Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Автоматична скоростна кутия - хвърля масло


mdm

Препоръчано мнение

Колеги,

Моля за съвет - на 2-3 пъти ми се случи при натоварване при нагорнище да изпуши зад колата : спирам веднага и гледам отдолу - теч на масло на ауспухните тръби под двигателя и от там пуши. Местя леко колата и гледам маслото - с червеникав цвят като го попия с парцалче.

Проверявам маслото на скоростите - няма голяма загуба на масло. Двигателно масло съще не губи.

Приятел ме насочи да проверя да не би да се е запушил отдушника на скоростната кутия и да вдига налягане - колата е 2,5 V6 160 к.с., типторник, скоростна кутия без филтър външен.

Оглеждах но не видях този отдушник. Моля за инфо някой с такава кутия - къде се намира, как изглежда, може ли снимки ???

Други колеги казват че са течове от капаците на клапаните - да, вижда се омасляване, но не е много - а и маслото на земата червенее.

Т това се е случвало само при икачване. На равно и да я натискам - не е било така.

 

Благодаря предварително на отзовалите се.

 

Поздрави,

Милен 0885 777 702

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там където полуоските свъшват има карета и те са почти до дифетенциала - течове не се виждат - сухо е. Има луфт сякаш в лагерите на диференциала, но е сухо там.

 

Има една тръба метална под дистибуторната капачка - изглежда омаслена - но аз мислех че това е антифриз???

 

И въпроса ми защо само при нагорнище хвърля масло - когато карам на D и колата е на 2000-2500 оборота ??? - на равно и да я настъпя не хвърля масло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там където полуоските свъшват има карета и те са почти до дифетенциала - течове не се виждат - сухо е. Има луфт сякаш в лагерите на диференциала, но е сухо там.

 

Има една тръба метална под дистибуторната капачка - изглежда омаслена - но аз мислех че това е антифриз???

 

И въпроса ми защо само при нагорнище хвърля масло - когато карам на D и колата е на 2000-2500 оборота ??? - на равно и да я настъпя не хвърля масло.

.....скоро кутията ще си замине....вероятно става въпрос за вътр. филтър, който е затлачен от феродото , което се трие в плейт-овете (това е нормално) и вече вероятно налягането в самата кутия се повишава.....другото което може да е станало, ако тече от по средата м/у мотора и кутията, то имаш прецакан семеринг на валовете (първичен и вторичен ) и вероятно е прецакан от опашката на торка,а най вероятно има дисбаланс на торка, и семеринга ,който контактува с опашката на торка се прецаква ,тъй като торка и опашката са му едно цяло....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....скоро кутията ще си замине....вероятно става въпрос за вътр. филтър, който е затлачен от феродото , което се трие в плейт-овете (това е нормално) и вече вероятно налягането в самата кутия се повишава.....другото което може да е станало, ако тече от по средата м/у мотора и кутията, то имаш прецакан семеринг на валовете (първичен и вторичен ) и вероятно е прецакан от опашката на торка,а най вероятно има дисбаланс на торка, и семеринга ,който контактува с опашката на торка се прецаква ,тъй като торка и опашката са му едно цяло....

 

В този случай, има ли начин да се предотврати повредата на скоростите? И още има ли смисъл да се прави профилактика на торка при условие, че скоростите си работят нормално?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега да не би да е от хидравликата,ако колата е с хидравлика.Моята хидравлика е с масло което е червено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че е от хидравликата - теча на масло по колекторите се получава само когато изкачва баир. Тогава натоварване на хидравликата няма.

 

До Пламен (DJ Tumbi) - може ли да се направи профилактика на кутията - смяна вътрешния филтър (тя външен няма), лагери на диференциала и профилактика. Какво би струвало това ориентировъчно???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колега, има ли някакво развитие?

 

П.П. Точно над меката връзка на генерацията и маншона на едната полуоска. При мен в момента се е разхлабил и при повече ръчкане изкарва грес/масло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

няма развитие колеги,

 

Не е от хидравликата - вече 20.000км я карам и не съм долял и грам хидравлично.

Двигателното си стой на мярка.

Смених маслото на скоростите и като че включва по-добре и не хвърляла оттогава. Старото беше доста черно и предполагам е вдигало налягане. Мисля да направя още една смяна след 20.000км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

няма развитие колеги,

 

Не е от хидравликата - вече 20.000км я карам и не съм долял и грам хидравлично.

Двигателното си стой на мярка.

Смених маслото на скоростите и като че включва по-добре и не хвърляла оттогава. Старото беше доста черно и предполагам е вдигало налягане. Мисля да направя още една смяна след 20.000км.

А къкво масло сложи колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...