Премини към съдържание

B_NESH

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    SOFIA

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Lancer 1.6 AT

B_NESH's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравей, колата на бензин или на газ е когато светва чека? Имам съмнение, че може да е от газта- бедна смес. Поздрави
  2. Аз притежавам такова комби - 1.6 автомат, от една година. Бих казал, че е доста практичен автомобил- за градско е прекрасен. За спокойно каране е супер, но рисковите изпреварвания са за избягване- мотора се развърта след 3500 оборота. Извън градско колата върви добре, ,много е стабилна, 3ч. път не ме изморяват- седалките не са от най-удобните, но биват. 1.6 автомат , трудно се намират, но май не се и търсят, като цяло хората май бягат от автоматите, но аз лично ги ценя(последните ми 5 коли са автомати ). Моята я взех от БГ внос от Швейцария, като търговеца каза, че за година и нещо му се обаждал само един човек за нея . Много ми се зарадва като отидох да видя колата и аз мн се зарадвах, защото ми направи добра цена ;) Поздрави
  3. B_NESH

    Собственици на Лансер

    Привет, според мен 'фабрична газ' е много относително понятие - т.е. колата е вкарана със сложена газова система. А за да се сложи в чужбина газ това за мен означава, че колата е доста карана за да се избие инвестицията за газ. Аз лично съм си купувал само една кола с газ (Хонда ЦРВ) и след 200км правих двигател :( . И от тогава съм си научил урока - само бензинови коли без газ и аз ги газифицирам. Мицубишитата не са от най-капризните за газификация. Поздрави
  4. Здравейте, колеги, днес закупих от колега комплект халогени. Въпросите са ми по електрическата част. Предполагам, че заводски е пуснато окабеляване. 1.Бутонът за пускане при мен е един цял за задния стоп за мъгла. Буксата е бяла еденична 6-пинова. При двойния бутон същата ли е? 2.При натискането на бутона се активира реле, което е при бушоните в купето. Това реле само за стопчето ли е? При модела с халогени има ли друго реле? 3.Позиция за реле за халогените намерих при бошоните при двигателя. Предполагам, че от него тръгва окабеляването до буксата за халогените, която е зад бронята, малко под клаксона. Това реле от къде получава сигнал - директно от бутона или от другото реле вътре в купето? Идеята ми е да подвържа еденичния бутон, така че да активира и халогените и просто да добавя допълнителните релета, но не мога да намеря схеми на бутона или буксата. Поздрави
  5. И при мен не можех да завъртя копчето от студено към топло. Аз свалих пластмасовите зъбчатки , пичистих ги (имаше доста наслоен прах, който беше мн лепкав) смазах ги отново. Жилото при копчето за топло студено се беше изкривило почти на 90 градуса. С два чифта клещи го изправих. Проблемният участък при мен беше малко преди средата на копчето(посока от студено към топло). Малко си поиграх с клещите и направих лека чупка на жилото там където е най-голямо усилието. За сега 4ти месец работи(но копчето не го ползвам интензивно). Поздрави
  6. B_NESH

    Lancer 2004 стрелки табло

    Разликата е доста голяма :( Това с обикновени крушки ли е ? Поздрави
  7. Привет от мен, аз притежавам 2004, комби, 1.6, автомат от няколко месеца и мога да кажа само хубави неща. За градско е супер - маневрена е, автомата доста добре превклчва, дори по-добре от предишния ми галант 2.5 , лесна е за газификация. До колкото съм запознат автомата е ок и това което може да му се случи е да превърти торка. Поздрави
  8. Здравейте, имам потропване отпред при преминаване през неравност, дупка , но по павета го няма. Проверих шарнирите за луфт- нищо сериозно. Възможно ли е да е от биалетките ( не знам дали от този тип биалетки - прав болт с тампончета може да има потропване http://namaleniavtochasti.com/3885-tm_home_default/mr392730-mitsubishi-.jpg). Шарнирите намират ли се по отделно или са комплект с целия носач? Поздрави
  9. B_NESH

    Lancer 2004 стрелки табло

    Да така светят, свалях таблото и прегледах всички крушки и се оказаха здрави. Ако сложа диодни дали ще се променят нещата?
  10. Левият, еднопинов датчик дава инфо на таблото.
  11. Здравейте, колеги, може ли да ме насочите кой датчик е за стрелката за температура на стрелката на таблото. Открих два датчика - един отляво еднопинов и един отдясно, двупинов. https://imageshack.com/i/pow8qA0yj Или ... https://imageshack.com/i/pnLPNeLcj Колата си загрява адекватно, термостата си отваря и затваря, перката се пуска, просто на таблото понякога показва, понякога стрелката се отмества съвсем малко, понякога при запалване стрелката се рестартира до долу и после се качва, друг път не, понякога когато колата не е карана и палена, но е на слънце стрелката се е отместила. Сложих газ и по температурата на изпарителя виждам, че колата загрява, но стрелката не мърда, за това мисля, че е датчик. Предполагам, че единия дава инфо на ЕЦУ-то, другия е за таблото, въпросът е кой, за къде е? Поздрави
  12. Здравейте, колеги. Прилагам снимка на таблото, искам да попитам дали така трябва да светят стрелките, защото малко ми тъмнеят.
  13. B_NESH

    Компресор климатик

    Проблема е решен!
  14. Здравейте, нуждая се от компресор за 2.5 163 к.с. Поздрави
×
×
  • Създаване...