MusicMAN Публикувано 22 юни 2016 Сподели Публикувано 22 юни 2016 Аз да питам, в темата.Компютъра само ли се сменя или и имобилайзера с ключа за палене? Открих,че и моя компютър е развален частично и не знам какво да правя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 7 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2016 Възможно ли е в тая мойта Каризма да слагат само и единствено в нея индивидуален и неповторим компютър.Тоя номер на Екуто никъде не излиза,освен в обяви от русия и полша за нов за около 1300 евро.На външен вид и по букси е не по различен от другите.Какво да правя,замислям се вече за мегаскуирт... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 7 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2016 Снимка Снимка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 7 юли 2016 Сподели Публикувано 7 юли 2016 Снимка Снимка Този двигател не го ли слагав аи в Colt GTI, 1.8, 140hp? Ама и те тези колтове са голяма рядкост, ако съвпадат ECU-тата като номера пак си е опция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasaci Публикувано 7 юли 2016 Сподели Публикувано 7 юли 2016 (редакция) Там виж дали има нещо , http://www.parts.loc8apart.co.uk/nav/auto-part/Mitsubishi/Carisma/ECUs-and-Computers.php И каталога с компютрите за тях , https://www.scribd.com/doc/174528741/ECU-Catalogue-Mitsubishi-2010-11Този трябва да стане ,разгледай до долу.http://www.ebay.co.uk/itm/252355477595?clk_rvr_id=1058376068672&rmvSB=true Редактирано 7 юли 2016 от vasaci Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 8 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2016 Те повечето приличат на моя и имат същите конектори,но са различни.Вчера четох,че буквите накрая Т или Е или М оказват значение и са различни.Мойта е с Т е нета не видях даже снимка на друг с Т.Мисля да търся от лансъри,мойто двг най прилича на лансърските двувалки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasaci Публикувано 8 юли 2016 Сподели Публикувано 8 юли 2016 Ремонтирват ги,..В Англия ..може да поискаш информация и запитване ,ама като гледам ,бая скъпо е, http://www.the-ecu-doctor.co.uk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 8 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2016 Вече съм го пратил на колега от форума,но ме дразни и се чудя как само на МСХ слагат тоя комп,на нито един друг модел не го слагат.И няма нищо втора ръка...За мегаскуирт нещо да кажете?Има ли хора каращи с такъв и къде има да го монтират,че тука в моя регион са пълни тъпаци...някои не са и чували даже Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 8 юли 2016 Сподели Публикувано 8 юли 2016 (редакция) Интересно ми е, че и на моята 1.6 компютъра завършва с Т накрая, а в нета има почти изцяло само с М накрая. MD322386, E2T63276 М Къде прочете какво означат тези букви,че ме вълнува електрониката? Редактирано 8 юли 2016 от MusicMAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 9 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2016 Интересно ми е, че и на моята 1.6 компютъра завършва с Т накрая, а в нета има почти изцяло само с М накрая. MD322386, E2T63276 М Къде прочете какво означат тези букви,че ме вълнува електрониката?Моят сайт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 11 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2016 Може би се оказва,че и от екуто не е,бобини не са,кабели не са,тогава защо не подава ток към втората бобина и пали само на два цилиндъра?Остава освен кабелите от екуто към бобините нещо да им има... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 11 юли 2016 Сподели Публикувано 11 юли 2016 За снимките имах предвид да го снимаш отвътре, за да видим с какви части е, намират ли се и т.н. Ето една статия за ремонт на такива ЕКУ-та: http://autodata.ru/article/praktika_remonta/mitsubishi_blok_upravleniya/(Това с кондензаторите е добре да се проверява, преди да се стигне до по-сериозна повреда, а най-добре ако са на години да се сменят с нови, но фирмени - качествени. Една колежка ми разказваше как си купила някакви кондензатори за дънната платка на PC-то, сменила ги и й останали няколко. Прибрала ги в едно пликче и след 2 год. погледнала и се били разтекли ей-така от седене. Смятай китайците какви боклуци кондензатори продават.) Ето и една тема във форума, пак доста информативна: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7902&st=0&p=85599 Но щом проблемът не се е оказал в компютъра, сега би следвало да проследиш няколко жици между него и бобините.Също дали идва захранване 12V към бобините - даже това първо. (не знам как е при теб, ама от това което си написал, разбирам че си с две двойни бобини? - може на втората да не идват 12V, а компютърът дори и да дава импулси ще е все тая - няма да стане нищо, ако не е захранена бобината - провери за прекъсната жица, замърсен/окислен конектор и т.н.) И използвай, ако компютърът е свален и ти е под ръка, да направиш снимки отвътре. Ако може да се чете точно какво пише на чиповете - това за в случай, че по-късно се зачудиш нещо, или ако ти потрябват части за този компютър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.