Премини към съдържание

Галантче най-накрая


Hristin

Препоръчано мнение

Колеги, можете ли да ми кажете някой сервиз където да ми направят свестна компютърна диагностика на :mitsu-smiley: в София. около мен сервизите са скръб. намирам се около кв.Хладилника :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единствено в БалканСтар София или Ратола Пловдив. Не прави грешката да ходиш в Рубин ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То ако решиш да доидеш до Пловдив вземи се обади за това GDI , да го преслушаме. Иначе от сега мога да ти кажа , че всмукателния колектор е пълен с нагар, също така доста нагар по клапаните и леглата. Също така наи вероятно ти блокира оста на дроселовата клапа при движението си и не на последно място дюзи за чистене. А относно разхода на масло , наи вероятната причина е гумички на клапани или бликорал клапан за вентилация на картера, също така и неподходящо масло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Еййй голяма простотия. :help: Вчера на няколко пъти ми изгасва колата, като единия път беше на светофара на НДК и стана панаир. Нямам късмет с тази кола и усещам че проблема ще е сериозен. Проблема е следния- на 1-ва скорост всичко е наред, а като включа на 2-ра скорост и премина 4000 оборота и колата изключва, огасва и свети лампичката за ламда сондата или дебитомера незнам точно. Трябва да изчакам малко и като запаля после не свети нищо до следващия път като превиша 4000 оборота. Помагайте колеги :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лапмата от много работи може да свети - ходи на диагностика да прочетат кода на грешката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скапана ти е дроселовата клапа наи вероятно. И управлението и. Ама да не вземеш да се хвърлиш да купуваш, караи по нормалния ред, диагностика, почистване, регулиране, адаптация. При GDI-то повечто проблеми са сериозни, и стават още по сериозни с невежеството на по-голяма част от "маисторите".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.... а като включа на 2-ра скорост и премина 4000 оборота и колата изключва, ................. :icon_doh:
:mitsu-smiley: Защо я ръчкаш толкова много...не й ли идват множко 4000об. че и повече на 2-ра предавка? :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Защо я ръчкаш толкова много...не й ли идват множко 4000об. че и повече на 2-ра предавка? :mitsu-smiley:

 

Когато се наложи я поръчквам, но не много. Днес обаче я изпробвах веднъж и не ми направи номер :icon_hmm:

Благодаря за бързите отговори

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..... Днес обаче я изпробвах веднъж и не ми направи номер

 

Това че не ти е направила номер не значи че се е оправила. Взимаи мерки докато е време, че после може да те вкара в по големи разходи. Ако искаш я караи някъде в София да я гледат, ако се навиеш докараи я към Пловдив да я прегледам, но ще трябва да знам поне два дни по рано , че доста пътувам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Еййй голяма простотия. :help: Вчера на няколко пъти ми изгасва колата, като единия път беше на светофара на НДК и стана панаир. Нямам късмет с тази кола и усещам че проблема ще е сериозен. Проблема е следния- на 1-ва скорост всичко е наред, а като включа на 2-ра скорост и премина 4000 оборота и колата изключва, огасва и свети лампичката за ламда сондата или дебитомера незнам точно. Трябва да изчакам малко и като запаля после не свети нищо до следващия път като превиша 4000 оборота. Помагайте колеги :icon_doh:

 

Комутатор, бобина е най-вероятния проблем. Това ще започне да ти го прави по-често, докато някой ден ще откаже напълно да запали.

Другото е някой датчик (сензор) да ти дава проблем и при нагряване да се получи грешка. След това изстива и колата пали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Big Boss, GDI-то е с отделни бобини на всеки цилиндър , в самата нея е вграден усилвателния елемент и няма комутатор. За управлението на всяка си идва директно сигнал от ECU-то. Няма как да загасне от бубина , може да прекъсва. А проблема в случая може да се получи от много неща, без диагностика няма как да се разбере, всъщност може и без диагностика, японците тук са направили нещо много хитро :icon_dance: тази кола поддържа и могащи кодове, т.е. може да се видят и грешките без диагностична апаратура. :icon_thumbup: а само с един кламер , както на старите Опели .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Big Boss, GDI-то е с отделни бобини на всеки цилиндър , в самата нея е вграден усилвателния елемент и няма комутатор. За управлението на всяка си идва директно сигнал от ECU-то. Няма как да загасне от бубина , може да прекъсва. А проблема в случая може да се получи от много неща, без диагностика няма как да се разбере, всъщност може и без диагностика, японците тук са направили нещо много хитро :icon_dance: тази кола поддържа и могащи кодове, т.е. може да се видят и грешките без диагностична апаратура. :icon_thumbup: а само с един кламер , както на старите Опели .

Е, айде сега............не ги учи да бъркат с кламери по ЕКУ-тата за да няма после :tok:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Big Boss, GDI-то е с отделни бобини на всеки цилиндър , в самата нея е вграден усилвателния елемент и няма комутатор. За управлението на всяка си идва директно сигнал от ECU-то. Няма как да загасне от бубина , може да прекъсва. А проблема в случая може да се получи от много неща, без диагностика няма как да се разбере, всъщност може и без диагностика, японците тук са направили нещо много хитро :icon_dance: тази кола поддържа и могащи кодове, т.е. може да се видят и грешките без диагностична апаратура. :icon_thumbup: а само с един кламер , както на старите Опели .

 

За GDI ли става въпрос? Сега видях аватара на колегата. Наистина е така, но и обикновения 6 цилиндров е с 3 отделни комутатора по два цилиндъра. Иначе може да прекъсва от комутатор или бобина и след това загасва и няма палене. Скоро имахме два такъва случая, а самият аз го изпитах на главата си. Продължавам обаче да мисля, че бобината на колегата прави мизерии. :huh:

Пламен е прав - никъкво бъркане по ЕКУ-тата. :tok:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, при другите е така както казваш. Но при GDI-то е с отделна бобина на всеки цилиндър , и във всяка си е вграден силов елемент (комутатор) за управлението и. Дори и да изгори една няма да загасне. Почва да гърми като кофти регулирана газова уредба , но не гасне.

 

 

post-473-1190235252.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...