Премини към съдържание

янус

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

янус's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря и на колегата Svetliof Аз този път тръгнах съвсем на опаки. Капарирах си колата спонтанно и почти без особенно проучване, а сега още не съм я взел и вече посъбрах инфо. Всъщност разсъжденията ми бяха да бъде стара кола, но не изгнила и съсипана. Да е японска и особено Митсубиши. Да бъде по-универсална. Да е модел, който по рождение е здрав. И да си струва да се стяга ако се наложи и колкото се наложи. Най-много ме спечели 4х4. На такава цена може да се намери 4х4 единствено Субару и то не в много добра кондиция. Но там нещата са малко по особени. Още веднъж благодаря на колегите, които се отзоваха.
  2. А тук ще пусна един линк за доста пълни ремонтни ръководства, който открих и който вероятно може да е полезен на повече колеги. Има ръководства за много от старите модели на МИЦУтата.... http://mmc-manuals.ru/Old_Mitsubishi_Cars#Mitsubishi_Space_Runner_.2F_Space_Wagon
  3. Съжалявам ако пак искам някой да се повтаря, но търсачката не ми отвори нищо. Тъй като в понеделник ще си взема новото-старо рънърче и започвам да мисля за масло. От това ще започна. И понеже е първото ми 4х4 и би трябвало да има отделни масла за дифовете, скоростна кутия. А може и да са еднакви, но не знам. За това пиша тук. За двигателя, предполагам че всеки добър маслар ще знае. Но за другите неща ме е страх нещо да не се обърка... :icon_blush:
  4. Аз докато мисля, мисля и случайно минах покрай една автокъща до Горна баня и там видях едно дърто 4х4 рънърче...таман от Италия и наистина без грам ръжди. И като го попремерих и реших, че и в него ще се съберем, и като ми хареса ОТ ВСЯКЪДЕ. Като обеми, седене, размери и какво ли не... Та без много да му мисля и на късмет го спазарих и го капарирах...Не съм го изследвал кой-знае колко, всичко стана спонтанно. Не знам защо и аз имам повече доверие на старите коли. Вероятно защото и аз вече съм дърт и по си допадаме. Та за сега това ще е. Ето го тук.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11502892342925615&slink=4dbmn6 Дано е на късмет. Пък и си е произведено в Япония. Така, че вече сериозно ще се връщам към Мицутата. От понеделник ,ако е живот и здраве ще съм истински член на форума. :rolleyes: Така, че без да искам почти изпълних съвета на колегата Zappa. Само дето не е вагон, а по-малкото му братче. Ще си спомням по-младите години и прекрасните моменти с моя шарен колт 1.6 турбо, който тогава имах и никога не ме е предал! Него на времето пак така спонтанно и случайно го взех. Дано имам същия късмет и с рънърчето.
  5. Сега специално се интересувам от Спейс-вагона GDI и за това всъщност се осмелих да пусна тази тема. Семейството е голямо и този автомобил е много подходящ. Особено във варианта 4х4. Тъй като живеем на доста "джипово" място между Княжево и Бояна. Преди да пристъпя към обсъждане и закупуване на конкретен екземпляр, бих искал да съм на ясно при кой, къде и как най-близо и удачно бих могъл да обслужвам машината. Убеден съм, че по-съвременните автомобили изискват малко по-тясна специализация. Вече майсторите по всички марки автомобили не са на мода. За това и пиша тук. Извинявам се още веднъж ако се е получило повторение на едни и същи дъвкани неща. Не е нарочно. още веднъж поздрави на всички.
  6. Благодаря на колегата и му желая много удоволствие и безаварийни километри с новата му придобивка. Едно време имах мицу колт 1.6 турбо. това е количката, която ми е доставила най-много приятни моменти и с която не съм имал никога проблеми. Родителите ми имаха един спейс вагон от първите и ако не беше поизгнил, цена нямаше да има. Различни автомобили ми минаха през ръцете от тогава, но толкова комплексни като качество и безпроблемни не открих. Намислил съм да се върна при мицутата и за това се интересувам. Съжалявам ако не съм проучил добре форума. Ще потърся инфо по-внимателно. Най-добри пожелания на всички колеги.
  7. От известно време се чудя... Лудост ли е човек да рискува с такъв двигател. Странно, че не открих тук много разсъждения за това. При положение, че няма да му се поставя газова уредба (разбрах, че е невъзможно) до толкова ли са капризни, опасно трошливи и сложни тези двигатели. И има ли човек в София, на който да се разчита за диагностиката и подръжката им? Вероятно има тук колеги, които експлоатират подобни машини и имат опит. Има не-лоши като цена обяви за автомобили, екипирани с това чудо на технологиите. Явно страха от такава придобивка е голям. До колко този страх е оправдан и толкова сериозен ли е риска?
×
×
  • Създаване...