Nico Публикувано 1 октомври 2017 Сподели Публикувано 1 октомври 2017 Здравейте колегиМойта убавица почна да ме изненадва.Започна да ми изхварля водата.Сменени за главата,гарнитурата и уж всичко работеше нормално за около1000 км.Но изеднъж започна да губи вода,за 1000 км около 4 литра.Радиатора на парното се оказа спукан,изолирах го докато го сменя,но се оказа че не е от него.При нормална работна температура маркучите не са надути.Мислехме че е издухала гарнитурата на главата,но за вече ще станат 3000 км ако беше гарнитура вече да е станало мазало.Та въпроса ми е възможно ли е предишните майстори да не са ми сменили термостата и той да не отваря докрай,и да седи полу отворен?Става въпрос за Galant 2.0 дизел .Вече се чудя какво може да е ,и реших да питам преди пак да почнат да разглобяват майстори Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 1 октомври 2017 Сподели Публикувано 1 октомври 2017 Въпроса ти е неточен.първо казваш изхвърля.после губи..За да изхвърля..къде изхвърля.в преливника ли.когато изхвърля надува маркучи.пробива е от цилиндъра който е с по високо налягане към охл система която е около 1бар.при всички случай щом губи гарнитурата не е наред или главата е крива.шлайфана ли е.след смяна на гарнитура и хиляда километра главата се допритяга с динамометричен ключ.Незнам какъв съвет да дам..еърни се там където са я правили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 4 октомври 2017 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2017 (редакция) Въпроса ти е неточен.първо казваш изхвърля.после губи..За да изхвърля..къде изхвърля.в преливника ли.когато изхвърля надува маркучи.пробива е от цилиндъра който е с по високо налягане към охл система която е около 1бар.при всички случай щом губи гарнитурата не е наред или главата е крива.шлайфана ли е.след смяна на гарнитура и хиляда километра главата се допритяга с динамометричен ключ.Незнам какъв съвет да дам..еърни се там където са я правили. Изхвърля водата.Моя грешка.Но забелязах че като я карам по далго и с по висока скорост около 130,на къси рстояния нямам проблем.Примерно 20-30 кмИ да главата е шлайфана.Какъв е шанса да не е глава или гарнитура? Редактирано 4 октомври 2017 от Nico Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 октомври 2017 Сподели Публикувано 4 октомври 2017 Какъв е шанса да не е глава или гарнитура?Шанса винаги е 50 : 50 .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifИли е спукана главата, или не е . И с гарнитурата е същото . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 4 януари 2018 Сподели Публикувано 4 януари 2018 Nico,сега видях темата. Твоето прилича да е като моето. Същите оплаквания. Прочети ми темата, ако вече не си решил проблема. Ако си го решил, пиши как. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.