Премини към съдържание

Препоръчано мнение

От вестник Стандарт ....... :icon_dance:

 

Димитър Илиев и Янаки Янакиев спечелиха рали "България". С победата пилотът на БАМС (Мицубиши Лансър Ево 9) стана едва вторият българин с титла в 38-годишната история на състезанието, след Илия Чубриков през 1971 г.

Илиев измина 282-километровото трасе за 2.42:50,2 ч. Втори остана двукратният европейски шампион Симон Жан Жозеф (Фр) със Ситроен С2 на 17,9 сек. На почетната стълбичка се качи още един български екипаж - Ясен и Делян Попови с Мицубиши Лансър Ево 9 (+44,4 сек). Илиев запази лидерската си позиция в европейския шампионат 4 кръга преди края.

"Не мога да опиша колко съм щастлив. Това е невероятен успех не само за мен, но и за българския автомобилизъм. Конкуренцията беше доста сериозна и това прави победата ми още по-сладка", коментира победителят.

По време на 10-ата скоростна отсечка от 2-ия етап Ренато Траваля излетя със 182 км/ч от шосето. Италианецът и навигаторът му Лоренцо Гранай обаче се отърваха невредими. Тяхното Мицубиши Лансър Ево 9 е с пукнато предно стъкло, пробит преден капак и други щети.

 

:icon_clap: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Ами честито на победителите и на феновете! Надявам се с времето Ево-то в ралитата да достигне славата на Паджерото в Дакар. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За неразрешени технически средства (промени по автомобила), но от информацията която имам мисля че контестацията ще отпадне.

Става въпрос за наличието на датчик до педала на газта на :mitsu-smiley:

Тук Miroslav е най-компетентен и с възможности(достъп до информация, имам впр. вътрешна за марката :mitsu-smiley: ) да ни осветли по въпроса...Така, че давай... :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Митко разбрах за друг датчик, но всички са си монтирани заводски на автомобила (така си излиза по рама), така че не би трябвало да има проблем, ако само това е проблема разбира се.

Неговото не е ли малко американско изпълнение...та затова да се бърка конкуренцията :icon_blush:

А честно казано - л---арски истории :mad: Разбирам да си втори, че дори трети или четвърти, да претендираш. Просто не им прави чест на двата екипа, а че човека си кара - кара си, и при това най-чистото каране на български пилот на рали към момента. Просто по-добър няма засега. Дай боже повече такива като него да има в България.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Злобари :icon_censored: .Митко просто рисуваше завоите.Никои не можеше да ги изписва като него.Това бяха наи яките ми 3 дни на палатка :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...