Hristin Публикувано 4 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2007 Колеги, можете ли да ми кажете някой сервиз където да ми направят свестна компютърна диагностика на :mitsu-smiley: в София. около мен сервизите са скръб. намирам се около кв.Хладилника Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 4 септември 2007 Сподели Публикувано 4 септември 2007 Единствено в БалканСтар София или Ратола Пловдив. Не прави грешката да ходиш в Рубин .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 4 септември 2007 Сподели Публикувано 4 септември 2007 То ако решиш да доидеш до Пловдив вземи се обади за това GDI , да го преслушаме. Иначе от сега мога да ти кажа , че всмукателния колектор е пълен с нагар, също така доста нагар по клапаните и леглата. Също така наи вероятно ти блокира оста на дроселовата клапа при движението си и не на последно място дюзи за чистене. А относно разхода на масло , наи вероятната причина е гумички на клапани или бликорал клапан за вентилация на картера, също така и неподходящо масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristin Публикувано 19 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2007 Еййй голяма простотия. :help: Вчера на няколко пъти ми изгасва колата, като единия път беше на светофара на НДК и стана панаир. Нямам късмет с тази кола и усещам че проблема ще е сериозен. Проблема е следния- на 1-ва скорост всичко е наред, а като включа на 2-ра скорост и премина 4000 оборота и колата изключва, огасва и свети лампичката за ламда сондата или дебитомера незнам точно. Трябва да изчакам малко и като запаля после не свети нищо до следващия път като превиша 4000 оборота. Помагайте колеги :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 Лапмата от много работи може да свети - ходи на диагностика да прочетат кода на грешката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 Скапана ти е дроселовата клапа наи вероятно. И управлението и. Ама да не вземеш да се хвърлиш да купуваш, караи по нормалния ред, диагностика, почистване, регулиране, адаптация. При GDI-то повечто проблеми са сериозни, и стават още по сериозни с невежеството на по-голяма част от "маисторите". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 .... а като включа на 2-ра скорост и премина 4000 оборота и колата изключва, ................. :icon_doh: :mitsu-smiley: Защо я ръчкаш толкова много...не й ли идват множко 4000об. че и повече на 2-ра предавка? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristin Публикувано 19 септември 2007 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2007 :mitsu-smiley: Защо я ръчкаш толкова много...не й ли идват множко 4000об. че и повече на 2-ра предавка? :mitsu-smiley: Когато се наложи я поръчквам, но не много. Днес обаче я изпробвах веднъж и не ми направи номер :icon_hmm: Благодаря за бързите отговори Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 ..... Днес обаче я изпробвах веднъж и не ми направи номер Това че не ти е направила номер не значи че се е оправила. Взимаи мерки докато е време, че после може да те вкара в по големи разходи. Ако искаш я караи някъде в София да я гледат, ако се навиеш докараи я към Пловдив да я прегледам, но ще трябва да знам поне два дни по рано , че доста пътувам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 септември 2007 Admin Сподели Публикувано 19 септември 2007 Еййй голяма простотия. :help: Вчера на няколко пъти ми изгасва колата, като единия път беше на светофара на НДК и стана панаир. Нямам късмет с тази кола и усещам че проблема ще е сериозен. Проблема е следния- на 1-ва скорост всичко е наред, а като включа на 2-ра скорост и премина 4000 оборота и колата изключва, огасва и свети лампичката за ламда сондата или дебитомера незнам точно. Трябва да изчакам малко и като запаля после не свети нищо до следващия път като превиша 4000 оборота. Помагайте колеги :icon_doh: Комутатор, бобина е най-вероятния проблем. Това ще започне да ти го прави по-често, докато някой ден ще откаже напълно да запали.Другото е някой датчик (сензор) да ти дава проблем и при нагряване да се получи грешка. След това изстива и колата пали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 Big Boss, GDI-то е с отделни бобини на всеки цилиндър , в самата нея е вграден усилвателния елемент и няма комутатор. За управлението на всяка си идва директно сигнал от ECU-то. Няма как да загасне от бубина , може да прекъсва. А проблема в случая може да се получи от много неща, без диагностика няма как да се разбере, всъщност може и без диагностика, японците тук са направили нещо много хитро :icon_dance: тази кола поддържа и могащи кодове, т.е. може да се видят и грешките без диагностична апаратура. :icon_thumbup: а само с един кламер , както на старите Опели . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 Big Boss, GDI-то е с отделни бобини на всеки цилиндър , в самата нея е вграден усилвателния елемент и няма комутатор. За управлението на всяка си идва директно сигнал от ECU-то. Няма как да загасне от бубина , може да прекъсва. А проблема в случая може да се получи от много неща, без диагностика няма как да се разбере, всъщност може и без диагностика, японците тук са направили нещо много хитро :icon_dance: тази кола поддържа и могащи кодове, т.е. може да се видят и грешките без диагностична апаратура. :icon_thumbup: а само с един кламер , както на старите Опели .Е, айде сега............не ги учи да бъркат с кламери по ЕКУ-тата за да няма после Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 септември 2007 Admin Сподели Публикувано 19 септември 2007 Big Boss, GDI-то е с отделни бобини на всеки цилиндър , в самата нея е вграден усилвателния елемент и няма комутатор. За управлението на всяка си идва директно сигнал от ECU-то. Няма как да загасне от бубина , може да прекъсва. А проблема в случая може да се получи от много неща, без диагностика няма как да се разбере, всъщност може и без диагностика, японците тук са направили нещо много хитро :icon_dance: тази кола поддържа и могащи кодове, т.е. може да се видят и грешките без диагностична апаратура. :icon_thumbup: а само с един кламер , както на старите Опели . За GDI ли става въпрос? Сега видях аватара на колегата. Наистина е така, но и обикновения 6 цилиндров е с 3 отделни комутатора по два цилиндъра. Иначе може да прекъсва от комутатор или бобина и след това загасва и няма палене. Скоро имахме два такъва случая, а самият аз го изпитах на главата си. Продължавам обаче да мисля, че бобината на колегата прави мизерии. :huh:Пламен е прав - никъкво бъркане по ЕКУ-тата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 19 септември 2007 Сподели Публикувано 19 септември 2007 Да, при другите е така както казваш. Но при GDI-то е с отделна бобина на всеки цилиндър , и във всяка си е вграден силов елемент (комутатор) за управлението и. Дори и да изгори една няма да загасне. Почва да гърми като кофти регулирана газова уредба , но не гасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.