Премини към съдържание

Тръбичка на климатик


kd5332

Препоръчано мнение

Здравейте.

Преди 7 дена ми напълниха климатика,3 дни правеше лед в купето, но после бавно взе да умира и да духа хладко, звездичка има. Климатроник е, напълниха го с оцветител вчера и тънката тръбичка е проблемна в прав участък до една скоба на калника, проверих на две места нови, но няма.

Въпроса ми е, може ли да се завари като е алуминий, може ли да се смени като се спазят извивките с такава за газова уредба, но медна, накрайниците някакви специфични ли са или може да се намерят.

Фреона е наполовин.

Направи ми впечатление че дехидрататора бълбучи на зелен фон.

Помагайте :rolleyes:

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте.

преди 7 дена ми напълниха климатика,3 дни правеше лед в купето,но после бавно взе да умира и да духа хладко,звездичка има.климатроник е,напълниха го с оцветител вчера и тънката тръбичка е проблемна в прав участък до една скоба на калника,проверих на две места нови няма,

въпроса ми е може ли да се завари като е алуминий,може ли да се смени като се спазят извивките с такава за газова уредба ,но медна,накраиниците някакви специфични ли са или може да се намерят.

фреона е наполовин.

направи ми впечатление че дехидрататора бълбучи на зелен фон.

помагайте :rolleyes:

 

Здрасти, играл съм го тоя номер, на някои места съм намирал тръбички втора употреба, на други не, и съм ползвал епоксидна смола като правя обиколка със смолата на целия участък на тръбата. Нямам проблеми до ден днешен да чукна на дърво :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, играл съм го тоя номер, на някои места съм намирал тръбички втора употреба, на други не, и съм ползвал епоксидна смола като правя обиколка със смолата на целия участък на тръбата. Нямам проблеми до ден днешен да чукна на дърво :D

Не знам смолата дали ще издържи 20 бара, топло студено няма ли да спука.. по съм склонен да мисля за лепила като течен метал или някакви подобни еластични,

благодаря ти.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имам Ганант на части, само че е дизел... Ако е същата тръничката може да се разберем нещо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имам Ганант на части, само че е дизел... Ако е същата тръничката може да се разберем нещо...

ok щи я снимам

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам смолата дали ще издържи 20 бара, топло студено няма ли да спука.. по съм склонен да мисля за лепила като течен метал или някакви подобни еластични,

благодаря ти.

 

Не съм имал проблеми със смолата от 4+ години (от както е проблема). Важното е да е хубава аз ползвам на Бизон.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, алуминий се заваря, това със смоли и лепила са глупости. Ако човека е с добър апарат и чува петела (като един приятел тука) заваря даже и кенчета от бира :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, алуминий се заваря, това със смоли и лепила са глупости. Ако човека е с добър апарат и чува петела (като един приятел тука) заваря даже и кенчета от бира :icon_n_king:

 

Заварява се и то добре, даже и се огъва. Ако идваш към София имам двама познати, които само с това се занимават. Ако конекторите към дехидратора изпускат - сменяш О-пръстените или отиваш при този дето ти го е пълнил, той знае какво да прави.

 

П.П. Имам само един въпрос - защо преди да го напълни не провери инсталацията в режим на вакуум тест?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заварява се и то добре, даже и се огъва. Ако идваш към София имам двама познати, които само с това се занимават. Ако конекторите към дехидратора изпускат - сменяш О-пръстените или отиваш при този дето ти го е пълнил, той знае какво да прави.

 

П.П. Имам само един въпрос - защо преди да го напълни не провери инсталацията в режим на вакуум тест?

 

защото ми казаха че е работил до последно и е за дозареждане.

благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

защото ми казаха че е работил до последно и е за дозареждане.

благодаря.

 

По принцип "климатикаджиите" имат "едни такива устройства", закачат ти инсталацията, изтеглят фреона, претеглят го и при създадения вакуум се определя степента на херметизация. И т.н. се определят и локализират пробивите. Това ми се струва стандартна процедура и върши по-добра работа от "казал-рекъл". Имам спомен, че при мен излезе ок. 60 лв с фреона и смяна на О-пръстени на двата конектора при дехидратора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се спука, като чета долу горе и на същото място същата тръбичка..Тръбите се заваряват, правят се. Но спокойно може да си намериш здрава втора ръка. Галанти на части колкото искаш..Смени си и дехидратора ако не си - може да ти скъса болтовете там на тръбичката, сложи нови ако са зле.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се спука, като чета долу горе и на същото място същата тръбичка..Тръбите се заваряват, правят се. Но спокойно може да си намериш здрава втора ръка. Галанти на части колкото искаш..Смени си и дехидратора ако не си - може да ти скъса болтовете там на тръбичката, сложи нови ако са зле.

дехидратора свети зелено,но чух че ги сменят при всеки ремонт на климатика,единият болт наистина е ръждясъл,вече минах около 1000км,колата ме впечатлява с огромна мощност и нисък разход за такова каране,притесняваме че е стояла близо две години в германия без да се кара,и вместо на 13 реално е на 11,но това е нож с две остриета,постоянно съм на щрек,днес и платих еко и номера,вече и в кат е моя,от тук нататък каквото сабя покаже :rolleyes: на пътя показва характер и поведение,вече вдигах на Борован 170 за около 3км ,поддържа ги и като я натисна продължава да ускорява,но не ми работи абс,и още не съм я опознал и ме бе страх да и обърна километража,много е стабилна ,стегната возия и ляга на асвалта над 150,по принцип карам нормално и спазвам ограничения,исках да усетя 2,4/150

 

ще видим,сега едни вежди ме дразнят,имам чувството че всеки там гледа.защото няма много забележки.между другото в плевен няма такава.

ако имаш проблеми с комп'три или части за тях ..пиши..и тук и на лични.имам доста неща.

благодаря за съветите..

мисля че митсубиши е заболяване. :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

дехидратора свети зелено,но чух че ги сменят при всеки ремонт на климатика,единият болт наистина е ръждясъл,вече минах около 1000км,колата ме впечатлява с огромна мощност и нисък разход за такова каране,притесняваме че е стояла близо две години в германия без да се кара,и вместо на 13 реално е на 11,но това е нож с две остриета,постоянно съм на щрек,днес и платих еко и номера,вече и в кат е моя,от тук нататък каквото сабя покаже :rolleyes: на пътя показва характер и поведение,вече вдигах на Борован 170 за около 3км ,поддържа ги и като я натисна продължава да ускорява,но не ми работи абс,и още не съм я опознал и ме бе страх да и обърна километража,много е стабилна ,стегната возия и ляга на асвалта над 150,по принцип карам нормално и спазвам ограничения,исках да усетя 2,4/150

 

ще видим,сега едни вежди ме дразнят,имам чувството че всеки там гледа.защото няма много забележки.между другото в плевен няма такава.

ако имаш проблеми с комп'три или части за тях ..пиши..и тук и на лични.имам доста неща.

благодаря за съветите..

мисля че митсубиши е заболяване. :drive:

 

Добре дошъл в клуба :) и честито.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Градски, за всякакви проблеми при климатика и не само, ползвай този сервиз - http://my.avtonet.bg/?firm=196&aboutus=yes

Адреса е - жк Дружба-1 ул.Роса 8/до Пощата/

Питаш за Анатоли, обясняваш че съм те препратил с протекция :callgsm: и виж какво ще те посъветва.

До скоро караше един лачен Галант, сега пак кара японка, но друга тип "джапАнка"...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имам Ганант на части, само че е дизел... Ако е същата тръничката може да се разберем нещо...

 

дай ми някакъв телефон за връзка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Градски, за всякакви проблеми при климатика и не само, ползвай този сервиз - http://my.avtonet.bg/?firm=196&aboutus=yes

Адреса е - жк Дружба-1 ул.Роса 8/до Пощата/

Питаш за Анатоли, обясняваш че съм те препратил с протекция :callgsm: и виж какво ще те посъветва.

До скоро караше един лачен Галант, сега пак кара японка, но друга тип "джапАнка"...

 

мерси..ходил съм там със старото митсубищи,напипа проблема с някакъв комутатор или датчик на хол. :rolleyes:

но сега ми казват че радиатора на климатика е за смяна и съм шах,след вчерашните 500 лв в кат за еко,номера и талони,май ще почака. :icon_hmm:

тук в саита имате ли някакъв раздел за втора употреба.

и коректни ли са колегите, :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...