янус Публикувано 15 август 2017 Сподели Публикувано 15 август 2017 От известно време се чудя... Лудост ли е човек да рискува с такъв двигател. Странно, че не открих тук много разсъждения за това. При положение, че няма да му се поставя газова уредба (разбрах, че е невъзможно) до толкова ли са капризни, опасно трошливи и сложни тези двигатели. И има ли човек в София, на който да се разчита за диагностиката и подръжката им? Вероятно има тук колеги, които експлоатират подобни машини и имат опит. Има не-лоши като цена обяви за автомобили, екипирани с това чудо на технологиите. Явно страха от такава придобивка е голям. До колко този страх е оправдан и толкова сериозен ли е риска? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 15 август 2017 Сподели Публикувано 15 август 2017 (редакция) От известно време се чудя... Лудост ли е човек да рискува с такъв двигател. Странно, че не открих тук много разсъждения за това. При положение, че няма да му се поставя газова уредба (разбрах, че е невъзможно) до толкова ли са капризни, опасно трошливи и сложни тези двигатели. И има ли човек в София, на който да се разчита за диагностиката и подръжката им? Вероятно има тук колеги, които експлоатират подобни машини и имат опит. Има не-лоши като цена обяви за автомобили, екипирани с това чудо на технологиите. Явно страха от такава придобивка е голям. До колко този страх е оправдан и толкова сериозен ли е риска? Трябва колега още малко време да отделиш за проучване на форума. Тогава не би ти убягнало къде и кой поддържа тези двигатели. Ако последните ги нямаше вградени в различни модели на Мицубиши, форума би бил много по-малък и респективно марката не толкова полулярна. Поздрави. Редактирано 15 август 2017 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 15 август 2017 Сподели Публикувано 15 август 2017 (редакция) От известно време се чудя... Лудост ли е човек да рискува с такъв двигател. Странно, че не открих тук много разсъждения за това. При положение, че няма да му се поставя газова уредба (разбрах, че е невъзможно) до толкова ли са капризни, опасно трошливи и сложни тези двигатели. И има ли човек в София, на който да се разчита за диагностиката и подръжката им? Вероятно има тук колеги, които експлоатират подобни машини и имат опит. Има не-лоши като цена обяви за автомобили, екипирани с това чудо на технологиите. Явно страха от такава придобивка е голям. До колко този страх е оправдан и толкова сериозен ли е риска? преди седмица си задавах същият въпрос...четох доста...имам се за средно грамотен...и...си купих :rolleyes: .не 1,8 не 2,0 а 2,4gdi galant. карал съм 1,8 gls, i 2,0 повярвай ,,няма нищо общо...възхитен съм,от мощ,ускоряване,балансиране,съотношение мощност и вървене към разход. ако мотора е читав ще се пенионираш с него.бил капризен на гориво,,не смотани и различни са ни бензиностанцийте..виж че един и същи бензин е различен на цвят.ако искаш вярвай,карах с 95 около 400км,като сипах 100,колата полудя,откачи,замря на празен ход,все едно карам хибрид,карал съм тойта хибрид,малко.бил труден за обслужване....ми колко жигулски мастори който са взели халета по за 100 лева месечно знаят че този мотор се само обучава,сменя режими,променя сам ъгъл на запалване спрямо бензина,работата вцялата цилиндрова група е на съвесем друг принцип. може да четеш вси'ко в гугъл,едни време нямаше гугъл,а се учеха един от друг,задълбах се... :icon_hmm: за мен митсубиши е фирма специализирана за производство на двигатели,от самолетни,виждал съм и касетофонни до автомобилни.смятам че знаят какво правят и залагам на марката.японските мотори /двигатели / са в пъти по здрави от останалите,никой не може да ме убеди в обратното,виждал съм колянов вал на 400 000 който имаше 0 износване на микрометър,попитах маистора от какво зависи,той ме погледна и каза от материала момче,от материала.....колата беше 1990година,не съм рекламно лице на никой :icon_rock: мислех да купувам ауди а4,оня ми вика брато на две три години предница...не издържат на нашите пътища,ремонта беше 1000,сега е около 500лв,гледах го кат луд :icon_hmm: на предият галант 1990 gls за 11 години ежедневно каране лято и зима съм сменил два шарнирни болта долни,по 28 лева.кви хиляда лева...ауди...да си го карат..тук в българия имаш възможност да се разбереш с продавача,да минеш на тестер,да измериш компресия,така че не виждам какво толкова се чудищ...да не много хора и разбират но в софия мисля че няма да имаш проблем,21 век сме ,хора летят в космоса на екскурзий, хайде до скоро а риск има като си купуваш и храна...и то за здравето ти. :icon_bye: Редактирано 15 август 2017 от kd5332 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
янус Публикувано 16 август 2017 Автор Сподели Публикувано 16 август 2017 Благодаря на колегата и му желая много удоволствие и безаварийни километри с новата му придобивка. Едно време имах мицу колт 1.6 турбо. това е количката, която ми е доставила най-много приятни моменти и с която не съм имал никога проблеми. Родителите ми имаха един спейс вагон от първите и ако не беше поизгнил, цена нямаше да има. Различни автомобили ми минаха през ръцете от тогава, но толкова комплексни като качество и безпроблемни не открих. Намислил съм да се върна при мицутата и за това се интересувам. Съжалявам ако не съм проучил добре форума. Ще потърся инфо по-внимателно. Най-добри пожелания на всички колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
янус Публикувано 16 август 2017 Автор Сподели Публикувано 16 август 2017 Сега специално се интересувам от Спейс-вагона GDI и за това всъщност се осмелих да пусна тази тема. Семейството е голямо и този автомобил е много подходящ. Особено във варианта 4х4. Тъй като живеем на доста "джипово" място между Княжево и Бояна. Преди да пристъпя към обсъждане и закупуване на конкретен екземпляр, бих искал да съм на ясно при кой, къде и как най-близо и удачно бих могъл да обслужвам машината. Убеден съм, че по-съвременните автомобили изискват малко по-тясна специализация. Вече майсторите по всички марки автомобили не са на мода. За това и пиша тук. Извинявам се още веднъж ако се е получило повторение на едни и същи дъвкани неща. Не е нарочно. още веднъж поздрави на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 16 август 2017 Сподели Публикувано 16 август 2017 Преди да пристъпя към обсъждане и закупуване на конкретен екземпляр, бих искал да съм на ясно при кой, къде и как най-близо и удачно бих могъл да обслужвам машината. Заповядай: цъкПоздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAPPA Публикувано 16 август 2017 Сподели Публикувано 16 август 2017 ... имах мицу колт 1.6 турбо. това е количката, която ми е доставила най-много приятни моменти и с която не съм имал никога проблеми. Родителите ми имаха един спейс вагон от първите и ако не беше поизгнил, цена нямаше да има. Различни автомобили ми минаха през ръцете от тогава, но толкова комплексни като качество и безпроблемни не открих. Намислил съм да се върна при мицутата и за това се интересувам... ... специално се интересувам от Спейс-вагона GDI... във варианта 4х4... Не искам да влизам в спорове, само ще изкажа лично мнение. След като си карал старото, непретенциозно Mitsubishi Space Wagon, няма да намериш общи черти в по- новият модел.Ако ти падне някой читав екземпляр от стария модел, макар да е на преклонна възраст, по- добър избор е. Просто го търси италиански внос, за да няма ръжда. Карам такъв от десет години, а наскоро ми попадна още един дъртак и го взех. Железен е старият Wagon, само ръжда да няма. :drinks: http://i64.tinypic.com/2iaeyiw.jpg Изрових два стари броя на Автопазар, там има писано за модела.Ето, може да внесе още малко яснота по темата: http://i.imgur.com/IuTW3m1.jpghttp://i.imgur.com/iyqPy5C.jpg http://i.imgur.com/ANvOr5O.jpghttp://i.imgur.com/gsYjoST.jpghttp://i.imgur.com/XJGGyHe.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
янус Публикувано 17 август 2017 Автор Сподели Публикувано 17 август 2017 Аз докато мисля, мисля и случайно минах покрай една автокъща до Горна баня и там видях едно дърто 4х4 рънърче...таман от Италия и наистина без грам ръжди. И като го попремерих и реших, че и в него ще се съберем, и като ми хареса ОТ ВСЯКЪДЕ. Като обеми, седене, размери и какво ли не... Та без много да му мисля и на късмет го спазарих и го капарирах...Не съм го изследвал кой-знае колко, всичко стана спонтанно. Не знам защо и аз имам повече доверие на старите коли. Вероятно защото и аз вече съм дърт и по си допадаме. Та за сега това ще е. Ето го тук.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11502892342925615&slink=4dbmn6 Дано е на късмет. Пък и си е произведено в Япония. Така, че вече сериозно ще се връщам към Мицутата. От понеделник ,ако е живот и здраве ще съм истински член на форума. :rolleyes: Така, че без да искам почти изпълних съвета на колегата Zappa. Само дето не е вагон, а по-малкото му братче. Ще си спомням по-младите години и прекрасните моменти с моя шарен колт 1.6 турбо, който тогава имах и никога не ме е предал! Него на времето пак така спонтанно и случайно го взех. Дано имам същия късмет и с рънърчето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_star Публикувано 18 октомври 2017 Сподели Публикувано 18 октомври 2017 GDI е прекрасен двигател, по отношение на динамика и икономия на гориво.Специфичното при него е профилактиката на горивната система, за което си имазапознати специалисти.Който го е страх от мечки да не ходи в гората!!!А в GDI гората си е гот! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.