mdm Публикувано 7 декември 2016 Сподели Публикувано 7 декември 2016 Колеги,Моля за съвет - на 2-3 пъти ми се случи при натоварване при нагорнище да изпуши зад колата : спирам веднага и гледам отдолу - теч на масло на ауспухните тръби под двигателя и от там пуши. Местя леко колата и гледам маслото - с червеникав цвят като го попия с парцалче.Проверявам маслото на скоростите - няма голяма загуба на масло. Двигателно масло съще не губи.Приятел ме насочи да проверя да не би да се е запушил отдушника на скоростната кутия и да вдига налягане - колата е 2,5 V6 160 к.с., типторник, скоростна кутия без филтър външен.Оглеждах но не видях този отдушник. Моля за инфо някой с такава кутия - къде се намира, как изглежда, може ли снимки ???Други колеги казват че са течове от капаците на клапаните - да, вижда се омасляване, но не е много - а и маслото на земата червенее.Т това се е случвало само при икачване. На равно и да я натискам - не е било така. Благодаря предварително на отзовалите се. Поздрави,Милен 0885 777 702 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 8 декември 2016 Сподели Публикувано 8 декември 2016 Колега, провери си маркучите за охладителя на маслото, да не би някой от тях да изпуска. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sOwTz Публикувано 8 декември 2016 Сподели Публикувано 8 декември 2016 Провери и вътрешните карета,при мен се беше извадило лявото и от там течеше (със същата кутия съм) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdm Публикувано 10 декември 2016 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2016 Там където полуоските свъшват има карета и те са почти до дифетенциала - течове не се виждат - сухо е. Има луфт сякаш в лагерите на диференциала, но е сухо там. Има една тръба метална под дистибуторната капачка - изглежда омаслена - но аз мислех че това е антифриз??? И въпроса ми защо само при нагорнище хвърля масло - когато карам на D и колата е на 2000-2500 оборота ??? - на равно и да я настъпя не хвърля масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 декември 2016 Сподели Публикувано 10 декември 2016 Там където полуоските свъшват има карета и те са почти до дифетенциала - течове не се виждат - сухо е. Има луфт сякаш в лагерите на диференциала, но е сухо там. Има една тръба метална под дистибуторната капачка - изглежда омаслена - но аз мислех че това е антифриз??? И въпроса ми защо само при нагорнище хвърля масло - когато карам на D и колата е на 2000-2500 оборота ??? - на равно и да я настъпя не хвърля масло......скоро кутията ще си замине....вероятно става въпрос за вътр. филтър, който е затлачен от феродото , което се трие в плейт-овете (това е нормално) и вече вероятно налягането в самата кутия се повишава.....другото което може да е станало, ако тече от по средата м/у мотора и кутията, то имаш прецакан семеринг на валовете (първичен и вторичен ) и вероятно е прецакан от опашката на торка,а най вероятно има дисбаланс на торка, и семеринга ,който контактува с опашката на торка се прецаква ,тъй като торка и опашката са му едно цяло.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 11 декември 2016 Сподели Публикувано 11 декември 2016 .....скоро кутията ще си замине....вероятно става въпрос за вътр. филтър, който е затлачен от феродото , което се трие в плейт-овете (това е нормално) и вече вероятно налягането в самата кутия се повишава.....другото което може да е станало, ако тече от по средата м/у мотора и кутията, то имаш прецакан семеринг на валовете (първичен и вторичен ) и вероятно е прецакан от опашката на торка,а най вероятно има дисбаланс на торка, и семеринга ,който контактува с опашката на торка се прецаква ,тъй като торка и опашката са му едно цяло.... В този случай, има ли начин да се предотврати повредата на скоростите? И още има ли смисъл да се прави профилактика на торка при условие, че скоростите си работят нормално? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 11 декември 2016 Сподели Публикувано 11 декември 2016 Колега да не би да е от хидравликата,ако колата е с хидравлика.Моята хидравлика е с масло което е червено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdm Публикувано 12 декември 2016 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2016 Не мисля че е от хидравликата - теча на масло по колекторите се получава само когато изкачва баир. Тогава натоварване на хидравликата няма. До Пламен (DJ Tumbi) - може ли да се направи профилактика на кутията - смяна вътрешния филтър (тя външен няма), лагери на диференциала и профилактика. Какво би струвало това ориентировъчно??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 16 януари 2017 Сподели Публикувано 16 януари 2017 Колега, има ли някакво развитие? П.П. Точно над меката връзка на генерацията и маншона на едната полуоска. При мен в момента се е разхлабил и при повече ръчкане изкарва грес/масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdm Публикувано 29 януари 2017 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2017 няма развитие колеги, Не е от хидравликата - вече 20.000км я карам и не съм долял и грам хидравлично.Двигателното си стой на мярка.Смених маслото на скоростите и като че включва по-добре и не хвърляла оттогава. Старото беше доста черно и предполагам е вдигало налягане. Мисля да направя още една смяна след 20.000км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 29 януари 2017 Сподели Публикувано 29 януари 2017 няма развитие колеги, Не е от хидравликата - вече 20.000км я карам и не съм долял и грам хидравлично.Двигателното си стой на мярка.Смених маслото на скоростите и като че включва по-добре и не хвърляла оттогава. Старото беше доста черно и предполагам е вдигало налягане. Мисля да направя още една смяна след 20.000км.А къкво масло сложи колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.