Biser Savov Публикувано 11 октомври 2016 Сподели Публикувано 11 октомври 2016 От доста време ми капе масло от картера,най-вероятно това е станало след като сменях ангр.верига и не съм изпипал нещата както трябва. Сега трябва да поправя бакията,но имам една питанка към знаещите. Трябва ли да свалям изцяло предния диф,или има някаква тънкост за да успея да измъкна картера без тази допълнителна х'ня? Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 октомври 2016 Сподели Публикувано 11 октомври 2016 От доста време ми капе масло от картера,най-вероятно това е станало след като сменях ангр.верига и не съм изпипал нещата както трябва. Сега трябва да поправя бакията,но имам една питанка към знаещите. Трябва ли да свалям изцяло предния диф,или има някаква тънкост за да успея да измъкна картера без тази допълнителна х'ня? Благодаря предварително.......за съжаление ще трябва да свалиш пр. диф..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xcm Публикувано 11 октомври 2016 Сподели Публикувано 11 октомври 2016 (редакция) Да използвам темата на колегата, при мен лек теч на масло има от капака на клапаните в задната част на двигателя, три пъти се опитвам да го оправя и без резултат. .... смених гарнитурата на капака, мазах със силикон и нищо продължава да ми мазни двигателя. Някакви съвети ? Редактирано 11 октомври 2016 от xcm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 11 октомври 2016 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2016 ......за съжаление ще трябва да свалиш пр. диф.....Тайно се надявах да не е така,но все пак благодаря за отговора,поне няма да губя време да умувам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 октомври 2016 Сподели Публикувано 12 октомври 2016 Да използвам темата на колегата, при мен лек теч на масло има от капака на клапаните в задната част на двигателя, три пъти се опитвам да го оправя и без резултат. .... смених гарнитурата на капака, мазах със силикон и нищо продължава да ми мазни двигателя. Някакви съвети ?....тече ти от полумесеца отзад ......би трябвало да се продава заедно с гарнитурата, но някои фирми го продават отделно..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xcm Публикувано 12 октомври 2016 Сподели Публикувано 12 октомври 2016 (редакция) Там не съм пипал и дори не съм забелязал да има нещо подобно. под капака отзад ли се пада или е по-надолу ? Редактирано 12 октомври 2016 от xcm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 12 октомври 2016 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2016 Днес докато се търкалях отдолу,видях че и на мен от там ми омаслява....и аз не го знаех тоя полумесец. Иначе картера успях да го сваля с наполовина свален преден диф. Не знам дали сгреших,но си изрязах горнитура от 1 мм клингирит,изчистих наклепания силикон(ама много силикон някой е мазал) намазах тъничко капака,след това блока и ми се струва,че се получи много добре. Утре ще се разбере какво съм сътворил. Благодаря на DJ ,че ми спести време да не умувам дали-или. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 13 октомври 2016 Сподели Публикувано 13 октомври 2016 Бисере, ти ме кефиш най-много от този подфорум. Взе паджерото, видя се в приключение, но лека-полека оправяш всичко. Остава сега да го пуснеш на пазара Поздрави за упоритостта!!!п.с. Ако имам пък към Търново-Горна задължително ще ти се обадя да пием по кафе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 октомври 2016 Сподели Публикувано 13 октомври 2016 Днес докато се търкалях отдолу,видях че и на мен от там ми омаслява....и аз не го знаех тоя полумесец. Иначе картера успях да го сваля с наполовина свален преден диф. Не знам дали сгреших,но си изрязах горнитура от 1 мм клингирит,изчистих наклепания силикон(ама много силикон някой е мазал) намазах тъничко капака,след това блока и ми се струва,че се получи много добре. Утре ще се разбере какво съм сътворил. Благодаря на DJ ,че ми спести време да не умувам дали-или.....то по принцип картера няма гарнитура, там е само със силикон,не случайно има улей къде като легне в/у блока, силикона да има къде да бяга.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 22 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2016 Да не отварям нова тема,икам да питам от каде да източа маслото на хидравликата,че е много кафяво, а и само то остана за смяна. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 ноември 2016 Сподели Публикувано 22 ноември 2016 Да не отварям нова тема,икам да питам от каде да източа маслото на хидравликата,че е много кафяво, а и само то остана за смяна. Благодаря.....откачаш маркуча за ниското налягане от рейката, палиш мотора за 10 сек. и през това време въртиш и волана.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 22 ноември 2016 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2016 (редакция) Сърдечно благодаря. А какво масло да взема? И още едно мнение бих искал да чуя...става въпрос за маслото на двигатела...смених старато с q8 5/30. Редактирано 22 ноември 2016 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 ноември 2016 Сподели Публикувано 22 ноември 2016 Сърдечно благодаря. А какво масло да взема? И още едно мнение бих искал да чуя...става въпрос за маслото на двигатела...смених старато с q8 5/30....5/30 не е необходимо да слагаш, тъй като не е нито комън рейл, нито с ДПФ ......сложи му някакво хубаво 5/40 и си я карай така....за хидравликата си има специално масло Power steering fluid,което всъщност доста се приближава до АТФ3 маслата за автомати...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.