Kalin Traichev Публикувано 30 юни 2016 Сподели Публикувано 30 юни 2016 Здравейте Колеги , подменям Газовия компютър на Галанта 98г 2.5 V6 , може ли някой да ми даде такова сервизно или информация за следното:Има връзка между ГИ и бубината - на кой кабел към бобината трябва да се върже за да следи сигналите от Еку предполагам?И втория ми въпрос е ламбда сондите какви са ми т.е. 0-5V реверсни 5-0V или пък Wideband или друго ? Благодаря предварително. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 30 юни 2016 Сподели Публикувано 30 юни 2016 Какъв е стария и с какъв искаш да го сменяш?Това е важно, а ламбдите изобщо не те интересуват - за тях се грижи така нареченото ЕКУ, което като газовия контролер управлява горенето, го "лъже", че работи на бензин и то без "грешки" . Затова е важно сигнала да е "правилно копиран" от бобината и корегцията да е "правилна" - това последното е софт. настройка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 30 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2016 ЩЕ поставям СТАГ . А той Чете Ламбдата има корекция по нея , корекция по температура на газта и още доста други . Има и обучаване и корегиране по времената на впръскване на бензиновите инжектори. И не няма Емулация на Ламбадата че е ОК точно обратното както споменах , Чете я. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 30 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2016 (редакция) Още по конкретно коя жичка мога да ползвам цвят /конектор/ за сигнал за обороти и коя от ламбда сондата е сигнала с данните към ЕКУ ? всички други са ми ясни и налични . Благодаря :mitsu-smiley: http://dox.bg/files/dw?a=47f443dacf Редактирано 30 юни 2016 от Kalin Traichev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 юни 2016 Сподели Публикувано 30 юни 2016 Ламбда сондите ти са 0-1в., ако имаш 2 вързваш и двете, ако е една - само предната. За оборотите - виж от стария компютър на ГИ кой са ползвали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 30 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2016 (редакция) На стария POWERJET нямам описание кое какво е ще се водя по жиците , но не виждам да има изобщо такава затова питам от бобина както е дадено мога ли да хвана или някак си от 8ми пин от таблото както е дадено ....За Ламбдите коя от 4те жички е тази със сигнала , 4 са две са подгрев една незнам какво е и една е сигнала но коя ..... Редактирано 30 юни 2016 от Kalin Traichev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 30 юни 2016 Сподели Публикувано 30 юни 2016 (редакция) От 3-тия пин на делкото можеш да си хванеш оборотите. Ламбдите ги остави накрая. Когато всичко ти работи закачаш на кабела на едната и гледаш на компютъра какво ти показва. Мисля, при мотора кабела беше син , а в колата при еку-то стават бели. Моите ламбди и обороти са закачени вътре при еку-то. Но аз съм с другото еку (три редово)и 4 сонди . Не ги хващай двете заедно. Гледам имаш възможност за две сонди по схема. Редактирано 30 юни 2016 от uck Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 1 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2016 Да Колега точно така , за 2 сонди имам но и двете пише трябва да са преди Катализатора , я не си спомням така ли бяха . Ламбдата мисля да я хвана от вътре от инсталацията ако се нало смяна на ламбда просто закачам новатаи няма да оголвам кабела на ламбдата и т.н. А кой е третият кабел на делкото цвят или как да гледам буксата и да броя трети ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 1 юли 2016 Сподели Публикувано 1 юли 2016 Да Колега точно така , за 2 сонди имам но и двете пише трябва да са преди Катализатора , я не си спомням така ли бяха . Ламбдата мисля да я хвана от вътре от инсталацията ако се нало смяна на ламбда просто закачам новатаи няма да оголвам кабела на ламбдата и т.н. А кой е третият кабел на делкото цвят или как да гледам буксата и да броя трети ? На буксата от към перата (дупките) пише номерата - лупа трябва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 5 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2016 Здравейте Колеги! Вързах ГИ то към датчика колянов вал ако правилно съм се ориентирал. Който върши работа!Благодаря на отзовалите се , довечера ще закача и ламбдата на бялата жичка както е посочил колегата по горе - надявам се да свърши работа и всичко да е както трябва - Перфектно! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.