Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Карал съм Колт VI 1.1, Лансер Х 1.8 и сега искам да купя Паджеро III 3.2 автомат..

 

Може ли да ме посъветвате утре като отида да я охажвам на място какво да гледам, днес нямах много време, но я запалих и нямаше дим, не претрисаше, запали от половин оборот. Автомата на празен ход го разходих през раличните позиции и нямаше нещо което да ме притесни.

 

Конкретната обява е : http://kentavar.cars.bg/c1872671

 

Ще съм благодарен на всякакви отзиви.

 

Поздрави,

Алекс

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Карал съм Колт VI 1.1, Лансер Х 1.8 и сега искам да купя Паджеро III 3.2 автомат..

 

Може ли да ме посъветвате утре като отида да я охажвам на място какво да гледам, днес нямах много време, но я запалих и нямаше дим, не претрисаше, запали от половин оборот. Автомата на празен ход го разходих през раличните позиции и нямаше нещо което да ме притесни.

 

Конкретната обява е : http://kentavar.cars.bg/c1872671

 

Ще съм благодарен на всякакви отзиви.

 

Поздрави,

Алекс

 

Уфф, паджеро 3 ли точно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уфф, паджеро 3 ли точно?

 

 

ахаха по реакцията предполагам нямаш добри отзиви :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че най-голям проблем е ГНП-то, останалото са стандартни болежки. Аз като купувах моята гледах за странни пушаци, претрисане, неравномерна работа на мотора и т.н. Иначе джипа е невероятен, груба, респектираща и стахотна кола. Само слагаш едни хубави гуми и това е, имаш шосейна кола, а извън пътя просто не знаеш на какво е способен. Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Карал съм Колт VI 1.1, Лансер Х 1.8 и сега искам да купя Паджеро III 3.2 автомат..

 

Може ли да ме посъветвате утре като отида да я охажвам на място какво да гледам, днес нямах много време, но я запалих и нямаше дим, не претрисаше, запали от половин оборот. Автомата на празен ход го разходих през раличните позиции и нямаше нещо което да ме притесни.

 

Конкретната обява е : http://kentavar.cars.bg/c1872671

 

Ще съм благодарен на всякакви отзиви.

 

Поздрави,

Алекс

Ето тук има почти всичко за този модел.......

Съвети

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемни са ГНП, датчиците на раздатката, тръбичките на климатика гният към 2 и 3 ред седалки и понякога лентовия кабел прави проблеми и автопилота не включва, всичко друго се свежда до редовна смяна на масла и още по-редовно зареждане с нафта.

Специално за този екземпляр си приготви 9 999.00лв и тъй като си от София:

+17лв за нови документи

+ 270лв данък мпс /платих го миналата седмица, дари твоят ще е повече, защото си с 5 кончета отгоре 165/

+ 250-280лв ГО, защото в момента няма действаща /проверено в гаранционния фонд/

+ 450-500лв каско /все пак ...:) да не се дъним/

+ 500-600 за при DjTumbi да поогледа и смени това-онова от цитирам: "Всичко работи идеално - перфектен двигател и скорости. Идеален климатроник"

+ 900 лева за гуми AT

ако не си се отказал вади "едни" 13 000 лева и карай смело.

 

 

пс. тъй като колата е регистрирана може да се спазариш DjTumbi или който и да е сервиз да ти я погледне преди покупката. ако продавача се дърпа- да си гледа работата.

поздрави и успех с покупката!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемни са ГНП, датчиците на раздатката, тръбичките на климатика гният към 2 и 3 ред седалки и понякога лентовия кабел прави проблеми и автопилота не включва, всичко друго се свежда до редовна смяна на масла и още по-редовно зареждане с нафта.

Специално за този екземпляр си приготви 9 999.00лв и тъй като си от София:

+17лв за нови документи

+ 270лв данък мпс /платих го миналата седмица, дари твоят ще е повече, защото си с 5 кончета отгоре 165/

+ 250-280лв ГО, защото в момента няма действаща /проверено в гаранционния фонд/

+ 450-500лв каско /все пак ...:) да не се дъним/

+ 500-600 за при DjTumbi да поогледа и смени това-онова от цитирам: "Всичко работи идеално - перфектен двигател и скорости. Идеален климатроник"

+ 900 лева за гуми AT

ако не си се отказал вади "едни" 13 000 лева и карай смело.

 

 

пс. тъй като колата е регистрирана може да се спазариш DjTumbi или който и да е сервиз да ти я погледне преди покупката. ако продавача се дърпа- да си гледа работата.

поздрави и успех с покупката!!!!

 

Покарах го днес и не ми хареса.. За да потегли трябваше да форсирам до към 2000-2500 оборота и все едно тръгва с пилене на гуми ако плавно подавам газ не мърда... ни напред ни назад.

 

Дочух звуци струва ми се от дифа, но това не мога да кажа със сигурност какво и как.

 

В общи линии има някакви червени флагове дето ме отаказаха..

 

Благодаря за информацията, продължавам с търсенето :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2000-2500об при тръгваНЕ-НЕ-НЕ-НЕ? моята и при по-ниски температури превключва след 10-15 метра на 2-ра скорост при около 1700об. погледнах днес един с пернишка регистрация 2005 г, с цифри като моите в номера и скапан двигател, май ще да е по-добре него да вземеш да го ремонтираш.

pajero for 6300BGN

za разликата до 10 000 може и да го ремонтираш

Редактирано от chasovnik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...