Премини към съдържание

Кои масла са подходящи за двигателя и скоростната кутия за 2008 Lancer Sportback 1.8 MIVEC


raxbg

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Предстои ми смяна на маслата, но не знам какви да избера. Нямам Owner's Manual с колата а за този модел точно ми е трудно да намеря и в нета. Намирам за модела от 2010... Какви масла бихте препоръчали и на какви производители? За двигателя мисля да е някакво 5W30 пълна синтетика, но не знам коя марка е добре да избера. За скоростната кутия нямам идея :D

 

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Предстои ми смяна на маслата, но не знам какви да избера. Нямам Owner's Manual с колата а за този модел точно ми е трудно да намеря и в нета. Намирам за модела от 2010... Какви масла бихте препоръчали и на какви производители? За двигателя мисля да е някакво 5W30 пълна синтетика, но не знам коя марка е добре да избера. За скоростната кутия нямам идея :D

 

Благодаря предварително.

......Мотул , Кастрол, Мобил......за ск. кутия ако е роботизирана или CVT по добре не сменяй къде ти падне,а си отиди на специализиран сервиз, и то там където знаят за какво става въпрос.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тези масла страшно много е изписано, потърси из форума.

 

Определено ще разгледам форума, като се прибера довечера :) Попитах преди да съм го прегледал, защото ми се искаше днес да запазя час за смяната, но ще отложа за другата седмица.

 

Относно намирането на сервиз, може ли да ми препоръчате някой такъв в София? Досега ходих в "Топ Дрифт" на Дунев, дето е в началото на студентски, че ми е близо до офиса :D Колата ми се струва, че има и проблеми с двигателя, та по-добре да я закарам някъде където ще могат да и направят и необходимите тестове, тъй като никаква я няма на ниските обороти когато позагрее (особено на климатик...).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо мислиш че има проблем с двигателя? Ако е само защото е мудна, тя по-принцип си е. Климатика си оказва влияние, топлото време също, пък и в ниските обороти въртящия момент е нисък и си е мудна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Предстои ми смяна на маслата, но не знам какви да избера. Нямам Owner's Manual с колата а за този модел точно ми е трудно да намеря и в нета. Намирам за модела от 2010... Какви масла бихте препоръчали и на какви производители? За двигателя мисля да е някакво 5W30 пълна синтетика, но не знам коя марка е добре да избера. За скоростната кутия нямам идея :D

 

Благодаря предварително.

 

Да писано е много из форума. И колега "някакво SAE 5W-30 пълна ситетика" е непълно понятия. Да, отличен визкоитетн клас, стига да присъстват в описанието на маслото стандартите ACEA A3/B4 и/или ACEA A5/B5, и/или ACEA A1/B1, и/или API SN/SM.

 

Избягвай SAE 5W-30 което поддържа ACEA C1/C4 (особено C1). Една отлична комбинация е SAE 5W-30 ACEA A3/B4, API SN масло.

 

Ако си със CVT кутия - стандарта който ти трябва е Special CVT fluid, Dia Queen CVTF J1

 

Ако си ръчка - API GL-3, SAE 75W-80

 

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо мислиш че има проблем с двигателя? Ако е само защото е мудна, тя по-принцип си е. Климатика си оказва влияние, топлото време също, пък и в ниските обороти въртящия момент е нисък и си е мудна.

 

Точно защото е мудна - да. Не ми се струва нормално :( На 4-та и 5-та скорост едвам ускорява...Ако карам със 120/130 на 5-та и трябва да ускоря нормално ли е да не се получава? Налага се да върна до 4-та а понякога и до 3-та ако е в изкачване. Имам чувството, че за да имам мощност трябва да карам между 4000 и 6000 оборота :(

 

Иначе мисля да сложа турбо така или иначе :D

 

Да писано е много из форума. И колега "някакво SAE 5W-30 пълна ситетика" е непълно понятия. Да, отличен визкоитетн клас, стига да присъстват в описанието на маслото стандартите ACEA A3/B4 и/или ACEA A5/B5, и/или ACEA A1/B1, и/или API SN/SM.

 

Избягвай SAE 5W-30 което поддържа ACEA C1/C4 (особено C1). Една отлична комбинация е SAE 5W-30 ACEA A3/B4, API SN масло.

 

Ако си със CVT кутия - стандарта който ти трябва е Special CVT fluid, Dia Queen CVTF J1

 

Ако си ръчка - API GL-3, SAE 75W-80

 

Поздрави

 

Мерси много!

 

Относно специализираните сервизи, така като гледам само балкан стар са оторизиран сервиз, ще я закарам там ако не са прекалено надути цените.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре в Ратола, цените там са по-поносими и са официален сервиз като Балканстарт.

 

Ако искаш турбо, имам цял кит за продаване свален от моя вече бивш турбо Лансер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...