kd5332 Публикувано 7 август 2017 Сподели Публикувано 7 август 2017 (редакция) Здравейте.Преди 7 дена ми напълниха климатика,3 дни правеше лед в купето, но после бавно взе да умира и да духа хладко, звездичка има. Климатроник е, напълниха го с оцветител вчера и тънката тръбичка е проблемна в прав участък до една скоба на калника, проверих на две места нови, но няма.Въпроса ми е, може ли да се завари като е алуминий, може ли да се смени като се спазят извивките с такава за газова уредба, но медна, накрайниците някакви специфични ли са или може да се намерят.Фреона е наполовин.Направи ми впечатление че дехидрататора бълбучи на зелен фон.Помагайте :rolleyes: Редактирано 7 август 2017 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 7 август 2017 Сподели Публикувано 7 август 2017 здравейте.преди 7 дена ми напълниха климатика,3 дни правеше лед в купето,но после бавно взе да умира и да духа хладко,звездичка има.климатроник е,напълниха го с оцветител вчера и тънката тръбичка е проблемна в прав участък до една скоба на калника,проверих на две места нови няма,въпроса ми е може ли да се завари като е алуминий,може ли да се смени като се спазят извивките с такава за газова уредба ,но медна,накраиниците някакви специфични ли са или може да се намерят.фреона е наполовин.направи ми впечатление че дехидрататора бълбучи на зелен фон.помагайте :rolleyes: Здрасти, играл съм го тоя номер, на някои места съм намирал тръбички втора употреба, на други не, и съм ползвал епоксидна смола като правя обиколка със смолата на целия участък на тръбата. Нямам проблеми до ден днешен да чукна на дърво :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 7 август 2017 Автор Сподели Публикувано 7 август 2017 (редакция) Здрасти, играл съм го тоя номер, на някои места съм намирал тръбички втора употреба, на други не, и съм ползвал епоксидна смола като правя обиколка със смолата на целия участък на тръбата. Нямам проблеми до ден днешен да чукна на дърво :D Не знам смолата дали ще издържи 20 бара, топло студено няма ли да спука.. по съм склонен да мисля за лепила като течен метал или някакви подобни еластични,благодаря ти. Редактирано 7 август 2017 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 7 август 2017 Сподели Публикувано 7 август 2017 Колега, имам Ганант на части, само че е дизел... Ако е същата тръничката може да се разберем нещо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 7 август 2017 Автор Сподели Публикувано 7 август 2017 Колега, имам Ганант на части, само че е дизел... Ако е същата тръничката може да се разберем нещо... ok щи я снимам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 7 август 2017 Сподели Публикувано 7 август 2017 Не знам смолата дали ще издържи 20 бара, топло студено няма ли да спука.. по съм склонен да мисля за лепила като течен метал или някакви подобни еластични,благодаря ти. Не съм имал проблеми със смолата от 4+ години (от както е проблема). Важното е да е хубава аз ползвам на Бизон. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 7 август 2017 Сподели Публикувано 7 август 2017 Колега, алуминий се заваря, това със смоли и лепила са глупости. Ако човека е с добър апарат и чува петела (като един приятел тука) заваря даже и кенчета от бира :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 8 август 2017 Сподели Публикувано 8 август 2017 Колега, алуминий се заваря, това със смоли и лепила са глупости. Ако човека е с добър апарат и чува петела (като един приятел тука) заваря даже и кенчета от бира :icon_n_king: Заварява се и то добре, даже и се огъва. Ако идваш към София имам двама познати, които само с това се занимават. Ако конекторите към дехидратора изпускат - сменяш О-пръстените или отиваш при този дето ти го е пълнил, той знае какво да прави. П.П. Имам само един въпрос - защо преди да го напълни не провери инсталацията в режим на вакуум тест? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 9 август 2017 Автор Сподели Публикувано 9 август 2017 Заварява се и то добре, даже и се огъва. Ако идваш към София имам двама познати, които само с това се занимават. Ако конекторите към дехидратора изпускат - сменяш О-пръстените или отиваш при този дето ти го е пълнил, той знае какво да прави. П.П. Имам само един въпрос - защо преди да го напълни не провери инсталацията в режим на вакуум тест? защото ми казаха че е работил до последно и е за дозареждане.благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 10 август 2017 Сподели Публикувано 10 август 2017 защото ми казаха че е работил до последно и е за дозареждане.благодаря. По принцип "климатикаджиите" имат "едни такива устройства", закачат ти инсталацията, изтеглят фреона, претеглят го и при създадения вакуум се определя степента на херметизация. И т.н. се определят и локализират пробивите. Това ми се струва стандартна процедура и върши по-добра работа от "казал-рекъл". Имам спомен, че при мен излезе ок. 60 лв с фреона и смяна на О-пръстени на двата конектора при дехидратора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 14 август 2017 Сподели Публикувано 14 август 2017 И на мен ми се спука, като чета долу горе и на същото място същата тръбичка..Тръбите се заваряват, правят се. Но спокойно може да си намериш здрава втора ръка. Галанти на части колкото искаш..Смени си и дехидратора ако не си - може да ти скъса болтовете там на тръбичката, сложи нови ако са зле. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 14 август 2017 Автор Сподели Публикувано 14 август 2017 И на мен ми се спука, като чета долу горе и на същото място същата тръбичка..Тръбите се заваряват, правят се. Но спокойно може да си намериш здрава втора ръка. Галанти на части колкото искаш..Смени си и дехидратора ако не си - може да ти скъса болтовете там на тръбичката, сложи нови ако са зле.дехидратора свети зелено,но чух че ги сменят при всеки ремонт на климатика,единият болт наистина е ръждясъл,вече минах около 1000км,колата ме впечатлява с огромна мощност и нисък разход за такова каране,притесняваме че е стояла близо две години в германия без да се кара,и вместо на 13 реално е на 11,но това е нож с две остриета,постоянно съм на щрек,днес и платих еко и номера,вече и в кат е моя,от тук нататък каквото сабя покаже :rolleyes: на пътя показва характер и поведение,вече вдигах на Борован 170 за около 3км ,поддържа ги и като я натисна продължава да ускорява,но не ми работи абс,и още не съм я опознал и ме бе страх да и обърна километража,много е стабилна ,стегната возия и ляга на асвалта над 150,по принцип карам нормално и спазвам ограничения,исках да усетя 2,4/150 ще видим,сега едни вежди ме дразнят,имам чувството че всеки там гледа.защото няма много забележки.между другото в плевен няма такава.ако имаш проблеми с комп'три или части за тях ..пиши..и тук и на лични.имам доста неща.благодаря за съветите..мисля че митсубиши е заболяване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 14 август 2017 Сподели Публикувано 14 август 2017 дехидратора свети зелено,но чух че ги сменят при всеки ремонт на климатика,единият болт наистина е ръждясъл,вече минах около 1000км,колата ме впечатлява с огромна мощност и нисък разход за такова каране,притесняваме че е стояла близо две години в германия без да се кара,и вместо на 13 реално е на 11,но това е нож с две остриета,постоянно съм на щрек,днес и платих еко и номера,вече и в кат е моя,от тук нататък каквото сабя покаже :rolleyes: на пътя показва характер и поведение,вече вдигах на Борован 170 за около 3км ,поддържа ги и като я натисна продължава да ускорява,но не ми работи абс,и още не съм я опознал и ме бе страх да и обърна километража,много е стабилна ,стегната возия и ляга на асвалта над 150,по принцип карам нормално и спазвам ограничения,исках да усетя 2,4/150 ще видим,сега едни вежди ме дразнят,имам чувството че всеки там гледа.защото няма много забележки.между другото в плевен няма такава.ако имаш проблеми с комп'три или части за тях ..пиши..и тук и на лични.имам доста неща.благодаря за съветите..мисля че митсубиши е заболяване. Добре дошъл в клуба и честито. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 14 август 2017 Автор Сподели Публикувано 14 август 2017 Добре дошъл в клуба и честито. мерси :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 август 2017 Сподели Публикувано 15 август 2017 Градски, за всякакви проблеми при климатика и не само, ползвай този сервиз - http://my.avtonet.bg/?firm=196&aboutus=yesАдреса е - жк Дружба-1 ул.Роса 8/до Пощата/ Питаш за Анатоли, обясняваш че съм те препратил с протекция и виж какво ще те посъветва.До скоро караше един лачен Галант, сега пак кара японка, но друга тип "джапАнка"... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 15 август 2017 Автор Сподели Публикувано 15 август 2017 Колега, имам Ганант на части, само че е дизел... Ако е същата тръничката може да се разберем нещо... дай ми някакъв телефон за връзка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kd5332 Публикувано 15 август 2017 Автор Сподели Публикувано 15 август 2017 Градски, за всякакви проблеми при климатика и не само, ползвай този сервиз - http://my.avtonet.bg/?firm=196&aboutus=yesАдреса е - жк Дружба-1 ул.Роса 8/до Пощата/ Питаш за Анатоли, обясняваш че съм те препратил с протекция и виж какво ще те посъветва.До скоро караше един лачен Галант, сега пак кара японка, но друга тип "джапАнка"... мерси..ходил съм там със старото митсубищи,напипа проблема с някакъв комутатор или датчик на хол. :rolleyes: но сега ми казват че радиатора на климатика е за смяна и съм шах,след вчерашните 500 лв в кат за еко,номера и талони,май ще почака. :icon_hmm: тук в саита имате ли някакъв раздел за втора употреба.и коректни ли са колегите, :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 август 2017 Сподели Публикувано 15 август 2017 Виж в раздела "Продава". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 15 август 2017 Сподели Публикувано 15 август 2017 0878241943 ми е телефона, колега... ще помогна с каквото мога... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.