Алекс Савов Публикувано 1 ноември 2016 Сподели Публикувано 1 ноември 2016 Здравейте колеги, Карал съм Колт VI 1.1, Лансер Х 1.8 и сега искам да купя Паджеро III 3.2 автомат.. Може ли да ме посъветвате утре като отида да я охажвам на място какво да гледам, днес нямах много време, но я запалих и нямаше дим, не претрисаше, запали от половин оборот. Автомата на празен ход го разходих през раличните позиции и нямаше нещо което да ме притесни. Конкретната обява е : http://kentavar.cars.bg/c1872671 Ще съм благодарен на всякакви отзиви. Поздрави, Алекс Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 ноември 2016 Сподели Публикувано 1 ноември 2016 Здравейте колеги, Карал съм Колт VI 1.1, Лансер Х 1.8 и сега искам да купя Паджеро III 3.2 автомат.. Може ли да ме посъветвате утре като отида да я охажвам на място какво да гледам, днес нямах много време, но я запалих и нямаше дим, не претрисаше, запали от половин оборот. Автомата на празен ход го разходих през раличните позиции и нямаше нещо което да ме притесни. Конкретната обява е : http://kentavar.cars.bg/c1872671 Ще съм благодарен на всякакви отзиви. Поздрави, Алекс Уфф, паджеро 3 ли точно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс Савов Публикувано 1 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2016 Уфф, паджеро 3 ли точно? ахаха по реакцията предполагам нямаш добри отзиви :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepi 77 Публикувано 1 ноември 2016 Сподели Публикувано 1 ноември 2016 Мисля, че най-голям проблем е ГНП-то, останалото са стандартни болежки. Аз като купувах моята гледах за странни пушаци, претрисане, неравномерна работа на мотора и т.н. Иначе джипа е невероятен, груба, респектираща и стахотна кола. Само слагаш едни хубави гуми и това е, имаш шосейна кола, а извън пътя просто не знаеш на какво е способен. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 ноември 2016 Сподели Публикувано 1 ноември 2016 Здравейте колеги, Карал съм Колт VI 1.1, Лансер Х 1.8 и сега искам да купя Паджеро III 3.2 автомат.. Може ли да ме посъветвате утре като отида да я охажвам на място какво да гледам, днес нямах много време, но я запалих и нямаше дим, не претрисаше, запали от половин оборот. Автомата на празен ход го разходих през раличните позиции и нямаше нещо което да ме притесни. Конкретната обява е : http://kentavar.cars.bg/c1872671 Ще съм благодарен на всякакви отзиви. Поздрави, АлексЕто тук има почти всичко за този модел.......Съвети Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 2 ноември 2016 Сподели Публикувано 2 ноември 2016 Проблемни са ГНП, датчиците на раздатката, тръбичките на климатика гният към 2 и 3 ред седалки и понякога лентовия кабел прави проблеми и автопилота не включва, всичко друго се свежда до редовна смяна на масла и още по-редовно зареждане с нафта.Специално за този екземпляр си приготви 9 999.00лв и тъй като си от София:+17лв за нови документи+ 270лв данък мпс /платих го миналата седмица, дари твоят ще е повече, защото си с 5 кончета отгоре 165/+ 250-280лв ГО, защото в момента няма действаща /проверено в гаранционния фонд/+ 450-500лв каско /все пак ... да не се дъним/+ 500-600 за при DjTumbi да поогледа и смени това-онова от цитирам: "Всичко работи идеално - перфектен двигател и скорости. Идеален климатроник"+ 900 лева за гуми ATако не си се отказал вади "едни" 13 000 лева и карай смело. пс. тъй като колата е регистрирана може да се спазариш DjTumbi или който и да е сервиз да ти я погледне преди покупката. ако продавача се дърпа- да си гледа работата.поздрави и успех с покупката!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Алекс Савов Публикувано 2 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 2 ноември 2016 Проблемни са ГНП, датчиците на раздатката, тръбичките на климатика гният към 2 и 3 ред седалки и понякога лентовия кабел прави проблеми и автопилота не включва, всичко друго се свежда до редовна смяна на масла и още по-редовно зареждане с нафта.Специално за този екземпляр си приготви 9 999.00лв и тъй като си от София:+17лв за нови документи+ 270лв данък мпс /платих го миналата седмица, дари твоят ще е повече, защото си с 5 кончета отгоре 165/+ 250-280лв ГО, защото в момента няма действаща /проверено в гаранционния фонд/+ 450-500лв каско /все пак ... да не се дъним/+ 500-600 за при DjTumbi да поогледа и смени това-онова от цитирам: "Всичко работи идеално - перфектен двигател и скорости. Идеален климатроник"+ 900 лева за гуми ATако не си се отказал вади "едни" 13 000 лева и карай смело. пс. тъй като колата е регистрирана може да се спазариш DjTumbi или който и да е сервиз да ти я погледне преди покупката. ако продавача се дърпа- да си гледа работата.поздрави и успех с покупката!!!! Покарах го днес и не ми хареса.. За да потегли трябваше да форсирам до към 2000-2500 оборота и все едно тръгва с пилене на гуми ако плавно подавам газ не мърда... ни напред ни назад. Дочух звуци струва ми се от дифа, но това не мога да кажа със сигурност какво и как. В общи линии има някакви червени флагове дето ме отаказаха.. Благодаря за информацията, продължавам с търсенето Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 2 ноември 2016 Сподели Публикувано 2 ноември 2016 (редакция) 2000-2500об при тръгваНЕ-НЕ-НЕ-НЕ? моята и при по-ниски температури превключва след 10-15 метра на 2-ра скорост при около 1700об. погледнах днес един с пернишка регистрация 2005 г, с цифри като моите в номера и скапан двигател, май ще да е по-добре него да вземеш да го ремонтираш.pajero for 6300BGNza разликата до 10 000 може и да го ремонтираш Редактирано 2 ноември 2016 от chasovnik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.