Премини към съдържание

Кабели и бобини за MSX


Препоръчано мнение

Здравейте!Проблема ми е,че от месеци търся бобини и кабели за свещи за Каризма мсх.Имам чувството,че карам ролс ройс...Освен оригинални от Япония,друго не намирам.Купувах деа пъти грешни кабели,пробвах 3 бобини уж за моя двигател.Стигам до извода,че бобините са ми от ФТО,а кабелите от Лансър,защото по снимки си съвпадат,но не и по ОЕМ.Помогнете моля.Посах и в фейсбук на форума,препоръчаха ми да я закарам при Милен_З,но аз не мога да я изкарам от гаража,ко остава да хвана пътя за Пловдив...ВИН xmcsnda2avf035496

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И във фейса ти писах какво излиза по ВИН.

Дадох ти и линкове към бубините за твоя двигател, както и от къде да ги купиш.

Ако не стават, както ти казваш, или имаш някаква незаводска интервенция по двигателя, или направо е сменен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми не е сменен,нито има нещо бутано.Гледал съм снимки на мсх двигатели същия си е.Просто има нещо сбъркано в каталозите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.img-share.eu/f/images/217/DSC_0062JPGK4JPwRO.jpg

http://www.img-share.eu/f/images/217/DSC_0025JPGCXKdpSz.jpg

 

Ето разликата колко е и ето блока си е оригинал.Малко е като на лансър,но е различен.

Редактирано от thebestback
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са каталожните номера по Мицубиши:

 

Кабели (комплект двата) - MD318433 - 150лв - могат да се доставят по поръчка.

Странното е че другите каризми масово са с други кабели, които са по-евтини и ги подържаме на склад.

 

Защо искаш да сменяш и бобините (това е последния номер по Мицубиши - MD363546)?

Точно такива кабели с този каталожен номер взех от самурайбг и са дълги.Сега гледам има по отделно с др номера md316191 и md316192 и излизат същите късички като моите,но пише че са за лансър 4г63 мотор...тотална обърквация с тая каризма.Оригиналните от япония от мегазип ми идват на 133 лв май туй ще рискувам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това, което си взел от самурай.бг са кабели алтернативни на JC parts, и наистина са грешно сравнени. Препоръчвам ти да си поръчаш само оригинални, защото няма алтернатива и както пише Миро стават само и единствено за Carisma MSX и един Лансер за Япония.

Успех :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А я докато сте в темата да ми кажете има ли други МСХ в Бг?Един приятел ни каза,че.в добрич мернал една,но във форума нищо и никъде не съм намирал някаква тема за мсх.Колкото и да се оправя човек с такава кола все ще прибегне до форум или фейсбук...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят кумец кара такава.

Скоро му сменяхме кабелите заедно с лулите.

Затова и ти дадох линк от къде можеш да купиш.

Оргиналният партиден номер който ти извадих и дадох във фейса, е същият като този който Миро ти извади - и няма как да е друг, щото излиза през ВИНа.

Ти каза, че не става, но не каза че си ползвал заместители.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят кумец кара такава.

Скоро му сменяхме кабелите заедно с лулите.

Затова и ти дадох линк от къде можеш да купиш.

Оргиналният партиден номер който ти извадих и дадох във фейса, е същият като този който Миро ти извади - и няма как да е друг, щото излиза през ВИНа.

Ти каза, че не става, но не каза че си ползвал заместители.....

Тея в мицубишито не стават дълги са лулите,нз да се скъсяват лули...кабели не си ми дал линк...от кой магазин сте купили за твоя кумец и ми дай адрес направо.Какви заместирели съм ползвал-от самурайбг излизаше,че са с оригиналния номер

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не съм се сблъсквал с този модел досега, а от доста години се занимавам. С каквото мога ще помогна като части, но за кабели алтернатива не намирам. Варианта за ОЕ, Мирослав ти го е казал. Ако пък можеш да чакаш 2+ месеца, могат да дойдат от Япония вероятно на по-добра цена. Трябва да се пита.

:mitsu-smiley:

Редактирано от Threatmore
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Господин Трохичка, дано не бъркам ника ти от фейса, виж внимателно какво съм ти писал там.

От "мицубишито" те посъветвах да си вземеш бубини.

Що се отнася до кабели/лули, възползвай се от офертата на Миро.

Нищо повече не мога да те посъветвам....

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги...поне вече разбрах алтернативите.знам,че най добре е оригиналните части,но очаквах по разумни цени,мислех че аз нещо не намирам евтини и заменими.300 лв за една бобина ми се виждат бая...един колега от фейсбук ме посъветва втора от ибей да взема...има за фто

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми пали на два цилиндъра от бая време и гасне...един такъв мн глух звук...разкачам здравата бобина и въртя само на стартер,когато закача счупената или ако не я закача пали на два следователно бобина...аз тях немога да намеря камо ли лули?гледах вътре няма клеясало или нещо нагоряло пръсках с контактни спрейове йок.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми звънна човекът от самурайбг,каза че това са оригиналните кабели,че нямало как програмата да сбърка и че всички вземат мерки за частите си от тази програма и дефакто аз съм в грешка.А как тогава "оригиналните" кабели не влизат и стърчат 2 санта над блока?И му казах за варианта от Япония и той обяснява,че пак такива дълги ще ми пратят...просто номерата нямало как да се сбъркат...нз вече двигателя не изгледжда сменен или бутан че да е махнато място за 2'см лула

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виждам грешката- на диаграмите са показани два различни блока,различни по брой и дължини кабели и лули а един номер за всички...а разлики има

Моят сайт

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, значи тези номера които виждаш нямат нищо общо с ОЕ номера на частта. С номер на рама си излизат нещата на 100%. Може спокойно да му се обадиш на колегата от Самурай и да му кажеш, че НИЩО НЕ РАЗБИРА от авто части. Тези, които ти е пратил НЕ СА ОРИГИНАЛНИ, дори в Текдок 2016 пак са объркани и сравнени няколко ОЕ номера с този MD318433, което е грешка. А ако са оригинални все пак то на етикета не е MD318433, сигурен съм. Няма да намериш алтернатива на тези кабели. И ако се поръчат оригинални с този номер, ще дойдат такива каквито трябва, споко.

Успех :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поне успях да го уговоря и днес ще ги връщам...спори бая време,че нямало как да е грешка,а аз обеснявам,че щом не влизат в блока значи не са те...а защо на диаграмите има три вида блока не разбрах.Другите са обикновенните МПИ,може би защото и те са двувалки ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото са три различни двигателя - 1.8 MPI SOHC, 1.8 GDI DOHC и 1.8 MPI DOHC (MSX), няма много общо между трите. :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нов проблем-оказа се,че не е бобина...така аз вече се отказвам,но се чудя как да я закарам на майстор,като даже не пали?дали мога да намеря електричар,който ходи по домовете(гаражите)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нов проблем-оказа се,че не е бобина...така аз вече се отказвам,но се чудя как да я закарам на майстор,като даже не пали?дали мога да намеря електричар,който ходи по домовете(гаражите)?

Намери читав сервиз с репатрак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета днес разбрах какъв е проблема и май това ще е краят на каризмата и ще я пращам на вторични.Оказа се изгорял транзистор на ЕКУ-то и едва ли ще се намери заместител а нов и да зема за 1200евро го намерих в нета,то той ще е с празна памет и нямало кой да го настрои...Та така оказа се,че не са бобини,жалко че ги купих и сега няма н кой да ги продам,защото няма никой с този двигател...това е,следващата ми кола,ще е нещо масово и достъпно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, тук има хора, които ремонтират ЕКУ-та - ще намерим някой да го види.

 

- няма някакви секретни разработки на NASA в него. - я, отвори и го снимай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента е оставена при такъв човек,но ми обясни,че тези транзистори трудно се намират а можело самата интеграла да е сцепена и т.н.И като чу,че е с имобилайзера и нещо още повече се сдуха...обяснява ми ама аз като не съм вещ в тея неща...елементарна култура от електроники нямам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..а можело самата интеграла да е сцепена и т.н.

Ясно, не го е отворил пред теб.

 

Надявам се ЕКУ-то да е при човек, който се занимава с Mitsubishi ЕКУ-та. (а не с всякакви ЕКУ-та - и което стане.)

 

- трудно се намирали, транзисторите, дообре..

 

Ако не е сигурен, попитай и други майстори. (- и снимай ЕКУ-то отвътре)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...