Премини към съдържание

Странен проблем


Nico

Препоръчано мнение

Здравейте съфоромци

Имам,странен проблем,който доста майстори не успяха да решат,та реших да се допитам и тук разбиращите за мнения и решение на проблема.

Става въпрос за една дизелова красота ЕА6А.Та,случи се зимата,както си палеше нормално,изведнъж спря да пали.В смисъл пали но след дълго въртене.За да бъда по точен,първото въртене е доста по дълго от нормалното,и което е ненормално,на второто или третото завъртане пали все едно е нова.

Започвам с майсторите и нещата които направих за да се реши проблема,но уви.

Казаха ми ГНП.Смених я.пак същото,после свещи смених и тях,пак нямаше резултат,мерих компресия 2х25 атм и 2х30 атм.След това реглажи на клапани и всякакви други реглажи,пак нямаше резултат.Реших че връща гориво,но никъде по тръбопроводите няма и капчица нафта(поне при обстойния преглед не можахме да открием нещо подобно).Най интересното е че не е от компресията,защото и на 30 градуса пак пали по същия начин.

МОЛЯ ЗА ПОМОЩ

П.С

Ако някой от четящите това,разполага с гърловина за резервоара нека ми пише.Мойта много е ръждясала и тече вече видимо

Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съфоромци

Имам,странен проблем,който доста майстори не успяха да решат,та реших да се допитам и тук разбиращите за мнения и решение на проблема.

Става въпрос за една дизелова красота ЕА6А.Та,случи се зимата,както си палеше нормално,изведнъж спря да пали.В смисъл пали но след дълго въртене.За да бъда по точен,първото въртене е доста по дълго от нормалното,и което е ненормално,на второто или третото завъртане пали все едно е нова.

Започвам с майсторите и нещата които направих за да се реши проблема,но уви.

Казаха ми ГНП.Смених я.пак същото,после свещи смених и тях,пак нямаше резултат,мерих компресия 2х25 атм и 2х30 атм.След това реглажи на клапани и всякакви други реглажи,пак нямаше резултат.Реших че връща гориво,но никъде по тръбопроводите няма и капчица нафта(поне при обстойния преглед не можахме да открием нещо подобно).Най интересното е че не е от компресията,защото и на 30 градуса пак пали по същия начин.

МОЛЯ ЗА ПОМОЩ

П.С

Ако някой от четящите това,разполага с гърловина за резервоара нека ми пише.Мойта много е ръждясала и тече вече видимо

Благодаря предварително

....има ли загуба на антифриз от радиатора???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Казаха ми ГНП.Смених я.пак същото,после свещи смених и тях,пак нямаше резултат,мерих компресия 2х25 атм и 2х30 атм.След това реглажи на клапани и всякакви други реглажи,пак нямаше резултат.Реших че връща гориво,но никъде по тръбопроводите няма и капчица нафта(поне при обстойния преглед не можахме да открием нещо подобно).Най интересното е че не е от компресията,защото и на 30 градуса пак пали по същия начин.

МОЛЯ ЗА ПОМОЩ

П.С

Ако някой от четящите това,разполага с гърловина за резервоара нека ми пише.Мойта много е ръждясала и тече вече видимо

Благодаря предварително

А след всичките манипулации, успяхте ли да изравните компресията в цилиндрите, защото така и не се разбра от написаното .

5 атмосфери разлика между 2 цилиндъра си е сериозна разлика, допустимото е до 3 атмосфери .Точно от по ниската компресия в двата цилиндъра може да идва затруднения старт сутрин .:)

С гърловина разполагам, ама е от бензинка, но може да се използва и при дизела, обаче щом твоята е в окаяно състояние, може и резервоара ти да е задънен с пясък и боклуци по дъното и да не може да смуче достатъчно гориво колата и това е също вероятна причина за трудното палене .

Ще трябва да го отвориш и да видиш в какво състояния е и да почистваш ако се налага .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А след всичките манипулации, успяхте ли да изравните компресията в цилиндрите, защото така и не се разбра от написаното .

5 атмосфери разлика между 2 цилиндъра си е сериозна разлика, допустимото е до 3 атмосфери .Точно от по ниската компресия в двата цилиндъра може да идва затруднения старт сутрин .:)

С гърловина разполагам, ама е от бензинка, но може да се използва и при дизела, обаче щом твоята е в окаяно състояние, може и резервоара ти да е задънен с пясък и боклуци по дъното и да не може да смуче достатъчно гориво колата и това е също вероятна причина за трудното палене .

Ще трябва да го отвориш и да видиш в какво състояния е и да почистваш ако се налага .

 

Комресията я мерихме след като сменихме помпата.А и си мисля че ако е от компресията ще почне да пали постепенно.А тя след две завъртания пали на пушка.Другото което е,дори и при много топло време пали по един и същи начин.Сетих се и за още нещо,Карам я загряла оптимално,спирам и след час пак пали трудно,а дори не е изстинала,така че не мисля че е от компресията.Още нещо,паленето се влоши внезапно.Днес си пали нормално утре не,и за това също си мисля че не е от компресията.Относно резервоара,ще го отворя да видя,защото има логика.Но бая трябва да е задръстен ако не може да качи гориво

И не,не губи никакви течности,дори и масло не гори.Абе гледана убавица е,ама тоя проблем от де се взе

Редактирано от Nico
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комресията я мерихме след като сменихме помпата.А и си мисля че ако е от компресията ще почне да пали постепенно.А тя след две завъртания пали на пушка.Другото което е,дори и при много топло време пали по един и същи начин.Сетих се и за още нещо,Карам я загряла оптимално,спирам и след час пак пали трудно,а дори не е изстинала,така че не мисля че е от компресията.Още нещо,паленето се влоши внезапно.Днес си пали нормално утре не,и за това също си мисля че не е от компресията.Относно резервоара,ще го отворя да видя,защото има логика.Но бая трябва да е задръстен ако не може да качи гориво

И не,не губи никакви течности,дори и масло не гори.Абе гледана убавица е,ама тоя проблем от де се взе

.....опитайте се когато мислите че нямаа да запали, да направите следното:.....изкл.от контакт ,даже махнете ключа от волана, след това вземете един як проводник, около 6 квадрата и от + на ак-ра до шината за подгр. свещи подайте за НЕ ПОВЕЧЕ от 5-7 секунди ток чрез този кабел.....после бързо направете опит да запалите от раз........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....опитайте се когато мислите че нямаа да запали, да направите следното:.....изкл.от контакт ,даже махнете ключа от волана, след това вземете един як проводник, около 6 квадрата и от + на ак-ра до шината за подгр. свещи подайте за НЕ ПОВЕЧЕ от 5-7 секунди ток чрез този кабел.....после бързо направете опит да запалите от раз........

 

Ше опитам.и ще кажа има ли резултат.Твоето предположение е,че не греят свещите ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ше опитам.и ще кажа има ли резултат.Твоето предположение е,че не греят свещите ли?

.......да, това е единия вариант......при вас системата работи по следния начин.....когато темп. на мотора е под 39 градуса, тогава се вкл. релето за подгревните свещи и те работят за кратко,когато обаче темп. на мотора е над 40 градуса, тогава това реле не се вкл.....идеята е ,че поради някаква причина, релето или електрониката да не пуска ток към шината за свещите и по този начин да не работи подгрева на мотора, това разбира се може да се замери и установи лесно......самото реле,силовата част се намира до кутията за възд. филтър и е кръгло на външен вид....

Другия вариант е ,на помпата има два клапана( това са всъщност датчици), и един отдолу, този от долу е ТЦВ клапана...него може да го замерите евентуално, то трябва да е с около 30 ома съпротивление.....но може да е ок, но да е блокирал механично....другото което може да е станало е датчика за темп. да е дефектирал и да дава ,много ниска или нереална стойност и в началото мотора да не пали .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......да, това е единия вариант......при вас системата работи по следния начин.....когато темп. на мотора е под 39 градуса, тогава се вкл. релето за подгревните свещи и те работят за кратко,когато обаче темп. на мотора е над 40 градуса, тогава това реле не се вкл.....идеята е ,че поради някаква причина, релето или електрониката да не пуска ток към шината за свещите и по този начин да не работи подгрева на мотора, това разбира се може да се замери и установи лесно......самото реле,силовата част се намира до кутията за възд. филтър и е кръгло на външен вид....

Другия вариант е ,на помпата има два клапана( това са всъщност датчици), и един отдолу, този от долу е ТЦВ клапана...него може да го замерите евентуално, то трябва да е с около 30 ома съпротивление.....но може да е ок, но да е блокирал механично....другото което може да е станало е датчика за темп. да е дефектирал и да дава ,много ниска или нереална стойност и в началото мотора да не пали .....

 

Понеже не разполагам с много време,моля някой да ми каже къде кога,в колко часа да дойда и да свършим тази работа.Ще си взема 1 ден отпуска,че съм доста натоварен.

DJ аз съм идвал веднъж при теб,когато купих колата 2008г. :) в лозенец беше

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не разполагам с много време,моля някой да ми каже къде кога,в колко часа да дойда и да свършим тази работа.Ще си взема 1 ден отпуска,че съм доста натоварен.

DJ аз съм идвал веднъж при теб,когато купих колата 2008г. :) в лозенец беше

.....отодавна не съм там......

http://japanautoservice.com/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така (4D68 двигател) Сложих му клапан на горивопровода но ефект никакъв.Ако първо само чука четвърт оборот после пали веднага.За себе си стигнах до извода че нещо имобилайзера се бъзика или компа но сега нямам време за по-щателни тестове.Да подчертая и аз че това е така и при -20 и при +20 градуса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се яви след като смених подгревните свещи. От първия път пали когато си иска. Няма закономерност. От втория пали веднага. ще следя темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се яви след като смених подгревните свещи. От първия път пали когато си иска. Няма закономерност. От втория пали веднага. ще следя темата.

 

Ще трябва да се ходи до DJ,Намеря ли малко време 1 ден само,и съм пръв при него.

DJ,имам въшрос обаче,Гърловината на бензин става ли за дизел?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...