Nico Публикувано 11 юни 2016 Сподели Публикувано 11 юни 2016 Здравейте съфоромциИмам,странен проблем,който доста майстори не успяха да решат,та реших да се допитам и тук разбиращите за мнения и решение на проблема.Става въпрос за една дизелова красота ЕА6А.Та,случи се зимата,както си палеше нормално,изведнъж спря да пали.В смисъл пали но след дълго въртене.За да бъда по точен,първото въртене е доста по дълго от нормалното,и което е ненормално,на второто или третото завъртане пали все едно е нова.Започвам с майсторите и нещата които направих за да се реши проблема,но уви.Казаха ми ГНП.Смених я.пак същото,после свещи смених и тях,пак нямаше резултат,мерих компресия 2х25 атм и 2х30 атм.След това реглажи на клапани и всякакви други реглажи,пак нямаше резултат.Реших че връща гориво,но никъде по тръбопроводите няма и капчица нафта(поне при обстойния преглед не можахме да открием нещо подобно).Най интересното е че не е от компресията,защото и на 30 градуса пак пали по същия начин.МОЛЯ ЗА ПОМОЩ П.С Ако някой от четящите това,разполага с гърловина за резервоара нека ми пише.Мойта много е ръждясала и тече вече видимо Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 юни 2016 Сподели Публикувано 13 юни 2016 Здравейте съфоромциИмам,странен проблем,който доста майстори не успяха да решат,та реших да се допитам и тук разбиращите за мнения и решение на проблема.Става въпрос за една дизелова красота ЕА6А.Та,случи се зимата,както си палеше нормално,изведнъж спря да пали.В смисъл пали но след дълго въртене.За да бъда по точен,първото въртене е доста по дълго от нормалното,и което е ненормално,на второто или третото завъртане пали все едно е нова.Започвам с майсторите и нещата които направих за да се реши проблема,но уви.Казаха ми ГНП.Смених я.пак същото,после свещи смених и тях,пак нямаше резултат,мерих компресия 2х25 атм и 2х30 атм.След това реглажи на клапани и всякакви други реглажи,пак нямаше резултат.Реших че връща гориво,но никъде по тръбопроводите няма и капчица нафта(поне при обстойния преглед не можахме да открием нещо подобно).Най интересното е че не е от компресията,защото и на 30 градуса пак пали по същия начин.МОЛЯ ЗА ПОМОЩ П.С Ако някой от четящите това,разполага с гърловина за резервоара нека ми пише.Мойта много е ръждясала и тече вече видимо Благодаря предварително....има ли загуба на антифриз от радиатора??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 юни 2016 Сподели Публикувано 13 юни 2016 Казаха ми ГНП.Смених я.пак същото,после свещи смених и тях,пак нямаше резултат,мерих компресия 2х25 атм и 2х30 атм.След това реглажи на клапани и всякакви други реглажи,пак нямаше резултат.Реших че връща гориво,но никъде по тръбопроводите няма и капчица нафта(поне при обстойния преглед не можахме да открием нещо подобно).Най интересното е че не е от компресията,защото и на 30 градуса пак пали по същия начин.МОЛЯ ЗА ПОМОЩ П.С Ако някой от четящите това,разполага с гърловина за резервоара нека ми пише.Мойта много е ръждясала и тече вече видимо Благодаря предварителноА след всичките манипулации, успяхте ли да изравните компресията в цилиндрите, защото така и не се разбра от написаното .5 атмосфери разлика между 2 цилиндъра си е сериозна разлика, допустимото е до 3 атмосфери .Точно от по ниската компресия в двата цилиндъра може да идва затруднения старт сутрин .С гърловина разполагам, ама е от бензинка, но може да се използва и при дизела, обаче щом твоята е в окаяно състояние, може и резервоара ти да е задънен с пясък и боклуци по дъното и да не може да смуче достатъчно гориво колата и това е също вероятна причина за трудното палене .Ще трябва да го отвориш и да видиш в какво състояния е и да почистваш ако се налага . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 13 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2016 (редакция) А след всичките манипулации, успяхте ли да изравните компресията в цилиндрите, защото така и не се разбра от написаното .5 атмосфери разлика между 2 цилиндъра си е сериозна разлика, допустимото е до 3 атмосфери .Точно от по ниската компресия в двата цилиндъра може да идва затруднения старт сутрин .С гърловина разполагам, ама е от бензинка, но може да се използва и при дизела, обаче щом твоята е в окаяно състояние, може и резервоара ти да е задънен с пясък и боклуци по дъното и да не може да смуче достатъчно гориво колата и това е също вероятна причина за трудното палене .Ще трябва да го отвориш и да видиш в какво състояния е и да почистваш ако се налага . Комресията я мерихме след като сменихме помпата.А и си мисля че ако е от компресията ще почне да пали постепенно.А тя след две завъртания пали на пушка.Другото което е,дори и при много топло време пали по един и същи начин.Сетих се и за още нещо,Карам я загряла оптимално,спирам и след час пак пали трудно,а дори не е изстинала,така че не мисля че е от компресията.Още нещо,паленето се влоши внезапно.Днес си пали нормално утре не,и за това също си мисля че не е от компресията.Относно резервоара,ще го отворя да видя,защото има логика.Но бая трябва да е задръстен ако не може да качи горивоИ не,не губи никакви течности,дори и масло не гори.Абе гледана убавица е,ама тоя проблем от де се взе Редактирано 13 юни 2016 от Nico Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 юни 2016 Сподели Публикувано 13 юни 2016 Комресията я мерихме след като сменихме помпата.А и си мисля че ако е от компресията ще почне да пали постепенно.А тя след две завъртания пали на пушка.Другото което е,дори и при много топло време пали по един и същи начин.Сетих се и за още нещо,Карам я загряла оптимално,спирам и след час пак пали трудно,а дори не е изстинала,така че не мисля че е от компресията.Още нещо,паленето се влоши внезапно.Днес си пали нормално утре не,и за това също си мисля че не е от компресията.Относно резервоара,ще го отворя да видя,защото има логика.Но бая трябва да е задръстен ако не може да качи горивоИ не,не губи никакви течности,дори и масло не гори.Абе гледана убавица е,ама тоя проблем от де се взе.....опитайте се когато мислите че нямаа да запали, да направите следното:.....изкл.от контакт ,даже махнете ключа от волана, след това вземете един як проводник, около 6 квадрата и от + на ак-ра до шината за подгр. свещи подайте за НЕ ПОВЕЧЕ от 5-7 секунди ток чрез този кабел.....после бързо направете опит да запалите от раз........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 14 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2016 .....опитайте се когато мислите че нямаа да запали, да направите следното:.....изкл.от контакт ,даже махнете ключа от волана, след това вземете един як проводник, около 6 квадрата и от + на ак-ра до шината за подгр. свещи подайте за НЕ ПОВЕЧЕ от 5-7 секунди ток чрез този кабел.....после бързо направете опит да запалите от раз........ Ше опитам.и ще кажа има ли резултат.Твоето предположение е,че не греят свещите ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юни 2016 Сподели Публикувано 14 юни 2016 Ше опитам.и ще кажа има ли резултат.Твоето предположение е,че не греят свещите ли?.......да, това е единия вариант......при вас системата работи по следния начин.....когато темп. на мотора е под 39 градуса, тогава се вкл. релето за подгревните свещи и те работят за кратко,когато обаче темп. на мотора е над 40 градуса, тогава това реле не се вкл.....идеята е ,че поради някаква причина, релето или електрониката да не пуска ток към шината за свещите и по този начин да не работи подгрева на мотора, това разбира се може да се замери и установи лесно......самото реле,силовата част се намира до кутията за възд. филтър и е кръгло на външен вид....Другия вариант е ,на помпата има два клапана( това са всъщност датчици), и един отдолу, този от долу е ТЦВ клапана...него може да го замерите евентуално, то трябва да е с около 30 ома съпротивление.....но може да е ок, но да е блокирал механично....другото което може да е станало е датчика за темп. да е дефектирал и да дава ,много ниска или нереална стойност и в началото мотора да не пали ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 15 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2016 .......да, това е единия вариант......при вас системата работи по следния начин.....когато темп. на мотора е под 39 градуса, тогава се вкл. релето за подгревните свещи и те работят за кратко,когато обаче темп. на мотора е над 40 градуса, тогава това реле не се вкл.....идеята е ,че поради някаква причина, релето или електрониката да не пуска ток към шината за свещите и по този начин да не работи подгрева на мотора, това разбира се може да се замери и установи лесно......самото реле,силовата част се намира до кутията за възд. филтър и е кръгло на външен вид....Другия вариант е ,на помпата има два клапана( това са всъщност датчици), и един отдолу, този от долу е ТЦВ клапана...него може да го замерите евентуално, то трябва да е с около 30 ома съпротивление.....но може да е ок, но да е блокирал механично....другото което може да е станало е датчика за темп. да е дефектирал и да дава ,много ниска или нереална стойност и в началото мотора да не пали ..... Понеже не разполагам с много време,моля някой да ми каже къде кога,в колко часа да дойда и да свършим тази работа.Ще си взема 1 ден отпуска,че съм доста натоварен.DJ аз съм идвал веднъж при теб,когато купих колата 2008г. в лозенец беше Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 юни 2016 Сподели Публикувано 15 юни 2016 Понеже не разполагам с много време,моля някой да ми каже къде кога,в колко часа да дойда и да свършим тази работа.Ще си взема 1 ден отпуска,че съм доста натоварен.DJ аз съм идвал веднъж при теб,когато купих колата 2008г. в лозенец беше.....отодавна не съм там......http://japanautoservice.com/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 19 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2016 .....отодавна не съм там......http://japanautoservice.com/ Ще те посетя,само да намеря малко свободно време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogomen Публикувано 20 юни 2016 Сподели Публикувано 20 юни 2016 И при мен е така (4D68 двигател) Сложих му клапан на горивопровода но ефект никакъв.Ако първо само чука четвърт оборот после пали веднага.За себе си стигнах до извода че нещо имобилайзера се бъзика или компа но сега нямам време за по-щателни тестове.Да подчертая и аз че това е така и при -20 и при +20 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 20 юни 2016 Сподели Публикувано 20 юни 2016 И при мен се яви след като смених подгревните свещи. От първия път пали когато си иска. Няма закономерност. От втория пали веднага. ще следя темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 22 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2016 И при мен се яви след като смених подгревните свещи. От първия път пали когато си иска. Няма закономерност. От втория пали веднага. ще следя темата. Ще трябва да се ходи до DJ,Намеря ли малко време 1 ден само,и съм пръв при него.DJ,имам въшрос обаче,Гърловината на бензин става ли за дизел? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.