Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем със скоростите


Pavel Nistorov

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

Искам да попитам за малко съвети относно проблем със скоростите на Галант 2,0 дизел - 1998г. Изчетох доста от форума, но не успявам да си направя някакви изводи. От известно време започнах да имам проблем с 1 скорост- не иска да се включва, трябва буквално да спра за да влезне. Опитах да сложа по дълго лостче на долната помпа на съединителя (така бях я взел, но след това сложих нова помпа с нейното си лостче); и сега реших да опитам със старото - по дългото . Но ефекта бе никакъв. Незная защо, но и 2ра предавка започна да влиза трудно - със сецана от трета към 1ва и после 2ра влиза или когато не може да влезе натискам по рязко спирачка и влиза. На другите скорости също малко прихъркват , но малко. Съединителя отделя долу . Питах на майстор и той ми каза че е от съединителя или от помпите, щото на място всички си влизат и при запален и при угасен двигател.. Маслото съм сменял в скоростната кутия - 75W90 (миналата година, когато я взех). Възможно ли е от маслото . Просто не зная не ми се мисли за синхронизатори .. Благодаря предварително !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да напомпиш съединителя няколко пъти. Моите скорости също почнаха да влизат трудно от както времето застудя, но като напомпя педала 4-5 пъти почва да си влиза нормално и според мене е от горната или долната помпа на съединителя поне при мен. Като загрее колата също се оправя.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не ти се мисли за синхронизатори ама почвай да мислиш ... Моята е със абсолютно същите симптоми и ще се сваля кутията за профилактика няма начин ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

А на моя галант 2.4 гди както карам на 4-та излиза сама от скорост. От какво може да е

 

 

Провери си маслото.При мен излизаше 5-та скорост и трябваше да я задържам.Проверих маслото,и нямам идея къде беше отишло http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...

Галант 2.0 дизел 98г. същия проблем със скоростите но и с втора предавка.Майстори свалиха кутията и установиха,че на съединитля всичко е наред,но един лагер (съединител-лагер май беше) е разбит,но не е само това и последва отваряне на кутията.Резултата е синхронизатор на 2-ра 224лв. от Балканстар +150лв.сваляне-качване на скорости +150лв.за отваряне на скоростната кутия и ремонта...синхронизатора на 1-ва е 102лв. но аз няма да го сменям

Редактирано от Dinev-Galant
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Синхронизатора на втора е един от най-често срещаните проблеми при 2-ките галанти. Моята страдаше от същото. Реших да заменя направо кутията. 350лв + труд. Проблема в момента е отново на лице, но в много начален стадий и ще минат поне 3-4 години каране преди да стане по-сериозен. И двете опции са еднакво рентабилни според мен.

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...