Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Счупи се регулатора на парното


djsnipa

Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Става дума за Lancer IX , 2003 година, 1.6, 2003 година. Нещо стана с врътката, която регулира дали да духа топло или стидено. Когато е на топло , мога да го направя на студено, но не мога да го направя от студено на топло. Трябва да бъркам при педалите и да бутам една пластмаса, за да отиде на топло. Някой имал ли е подобен проблем и от какво може да е ? Някакво жоло ли е или ...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че жилото се е пречупило заради проблем в зъбчатия механизъм.

Виж тук:

Зъбчатки

Редактирано от Cayenne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема който забелязах е че нещо усърдно пречи на жилото да се движи и се пречупва в горния край, ако проблема при теб е същия ще те помоля да споделиш как си го решил, защото и на мен ми предстои да си поправя парното за предстоящите по-топли дни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен не можех да завъртя копчето от студено към топло. Аз свалих пластмасовите зъбчатки , пичистих ги (имаше доста наслоен прах, който беше мн лепкав) смазах ги отново. Жилото при копчето за топло студено се беше изкривило почти на 90 градуса. С два чифта клещи го изправих. Проблемният участък при мен беше малко преди средата на копчето(посока от студено към топло). Малко си поиграх с клещите и направих лека чупка на жилото там където е най-голямо усилието. За сега 4ти месец работи(но копчето не го ползвам интензивно).

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е в самия маханизъм. Иска поне хубаво почистване и смазване. Когато вече са износени зъбите и това не помага. В канала на едната част има едно изпразване, където е горе долу средното положение. Обикновено тук забива и се пречупва жилото. Проблема се решава със смяна на зъбчатките. В линка , който съм дал по-горе се вижда новата част, която е без такъв канал. Май е и със същия оригинален номер.

Има и друг вариант. Аз взех по-дебело жило за 1 лв метъра. Оригиналното май беше 1.8 мм, новото 2.5 мм. Влиза в бронята на оригиналното жило, смазва се добре, прави се нова кербовка и за сега няма проблем.

Редактирано от Cayenne
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе как се стига до тая джажа? Отдолу под волана или отгоре през капака? Искам да я проверя и моята, че нещо заяжда.

 

До там се стига от шофьорското място до десния педал. На кофти място е. Утре ще видя как са нещата, че напоследък много работа :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До там се стига от шофьорското място до десния педал. На кофти място е. Утре ще видя как са нещата, че напоследък много работа :)

супер; прасни някоя снимка, ако можеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя моя констатиран проблем. При мен се оказа че точно тая пластмаса с канала е проблема и жилото от многото напъване вече не подлежи на изправяне :( та сега ми се налага да си поръчам тия пластмаси и жило. Ако някой е поръчвал ще помоля да сподели от къде и долу горе цена за тия чаркове .Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Колеги имам добра новина ;) оказа че че жилото което е едни 15тина лева и идва сравнително бързо ( 8 до 12 работни дни) аз си порръчах вече и се надявам да си реша проблема Happy

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...