mlg Публикувано 29 септември 2016 Сподели Публикувано 29 септември 2016 Здравейте,Имам следния проблем. Колата тресе когато ускорявам. Усеща се от 2-ра до 5-та предавка, когато подавам газ да ускоря. Най-силно се чувства при скорост над 80 км./ч. и над 3000 оборота. Като цяло се чувства в цялото купе и във волана.Да ви разкажа и малко изтория. Първоначално набедих предното окачване и го смених цялото с чисто ново. То си беше и доста зле. Подмених всичко: носачи, биалетки, накрайници на рейката и амортисьори. След подмяната им минах реглаж на предния мост и проблема остана. Тресенето намаля като цяло, но си остана. След това набедихме полуоски и дискове. Проверихме полуоските, излгеждат добре, не мърдат. Смених дисковете и проблема остана. Преди дисковете минах баланс на гуми. Тогава бях с лети джанти. Джантите са прави, но самите гуми се виждаха да мърдат по малко. Реших да сложа железните джанти с други гуми. Направих и на тях повторен баланс. Проблема отново беше наличен.Да отбележа само още, че задницата не е много наред. Носи ми гуми и мисля, че е крива. Има тампони за смяна. Амортисьорите само са сменени с нови.Налях маса пари вече и проблема не се решава. Имам притеснения, че това тресене би скапало и новите шарнири.Моля ви, дайте ми идея, какво може да бъде?Благодаря предварително!Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 29 септември 2016 Сподели Публикувано 29 септември 2016 Тампоните на двигателя гледахте ли ги да не са скъсани? Каретата някой проверявал ли ги е? Като слагахте новите дискове,почистите ли главините от ръжда с телена четка примерно? На място като се форсира колата има ли пак тресене или не? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mlg Публикувано 30 септември 2016 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2016 Тампоните на двигателя гледахте ли ги да не са скъсани? Каретата някой проверявал ли ги е? Като слагахте новите дискове,почистите ли главините от ръжда с телена четка примерно? На място като се форсира колата има ли пак тресене или не?Огледах тампоните и има един(който е до ангренажа), който е тръгнал но като цяло си седи на място и като се форсира на място не тресе. Каретата не тракат в завой и съм ги мърдал здраво на ръка, изглеждат ок. Когато подменях дисковете почистих главините, завъртях гайте без джанта и въртях да видя дали се вижда мърдане в диска, но не се вижда. Когато настъпя здраво спирачка колата не тресе, което говори, че дисковете би трябвало да са наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 30 септември 2016 Сподели Публикувано 30 септември 2016 Здравей колега,Аз го имам същото тресене при ускоряване, при мен проблемни са вътрешни карета. Най-вероятно и при теб е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mlg Публикувано 30 септември 2016 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2016 Здравей колега,Аз го имам същото тресене при ускоряване, при мен проблемни са вътрешни карета. Най-вероятно и при теб е така. А има ли начин по който да се проверят? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 септември 2016 Сподели Публикувано 30 септември 2016 А има ли начин по който да се проверят?Има, като тръгнеш да ускоряваш и се появят вибрации в предницата,http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif значи са заминали вътрешните карета или имаш крива полуос.При катерене на баири би трябвало да е още по изразена вибрацията . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mlg Публикувано 30 септември 2016 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2016 Има, като тръгнеш да ускоряваш и се появят вибрации в предницата,http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif значи са заминали вътрешните карета или имаш крива полуос.При катерене на баири би трябвало да е още по изразена вибрацията . Да, така е, на баир повече тресе. Добре, а само трипод карето ли е ще да е зминало или и чашката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttsvetanov Публикувано 6 октомври 2016 Сподели Публикувано 6 октомври 2016 Здравей колега, до сега колкото карета съм имал износени вътрешни, предимно износването е било в чашката. Установява се много лесно като разглобиш карето и измиеш "чашката" отвътре с нафта няма начин да не видиш ако се е износило има ясно видими следи къде са се "вкопали" съчмите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.