янус Публикувано 18 август 2017 Сподели Публикувано 18 август 2017 Съжалявам ако пак искам някой да се повтаря, но търсачката не ми отвори нищо. Тъй като в понеделник ще си взема новото-старо рънърче и започвам да мисля за масло. От това ще започна. И понеже е първото ми 4х4 и би трябвало да има отделни масла за дифовете, скоростна кутия. А може и да са еднакви, но не знам. За това пиша тук. За двигателя, предполагам че всеки добър маслар ще знае. Но за другите неща ме е страх нещо да не се обърка... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 18 август 2017 Сподели Публикувано 18 август 2017 Има доста споделено тук, по-добре се разровете из страниците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 18 август 2017 Сподели Публикувано 18 август 2017 http://mmc-manuals.ru/Old_Mitsubishi_Cars#Mitsubishi_Space_Runner_.2F_Space_Wagon Предполагам в колата има упътване, ако ли не, от тук може да си изтеглите ръководството за потребители според модела и модификацията. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAPPA Публикувано 18 август 2017 Сподели Публикувано 18 август 2017 (редакция) мотор 10W-40 SG - 3.8л ск. кутия 75W-90 GL4 - 2.3л раздатка 75W-90 GL4- 0.6л диф. 80W-90 GL5- 0.7л Ето инфо от сервизната книга: http://i.imgur.com/FrnK2bH.jpghttp://i.imgur.com/2ErnExn.jpghttp://i.imgur.com/I1E6Upt.jpghttp://i.imgur.com/T2KE6sn.jpg Редактирано 18 август 2017 от ZAPPA Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
янус Публикувано 18 август 2017 Автор Сподели Публикувано 18 август 2017 БЛАГОДАРЯ!!! На колегата ZAPPA Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 18 август 2017 Сподели Публикувано 18 август 2017 (редакция) Горната информация е коректна. Аз бих искал да допълня за трансмисионните масла и интервали им на смяна: Transaxle, manualManualCapacity 2,2 literGears forward: 5Gears reverse: 1 Use: NormalCheck 15000 km/12 monthsChange 75000 km/60 months OEM recommendation year-round API: GL-4 SAE 75W-85 year-round API: GL-4 SAE 75W-90--------------- TransferboxCapacity 0,5 liter Use: NormalCheck 15000 km/12 monthsChange 45000 km/36 months OEM recommendation year-round API: GL-4 SAE 75W-85 year-round API: GL-4 SAE 75W-90--------------- Differential, rear (4x4)Capacity 0,7 liter Use: NormalCheck 30000 km/24 monthsChange 90000 km/72 months OEM recommendation year-round API: GL-5 SAE 90--------------- На пазара има множество масла които едновременно удовлетворяват изисквания за най-върховата защита на кутията като цяло (API GL-5) и преминават тестовете за съвместимост със синхронизаторите (API GL-4). Т.е. ако купиш такова масло (API GL-5/GL-4), с една и съща течност ще се обслужат 3-те възела. Иначе трябва да внимаваш да не сипеш API GL-5 там където се изисква GL-4 (ръчка+раздатка), както и да не сложиш API GL-4 в задният диференциал. Масло по комбинираните стандарти API GL-5/GL-4 обаче, трябва да бъде в комбинация от вискозитетен клас SAE 75W-90, защото за задният диф се изисква масло от летен вискозитетен клас SAE 90. Целта на акробатика е да не се купуват 2 различни масла и да се намали възможността да се сложи грешната течност. Колкото до маслото в двигателя, не се претиснявай че няма да пише черно на бяло API SG. Стандарт по тази бензинова норма е важал между 1988-1992г. Към днешен момент всяко едно съвременно масло имащо стандарт по API ще бъде или API SL (2001-2004), или SM (2004-2010) или SN (2011-->) и ще бъде подходящо за двигателя ти. И ще бъде още по-добре, ако измежду многото стандарти които поддържа масло присъстсва и категорията ACEA A3/B4. Поздрави Редактирано 18 август 2017 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
янус Публикувано 18 август 2017 Автор Сподели Публикувано 18 август 2017 А тук ще пусна един линк за доста пълни ремонтни ръководства, който открих и който вероятно може да е полезен на повече колеги. Има ръководства за много от старите модели на МИЦУтата.... http://mmc-manuals.ru/Old_Mitsubishi_Cars#Mitsubishi_Space_Runner_.2F_Space_Wagon Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
янус Публикувано 18 август 2017 Автор Сподели Публикувано 18 август 2017 Благодаря и на колегата Svetliof Аз този път тръгнах съвсем на опаки. Капарирах си колата спонтанно и почти без особенно проучване, а сега още не съм я взел и вече посъбрах инфо. Всъщност разсъжденията ми бяха да бъде стара кола, но не изгнила и съсипана. Да е японска и особено Митсубиши. Да бъде по-универсална. Да е модел, който по рождение е здрав. И да си струва да се стяга ако се наложи и колкото се наложи. Най-много ме спечели 4х4. На такава цена може да се намери 4х4 единствено Субару и то не в много добра кондиция. Но там нещата са малко по особени. Още веднъж благодаря на колегите, които се отзоваха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.