчик и проблем с инжекционна клапа (мога да ви препиша точните кодове от списъка, ако ви интересуват)

Изчисти се първата грешка след махане на акумулатора, но втората се появи малко по-късно.

 

Газаджиите ми казаха, че проблема не е при тях.

 

 

Единственото ми предположение е, че колата е смучела много повече въздух с мега запушения филтър, а сега като е нов и нещата се променят. Тоест имам някоя запушена дюза.

 

 

За това ви питам вас - ако сте имали такъв проблем или това сочи натам - направо да ги давам на някой да ги чисти.

 

 

Да, чек енджина свети само на Газ, но това е лесно поправимо.

 

 

Много благодаря и пак се извинявам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми като е бил запушен филтъра е смучела не повече а по малко въздух. Грешката която сте прочели за датчик на дроселовата клапа ли е? TPS.

Другото - каква е газовата, обикновенна или газов инжекцион? От това зависи отговора защо придърпва и на газ и на бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пиша веднага.Грешката е 4 дълги едно късо:

41. Отворена верига във веригата на горивния инжектор. Пояснението е: Ижекционен клапан.

 

Не съм сменял само кабели ще ги проверим днес, да не би да са се намокрили при миене то.

 

Пълна инжекция, Газов инжекцион е колата. Студена не се дави.

 

Поздрави

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом чека свети само на газ и това е грешката значи проблем във веригата попринцип няма, просто газаджиите са прекъснали бензиновите дюзи, когато колата е на газ. А другата грешка появи ли се отново?

Попринцип на студено двигателя работи с по-богати смеси.. Ако колата се дави (има прекалено много гориво, което не може да бъде изгорено; ще има и мирис на неизгоряло гориво от ауспуха), когато е топла може и температурния датчик да не отчита коректно. Те са два един до друг (в корпуса на термостата) като единия е само за стрелката вътре (с 1 пин), а другия (2 пиновия) се ползва от ЕКУ-то. Огледай хубаво връзките там. А и попринцип не е лошо да изчистите всичките маси покрай двигателя и да прегледате електрическите връзки. Не са кой знае колко много, а може да се спестят малко главоболия - и за сега и за в бъдеще.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом чека свети само на газ и това е грешката значи проблем във веригата попринцип няма, просто газаджиите са прекъснали бензиновите дюзи, когато колата е на газ. А другата грешка появи ли се отново?

Попринцип на студено двигателя работи с по-богати смеси.. Ако колата се дави (има прекалено много гориво, което не може да бъде изгорено; ще има и мирис на неизгоряло гориво от ауспуха), когато е топла може и температурния датчик да не отчита коректно. Те са два един до друг (в корпуса на термостата) като единия е само за стрелката вътре (с 1 пин), а другия (2 пиновия) се ползва от ЕКУ-то. Огледай хубаво връзките там. А и попринцип не е лошо да изчистите всичките маси покрай двигателя и да прегледате електрическите връзки. Не са кой знае колко много, а може да се спестят малко главоболия - и за сега и за в бъдеще.

 

Когато монтирах газовата и карах 2+ години с нея чека никога не е светил. Започна да свети сега след смяната на филтъра и настройката на оборотите. Пак казвам, това знам, че те ще си го изчистят в даден момент, когато колата се оправи.

 

Понамирисва си доста на бензин, когато работи на това гориво. И аз мисля, че нещо се случва с тока, защото тя мина само 1 смяна на гарнитура, въздушен филтър и миене. От там се почна..

Да, другата грешка се оправи при махане на акумулатора и остана само тази 41, която описах.

Попринцип е надеждна кола и не е правила мизерии за годините, които я карам и за това ме учудва в момента :)

Сменил съм Бобина, Дистр. капачка+палец, свещи, комутатор - ако това има значение :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Докладвам, знам че не е за бъмпване, но някой ако има проблем за вбъдеще - Смених кабелите и всичко се оправи. Чек енджин, придърпване, прекъсване. От това е бил проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...