thebestback Публикувано 7 юни 2016 Сподели Публикувано 7 юни 2016 Здравейте!Проблема ми е,че от месеци търся бобини и кабели за свещи за Каризма мсх.Имам чувството,че карам ролс ройс...Освен оригинални от Япония,друго не намирам.Купувах деа пъти грешни кабели,пробвах 3 бобини уж за моя двигател.Стигам до извода,че бобините са ми от ФТО,а кабелите от Лансър,защото по снимки си съвпадат,но не и по ОЕМ.Помогнете моля.Посах и в фейсбук на форума,препоръчаха ми да я закарам при Милен_З,но аз не мога да я изкарам от гаража,ко остава да хвана пътя за Пловдив...ВИН xmcsnda2avf035496 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 юни 2016 Сподели Публикувано 7 юни 2016 И във фейса ти писах какво излиза по ВИН.Дадох ти и линкове към бубините за твоя двигател, както и от къде да ги купиш.Ако не стават, както ти казваш, или имаш някаква незаводска интервенция по двигателя, или направо е сменен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 7 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2016 Еми не е сменен,нито има нещо бутано.Гледал съм снимки на мсх двигатели същия си е.Просто има нещо сбъркано в каталозите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 7 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2016 (редакция) http://www.img-share.eu/f/images/217/DSC_0062JPGK4JPwRO.jpghttp://www.img-share.eu/f/images/217/DSC_0025JPGCXKdpSz.jpg Ето разликата колко е и ето блока си е оригинал.Малко е като на лансър,но е различен. Редактирано 7 юни 2016 от thebestback Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 7 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2016 Това са каталожните номера по Мицубиши: Кабели (комплект двата) - MD318433 - 150лв - могат да се доставят по поръчка.Странното е че другите каризми масово са с други кабели, които са по-евтини и ги подържаме на склад. Защо искаш да сменяш и бобините (това е последния номер по Мицубиши - MD363546)?Точно такива кабели с този каталожен номер взех от самурайбг и са дълги.Сега гледам има по отделно с др номера md316191 и md316192 и излизат същите късички като моите,но пише че са за лансър 4г63 мотор...тотална обърквация с тая каризма.Оригиналните от япония от мегазип ми идват на 133 лв май туй ще рискувам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 7 юни 2016 Сподели Публикувано 7 юни 2016 Това, което си взел от самурай.бг са кабели алтернативни на JC parts, и наистина са грешно сравнени. Препоръчвам ти да си поръчаш само оригинални, защото няма алтернатива и както пише Миро стават само и единствено за Carisma MSX и един Лансер за Япония. Успех :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 7 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2016 А я докато сте в темата да ми кажете има ли други МСХ в Бг?Един приятел ни каза,че.в добрич мернал една,но във форума нищо и никъде не съм намирал някаква тема за мсх.Колкото и да се оправя човек с такава кола все ще прибегне до форум или фейсбук... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 юни 2016 Сподели Публикувано 7 юни 2016 Моят кумец кара такава.Скоро му сменяхме кабелите заедно с лулите.Затова и ти дадох линк от къде можеш да купиш.Оргиналният партиден номер който ти извадих и дадох във фейса, е същият като този който Миро ти извади - и няма как да е друг, щото излиза през ВИНа. Ти каза, че не става, но не каза че си ползвал заместители..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 7 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2016 Моят кумец кара такава.Скоро му сменяхме кабелите заедно с лулите.Затова и ти дадох линк от къде можеш да купиш.Оргиналният партиден номер който ти извадих и дадох във фейса, е същият като този който Миро ти извади - и няма как да е друг, щото излиза през ВИНа. Ти каза, че не става, но не каза че си ползвал заместители..... Тея в мицубишито не стават дълги са лулите,нз да се скъсяват лули...кабели не си ми дал линк...от кой магазин сте купили за твоя кумец и ми дай адрес направо.Какви заместирели съм ползвал-от самурайбг излизаше,че са с оригиналния номер Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 7 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2016 То в този сайт мицубишито даже не фигурира тоя двигател,камо ли да имат части за него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 7 юни 2016 Сподели Публикувано 7 юни 2016 (редакция) Аз лично не съм се сблъсквал с този модел досега, а от доста години се занимавам. С каквото мога ще помогна като части, но за кабели алтернатива не намирам. Варианта за ОЕ, Мирослав ти го е казал. Ако пък можеш да чакаш 2+ месеца, могат да дойдат от Япония вероятно на по-добра цена. Трябва да се пита. :mitsu-smiley: Редактирано 7 юни 2016 от Threatmore Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 юни 2016 Сподели Публикувано 7 юни 2016 (редакция) Господин Трохичка, дано не бъркам ника ти от фейса, виж внимателно какво съм ти писал там.От "мицубишито" те посъветвах да си вземеш бубини.Що се отнася до кабели/лули, възползвай се от офертата на Миро.Нищо повече не мога да те посъветвам.... Редактирано 7 юни 2016 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 7 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2016 Мерси колеги...поне вече разбрах алтернативите.знам,че най добре е оригиналните части,но очаквах по разумни цени,мислех че аз нещо не намирам евтини и заменими.300 лв за една бобина ми се виждат бая...един колега от фейсбук ме посъветва втора от ибей да взема...има за фто Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 7 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2016 Еми пали на два цилиндъра от бая време и гасне...един такъв мн глух звук...разкачам здравата бобина и въртя само на стартер,когато закача счупената или ако не я закача пали на два следователно бобина...аз тях немога да намеря камо ли лули?гледах вътре няма клеясало или нещо нагоряло пръсках с контактни спрейове йок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 8 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2016 Сега ми звънна човекът от самурайбг,каза че това са оригиналните кабели,че нямало как програмата да сбърка и че всички вземат мерки за частите си от тази програма и дефакто аз съм в грешка.А как тогава "оригиналните" кабели не влизат и стърчат 2 санта над блока?И му казах за варианта от Япония и той обяснява,че пак такива дълги ще ми пратят...просто номерата нямало как да се сбъркат...нз вече двигателя не изгледжда сменен или бутан че да е махнато място за 2'см лула Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 8 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2016 Виждам грешката- на диаграмите са показани два различни блока,различни по брой и дължини кабели и лули а един номер за всички...а разлики има Моят сайт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 8 юни 2016 Сподели Публикувано 8 юни 2016 Така, значи тези номера които виждаш нямат нищо общо с ОЕ номера на частта. С номер на рама си излизат нещата на 100%. Може спокойно да му се обадиш на колегата от Самурай и да му кажеш, че НИЩО НЕ РАЗБИРА от авто части. Тези, които ти е пратил НЕ СА ОРИГИНАЛНИ, дори в Текдок 2016 пак са объркани и сравнени няколко ОЕ номера с този MD318433, което е грешка. А ако са оригинални все пак то на етикета не е MD318433, сигурен съм. Няма да намериш алтернатива на тези кабели. И ако се поръчат оригинални с този номер, ще дойдат такива каквито трябва, споко. Успех :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 8 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 8 юни 2016 Поне успях да го уговоря и днес ще ги връщам...спори бая време,че нямало как да е грешка,а аз обеснявам,че щом не влизат в блока значи не са те...а защо на диаграмите има три вида блока не разбрах.Другите са обикновенните МПИ,може би защото и те са двувалки ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 9 юни 2016 Сподели Публикувано 9 юни 2016 Защото са три различни двигателя - 1.8 MPI SOHC, 1.8 GDI DOHC и 1.8 MPI DOHC (MSX), няма много общо между трите. :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 15 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2016 Нов проблем-оказа се,че не е бобина...така аз вече се отказвам,но се чудя как да я закарам на майстор,като даже не пали?дали мога да намеря електричар,който ходи по домовете(гаражите)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 16 юни 2016 Сподели Публикувано 16 юни 2016 Нов проблем-оказа се,че не е бобина...така аз вече се отказвам,но се чудя как да я закарам на майстор,като даже не пали?дали мога да намеря електричар,който ходи по домовете(гаражите)?Намери читав сервиз с репатрак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 22 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2016 Момчета днес разбрах какъв е проблема и май това ще е краят на каризмата и ще я пращам на вторични.Оказа се изгорял транзистор на ЕКУ-то и едва ли ще се намери заместител а нов и да зема за 1200евро го намерих в нета,то той ще е с празна памет и нямало кой да го настрои...Та така оказа се,че не са бобини,жалко че ги купих и сега няма н кой да ги продам,защото няма никой с този двигател...това е,следващата ми кола,ще е нещо масово и достъпно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 22 юни 2016 Сподели Публикувано 22 юни 2016 Стига бе, тук има хора, които ремонтират ЕКУ-та - ще намерим някой да го види. - няма някакви секретни разработки на NASA в него. - я, отвори и го снимай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thebestback Публикувано 22 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 22 юни 2016 В момента е оставена при такъв човек,но ми обясни,че тези транзистори трудно се намират а можело самата интеграла да е сцепена и т.н.И като чу,че е с имобилайзера и нещо още повече се сдуха...обяснява ми ама аз като не съм вещ в тея неща...елементарна култура от електроники нямам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 22 юни 2016 Сподели Публикувано 22 юни 2016 ..а можело самата интеграла да е сцепена и т.н.Ясно, не го е отворил пред теб. Надявам се ЕКУ-то да е при човек, който се занимава с Mitsubishi ЕКУ-та. (а не с всякакви ЕКУ-та - и което стане.) - трудно се намирали, транзисторите, дообре.. Ако не е сигурен, попитай и други майстори. (- и снимай ЕКУ-то отвътре) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.