uglyfatandalive Публикувано 8 юли 2016 Сподели Публикувано 8 юли 2016 Здравейте колеги, Вече 2 години гордо си карам дъртия Lancer, който си взех. Колата е Mitsubishi Lancer 1992 1,5, 12V (4G15). Досега освен консумативи, друго не съм й сменял. До онзи ден... Баща ми тръгнал с нея извън София и още на магистралата на всеки няколкостотин метра колата изведнъж започва да гасне. Първо след като мине 4хил. оборота, после 3, накрая дори на 2.Водих я на доктор, той смени бобината, но като я взех днес продължи да го прави. Засилих се по околовръстното и още на втора загасна. Отраз.Това го прави предимно загряла, дори на място като я изфорсирам. Прави го и на газ, и на бензин. Някой имал ли е подобен проблем, за да ни насочи какво може да е, да се смени? Майсторът предполага, че е токов проблема. Благодаря и поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasaci Публикувано 8 юли 2016 Сподели Публикувано 8 юли 2016 карбуратор или инжексор е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 8 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2016 карбуратор или инжексор е? инжекцион Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasaci Публикувано 8 юли 2016 Сподели Публикувано 8 юли 2016 Еми започваш,занимателно е като хоби,че аз съм беден за майстори,....отваряш дис.капачка ,гледаш за луфт на оста и задиряния на палеца в капачката ,може междувременно да смениш палеца ако имаш резервен , после гледаш късият кабел , бобина-делко ,може и само в него да ти е причината,...преглеждаш лулите за вътрешни нагаряния, и видимо свещите как са работили, правиш преценка дали да се сменят ,добре е да имаш резервни дреболии под ръка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 8 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2016 Еми започваш,занимателно е като хоби,че аз съм беден за майстори,....отваряш дис.капачка ,гледаш за луфт на оста и задиряния на палеца в капачката ,може междувременно да смениш палеца ако имаш резервен , после гледаш късият кабел , бобина-делко ,може и само в него да ти е причината,...преглеждаш лулите за вътрешни нагаряния, и видимо свещите как са работили, правиш преценка дали да се сменят ,добре е да имаш резервни дреболии под ръка. Чух се с майстора, комутатор или делко ми каза. Лошото е, че няма никъде, дано тези които продават на части имат.. знам ли Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 8 юли 2016 Сподели Публикувано 8 юли 2016 (редакция) Лабда Сонда ако има такава, Галанта ми правеше така.....палиш студен окей сваля обороти сваля и хоп гасне .... ако ръчкам с десния крак върви пусна ли газта умира като отрязан....Възможно е и следното също от опит , капачка , кабели и т.н. въпреки че има много вариянти датчик колянов вал ....Издухана гарнитура на главата .... Редактирано 8 юли 2016 от Kalin Traichev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasaci Публикувано 8 юли 2016 Сподели Публикувано 8 юли 2016 Първо намери човек да ти установи реалната повреда ,че това са скъпоструващи неща,но добре е да имаш резервни,.......иначе е пълно със резервни части ,какво се оплакваш от живота, твоят двигател точно от кой модел е,къде е зацепено делкото точно. http://azoma.bg/autoparts/mitsubishi/lancer/1.5c62a/glow-ignition/ignition-module-control-unit/?of=m178;t3306;s10346 http://azoma.bg/autoparts/mitsubishi/lancer/1.5c62a/glow-ignition/control-unit-relay/?of=m178;t3306;s10347 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 8 юли 2016 Сподели Публикувано 8 юли 2016 Колега, а ти къде ги видя тия части? Че в тоя сайт нито наличност пише, нито цени.. :rolleyes: А иначе все пак ЕКУ-то проверявали ли сте го на тоя Лансер? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 9 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2016 (редакция) Благодаря на всички за отговорите. Търся комутатор (или цяло делко), защото моят приятел майстор каза, че е проверявал тоците (знам ли как) и е установил, че колата губи ток изведнъж при тия обороти. Поне така ми каза.Все пак ако взема от някой стар лансер комутатор ще уговоря да го върна ако не става, надявам се разбрани хора има. А за диагностика дори не знам може ли да се прави на тази кола? а да, кабелите са ок, свещите чисто нови, май и палец+капачка също Редактирано 9 юли 2016 от MartinST Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 9 юли 2016 Сподели Публикувано 9 юли 2016 Диагностика може да се прави... Има по-примитивна диагностика - може да четеш грешките с обикновен аналогов волтметър, а ако имаш желание можеш и живи данни да четеш от ЕКУ-то. И пак те питам - ЕКУ-то проверявано ли е на тази кола? Имат навика с годините да им се разтичат кондензаторите, което може да доведе до различни проблеми... Имай предвид, че все пак комутатора се управлява точно от еку-то и не сам решава при кои обороти да работи и при кои не :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 9 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2016 (редакция) Диагностика може да се прави... Има по-примитивна диагностика - може да четеш грешките с обикновен аналогов волтметър, а ако имаш желание можеш и живи данни да четеш от ЕКУ-то. И пак те питам - ЕКУ-то проверявано ли е на тази кола? Имат навика с годините да им се разтичат кондензаторите, което може да доведе до различни проблеми... Имай предвид, че все пак комутатора се управлява точно от еку-то и не сам решава при кои обороти да работи и при кои не :rolleyes: Ако не стане с комутатор ще търся някой да я чете предполагам. Идея кой се занимава със стари скрапели като моята? Хаха звуча като че ли не търся отговор на проблема, а одобрение да си взема определена част.. Ужас Редактирано 9 юли 2016 от MartinST Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 9 юли 2016 Сподели Публикувано 9 юли 2016 Ами щом имаш мерак за нов комутатор няма лошо, пък и ако не се оправи от него поне ще си имаш един нов резервен :rolleyes: Идея кой се занимава със стари скрапели като моята?Никой Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 9 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2016 Ами щом имаш мерак за нов комутатор няма лошо, пък и ако не се оправи от него поне ще си имаш един нов резервен :rolleyes: Никой Ами не знам, логиката сочи натам. Доколкото имам автомобилна логикаЩе гледам да спазаря с условие да го върна, пазарувал съм от някои пичове на старо за колата, бяха точни.. дано затвърдят мнението ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 11 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2016 Колеги,Провериха компютъра - няма разтечени кондензатори, както четох че често се случва с тези коли. Намерих 2 комутатора, които момчето ще ми прати и ще ги пробваме. Дано се окаже от това. Ще пиша за да се знае в темата, ако някой има същия проблем и съм успял да помогна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 11 юли 2016 Сподели Публикувано 11 юли 2016 (редакция) Ами щом имаш мерак за нов комутатор няма лошо, пък и ако не се оправи от него поне ще си имаш един нов резервен :rolleyes: Никой Глупости! Това е едно много занимателно хоби.За моята даже си свалих сервизна книжка от 1600 страници - най-подробно е описано всичко. Търся комутатор (или цяло делко), защото моят приятел майстор каза, че е проверявал тоците (знам ли как) и е установил, че колата губи ток изведнъж при тия обороти. Поне така ми каза.Ако съди само по липсата на искра, може проблемът да е в няколко неща, но не е вариант да ги сменяш всичките наред.(- но пък няма нищо лошо в това да си имаш резервно делко - все може да потрябва) Идва ли управляващ сигнал до комутатора, след него ли се губят тоците? Редактирано 11 юли 2016 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uglyfatandalive Публикувано 13 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2016 Оправиха колата - оказа се комутатора. След като го сменихме я карах доста, не е гаснала и правила никакви проблеми! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.